Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

Achizitia este facuta prin DRDP Brasov.

Contractul initial, "Acord cadru Lucrari privind intretinerea periodica 2015-2016- covoare asfaltice DRDP Brasov - SDN Sibiu", a fost atribuit in 16.09.2015 catre GEIGER contra 11,501,981.20 RON fara TVA.

In 24.05.2016 s-a semnat cu GEIGER contractul subsecvent 83 pentru "Intretinere periodica 2016 covoare asfaltice SDN Sibiu" contra 3,361,168.80 RON fara TVA.

Din pacate ambele contracte sunt pentru cantitati de materiale, asa ca trebuie sa ne interesam care sunt zonele care trebuie atacate.

alecu26

Bunicel contract. Atunci e clar...se va lucra pana la limita de judet....in deal la Botorca.

Nu avem asa ceva si pe SDN Mures?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

Blajel. Scuze. :lol:
Chiar am cautat și exista și Tarnavioara pe undeva.

adiarc

lucreaza bine si rapid Geiger.Imi place modul lor de lucru cu 2 echipe la distanta de cativa km una de alta,pt a nu incurca prea mult....una frezeaza si cealalata asfalteaza.Cand am trecut eu sapt.trecuta,pe parcusul unei zile de lucru ( 8-10 ore ),reusisera sa frezeze ,dar si sa asflateze cativa km buni.

Este un exemplu de cum trebuie lucrat ,chiar si la plombarile mici.Nu as mai permite frezari,decat cu asfaltarea lor in aceasi zi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: alecu26 on July 06, 2016, 03:37:36 PM
Nu avem asa ceva si pe SDN Mures?

Avem si pentru SDN Mures o achizitie facuta prin DRDP Brasov.

Contractul initial, "Acord cadru Lucrari privind intretinerea periodica 2015-2016- covoare asfaltice DRDP Brasov - SDN Targu Mures", a fost atribuit in 14.09.2015 tot catre GEIGER contra 11,402,876.23 RON fara TVA.

Va urma si un contract subsecvent pentru 2016.

alecu26

Sincer dalele de beton de pe Iernut - Târnăveni nu cred ca le poți rezolva cu covor asfaltic. Dar ar fi mișto în ideea construirii lui A3 sa se îmbunătățească accesul dinspre Târnăveni și Mediaș.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cove_adrian

#3576
Parapeti de tip NJ pe toata sectiunea de DN 5 intre Bucuresti si Giurgiu cand se vor monta?
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

TibiV

CNADNR vrea sa ne impresioneze.
A postat astazi pe FB poze cu:
"‎lucrari‬ de scarificare cu reprofilare si adaos material pietros pe DN66A, km 103-105, jud. Hunedoara
imagini: DRDP Timisoara"
https://www.facebook.com/hashtag/lucrari?source=feed_text&story_id=1717999195126819







"Scarificare" ?...
Ne explica cineva si noua, profanilor ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Eurocopter

Am primit raspuns la o solicitare de informatii cu privire la evolutia retelei de autostrazi si drumuri in 2016-2017.

Legat de DN-uri:

GDPR

Quote from: TibiV on July 07, 2016, 04:50:37 PM
"‎lucrari‬ de scarificare cu reprofilare si adaos material pietros pe DN66A, km 103-105, jud. Hunedoara

"Scarificare" ?...
Ne explica cineva si noua, profanilor ?...

Asta e drumul spre Cerna Sat. Pacat ca lucreaza doar pe o portiune de 2 km, drumul e praf dintr-un capat in celalalt.

In privinta definitiei ne ajuta DEX-ul: "SCARIFICÁ, scarific, vb. I. 1. A afâna pământul cu ajutorul scarificatorului. 2. A scormoni suprafața unui teren sau a unei șosele în refacere, pentru a ușura îndepărtarea pământului, a pietrelor etc. sau pentru a asigura o bună legătură între materialul nou și cel vechi."

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marius_ar

Acum cateva zile am intrebat despre cum se circula pe DN66 Tg Jiu - Petrosani si nu am primit raspuns. Am fost pe acolo si acum am raspunsul. Dar nu vi-l spun :D, pentru cei interesati, vizionare placuta, viteza 2x:

https://youtube.com/v/pN2W8INT6oc
3 iulie 2016

stangabriel

DN1 -  Sub parapetii metalici ,la capatul spre pasajul subteran Baneasa au inceput sa betoneze mijlocul drumului si au aplicat o emulsie hidroizolanta. Sper din tot sufletul ca in zonele cu diferente de nivel intre sensuri, pe directia de mers care e mai sus sa puna o borduricuta ceva, sa nu scape vreo roata intre sensuri, Deja pe la Liceul Francez s-a surpat asfaltul cand au spart bordurile pana dincolo de marcajul de pe asfalt.

Eu nu am inteles daca monteaza separatori pana la Aeroport la Otopeni. Multumesc.

luc

#3583
8 iulie 2016, orele 13, temperatura exteriora 25-26°C, nici urma de ploaie, timp excelent pentru lucrari de infrastructura. Din pacate pe tronsonul Stei - Pocola a celor de la Azvi NU SE LUCREAZA!! Pentru ca in 2-3 locuri unde mai vezi muncitori, doar "activitate sustinuta" nu se poate numi. De functionat,   functioneaza semafoarele, spre disperarea soferilor care se asteapta la utilaje si muncitori... Exemplar (din pacate fara poza doveditoare) pe un tronson acoperit de semafoare, un sofer pe buldocompactor statea si fuma in cabina, fara sa fi vazut alt utilaj in zona!! In aceste conditii dupa vizita ministrului remaniat cred ca ori se reziliaza contractul ori se gaseste un subcontractor (daca este legal permis), pentru ca cei de la AZVI si-au aratat INCOMPETENTA!

alecu26

Quote from: alecu26 on June 28, 2016, 01:21:30 PM

- sunt curios cat o sa se tina de treaba Azvi. E clar ca daca vroiau sa lucreze sau erau pe plus lucrau. Nu cred ca domnul Homor (cu tot respectul) a mers si le-a spus 2-3 cuvinte magice in sedinta si brusc i-a apucat harnicia pe Azvi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).