Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

north

Quote from: pasadia on September 06, 2016, 11:51:21 PM
Bine, in conditiile astea incep sa ma intreb daca nu cumva terminarea Pisi va atrage pe langa Sebes si traficul extern dinspre Slatina sau Craiova. Caz in care nodul A1 - A10 va produce pana in 2023 ambuteiaje mai mari decat s-au vazut vreodata in vechea intersectie dintre D1 si DN7. Fun times ahead. ;)

Naaah! Hai să vedem și să calculăm:



Deci... ruta centru Craiova - nod A1-A6:

I. Via DN 6: 286 km și (zice GoogleMaps) 3h47min. Adică v (=D/t) = 75,6 km/h. Realistic, zic eu.

II. Acuma să vedem pe dincolo. Pe drumurile existente pe la Pitești - Sibiu zice GMaps că ar fi 486 km. Să zicem 465 pe autostradă (și DX Craiova - Pitești). Ca să fie mai scurt timpul pe aici (că distanța este cu 77% mai mare!! - dar să zicem că se ieftinește carburantul la 3 lei/litru...) ar trebui ca t_DN 6 >= t_A, adică v_A > 123 km/h! Asta în condiții de DX și autostradă montană și autostradă vest - est / nord - sud suprapusă (Sibiu - Sebeș). Ummm.... I don't think so.
Postulez, deci, că în ipoteza finalizării autostrăzii Sibiu - Pitești și a DX Craiova - Pitești, atractivitatea rutei DX/A față de cea pe DN pe ruta Craiova - "extern" ar fi cam ca cea a A3 între București și Ploiești - și nu de oriunde, ci din sectorul 1  :troll:
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

grig73

Nu uitati ca, pana atunci, vor fi finalizate si lucrarile pe Defileul Jiului cu intrare pe A1 la nod Simeria.

carutasul

Fară poze, pe Dn5 la pasajul de sub centură se circulă pe cele două benzi exterioare, care au un strat de asfalt proaspat; benzile centrale sunt escavate pana la fundatie probabil  si niste muncitori lucrau  la ele. De asemenea faţă de precedenta mea trecere de acum doua saptamani pare că au mai avansat binisor in 1Decembrie şi puţin de tot în Jilava... cred că pe acolo încă se luptă cu localnicii si cu conductele sau ce mai era pe marginea drumului.

TibiV

Pe 28 mai, la pagina 226 a topicului, am avut postarea asta...
Quote from: TibiV on May 28, 2016, 11:41:02 PM
Lucrarea asta pare sa fie legata de un canal pe care acum l-am vazut prima data...





Si care continua cumva pe partea cealalata a DN5. Vedere spre Giurgiu


Astazi userul bekxy de pe MU a postat aici urmatoarele poze din acel loc...




Iar de la pasajul pe sub DNCB a postat mai multe poze dintre care cele mai interesante sunt astea:






Iar daca vreti si video, il gasiti la Digi, care a dublat insa lungimea lucrarii (ei vorbesc de 24 km, cand ea are doar 12km... De la km 7+x la km 19+y... Dar poate au luat in considerare drumul dus-intors... :lol: )
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/drum-in-reparatie-de-sase-ani-561670
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

infraAdi_ro

Despre Sectorul Pocola-Stei DN 76 in video de mai jos

"În ceea ce privește DN76, Sorin Bușe a anunțat că italienii de la AZVI au promis vineri, 2 septembrie, suplimentarea utilajelor și a forței de muncă astfel încât termenul de noiembrie 2016 să fie respectat. ,,Îmi doresc ca în luna noiembrie să fie finalizată calea de rulare Oradea-Deva", a precizat ministrul."

https://www.youtube.com/watch?v=zA5mr9WF-vg&feature=youtu.be

Romania are un viitor doar daca are prezent!

davyl

Jumatate este gata! Dupa 7 ani! E o performanta!  :lol:

Tronsonul Rovinari – Bumbeşti-Jiu, asfaltat integral

"Drumul Naţional (DN) 66 Rovinari – Bumbeşti-Jiu a fost asfaltat integral, iar în prezent s-a trecut la efectuarea marcajelor rutiere."

http://www.gds.ro/Local/2016-09-08/tronsonul-rovinari-bumbesti-jiu,-asfaltat-integral/




GDPR

In schimb pe DN7A se pare ca lucrarile nu merg asa bine, probabil starea de insolventa a Straco isi spune cuvantul. Sper ca nu o sa se repete situatia cu Romstrade, care a lucrat tot pe DN7A, dar pe un alt tronson:

http://www.servuspress.ro/drumul-spre-voineasa-aproape-abandonat_130282.html




NGC




adiarc

continuua lucrarile pe DN 13 ,in zona Gaiesti,unde se foreaza si se introduc armaturi ( urmate probabil si de zid de sprijin ),pt stoparea alunecarilor.

Se circula semaforizat si se fac coloane destul de mari,dar parca supararea e mica cand vezi ca se lucreaza ( atat la dus in jurul orei 09:00 cat si la intors in jurul orei 17:30 )















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

#3823
Quote from: adiarc on September 09, 2016, 08:50:20 PM
cat si la intors in jurul orei 17:30 )

Lol, iar cat pe aci sa ne petrecem. Insa atat eu cat si waze-ul am dorit ca de la Iernut sa o apucam spre Tarnaveni - Medias - Sighisoara. Se pare ca cele 2 semafoare (cel pomenit de adiarc, la Gaesti + cel vechi dinainte de Sighisoara) produc intarzieri mai mari decat cele provocate de asfaltul mai prost dintre Iernut si Tarnaveni si multiplele viraje de acolo.

Altfel spus, cand e traficul mare pe DN13, recomand varianta asta intre Sighisoara si Turda.

pentium10

#3824
Confirm cele spuse semi-oficial (am date interne de la Waze)
inclusiv TgMures ->Brasov este mai rapid prin Miercurea Nirajului -> Magherani -> Sovata -> Odorhei -> Ciuc -> Sf Gheorghe.
Pe E60 sunt intarzieri undeva peste 40+ minute fata de "free-flow". (25+ de minute Gaiesti, 15+ Sighisoara) vezi video: https://www.youtube.com/watch?v=VzKO0Id88-I&feature=youtu.be
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures