Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

Da toata distanta dar se intunecase si nu am mai facut poze. De la ultima poza mai sunt vreo 20 de km pana la Sighisoara. Sunt vreo 5-6 zone semaforizate. Am facut aproape 2 ore dar m-am oprit in Medias la un prieten de am stat vreo 5-10 minute. Nu prea se recomanda depasirea!

adsailton92

Quote from: BoGDaN on November 06, 2012, 02:32:26 PM
Da toata distanta dar se intunecase si nu am mai facut poze. De la ultima poza mai sunt vreo 20 de km pana la Sighisoara. Sunt vreo 5-6 zone semaforizate. Am facut aproape 2 ore dar m-am oprit in Medias la un prieten de am stat vreo 5-10 minute. Nu prea se recomanda depasirea!

Dupa tine...cat crezi ca o sa mai tina lucrarea?

BoGDaN

Anul viitor in vara termina la cum s-a lucrat pana acum. nu stiu ce sa zic! Mai este mult de lucru.

Klaudiu!!!

http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=215

Guvernul a aprobat prin Hotărâre indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare".



Astăzi, 6 noiembrie a.c., Guvernul a aprobat prin Hotărâre indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții "Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare".

Municipiul Satu Mare se afla situat la intersecţia a numeroase căi de comunicaţie rutiere şi feroviare: DN 19A, DN 19, DJ 103A, DJ 194 şi magistrala de cale ferată 402 (Oradea-Halmeu), iar dezvoltarea industrială şi economică a oraşului a atras în această zonă un important trafic de vehicule astfel încât necesitatea construirii unei centuri ocolitoare a devenit vitală pentru descongestionarea traficului local.

Stabilirea secţiunii transversale tip pentru varianta de ocolire a municipiului Satu Mare s-a făcut având în vedere necesitatea satisfacerii unor viteze de circulaţie ridicate în condiţii de siguranţă şi confort.

Centura ocolitoare a municipiului Satu Mare are o lungime totală de 13,572 km, 2 noduri rutiere şi 5 poduri şi pasaje.

Durata de execuţie a obiectivului de investiţie este de 12 luni şi are o valoarea totală de 379.846 mii lei.

Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează de la Fondul European de Dezvoltare Regională şi bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie.

adsailton92

Salut,
Mai jos aveti un filmulet, realizat de mine, pe DN75, un drum national foarte important, deoarece traverseaza Carpatii Occidentali(Muntii Apuseni), prin Defileul Ariesului, realizand legatura dintre Ardeal si Tara Crisurilor. In primul rand, din punct de vedere turistic, duce la cam tot ce insemana turism, in Apuseni.
La Campeni, se ramifica in DN 74A, spre Abrud, cu variante spre Alba-Iulia, via Zlatna sau Brad, spre Jud Hunedoara, prin Pasul Buces-Vulcan-Ţara Moţilor
Totodata, poate fi socotita o cale de ajunge la Oradea, evitand E60, deoarece distanta este cam aceeasi.
http://goo.gl/maps/6ZYuv
http://www.youtube.com/v/Lttes270r-Q

Ionut

Am mers si eu pe drumul asta. N-am sa inteleg de ce nu-l reabiliteaza!!! >:(
E o zona asa frumoasa pe-acolo... nu poti merge si tu linistit ca-ti rupi masina...

ciprebbe

Quote from: Ionut on November 07, 2012, 10:47:35 AM
Am mers si eu pe drumul asta. N-am sa inteleg de ce nu-l reabiliteaza!!! >:(
E o zona asa frumoasa pe-acolo... nu poti merge si tu linistit ca-ti rupi masina...
Probabil se gandesc sa nu il reabiliteze tocmai pt a circula cu viteza redusa si a admira peisajul...........( de parca daca dai mereu in gropi iti mai vine sa admiri)
E o zona cu potential turistic imens, cu circulatie redusa ( parca nu au voie tirurile pe acolo) si atunci e o varianta la E60 care se degradeaza si el tot mai tare ( si ca o info de ultima ora E60 sens Cj-Oradea s-a asfaltat la urcare pe Piatra Craiului pana la limita cu jud BH in jud CJ , iar dincolo inspre Oradea s-a asfaltat vre-o 20 km intre Borod- Alesd , lipseste in totalitate marcajul pe aceste 2 portiuni asa ca noaptea si pe ceata e foarte periculos.Restul drumului de pe E60 e destul de valurit de la tiruri si cu trafic crescut in timpul zilei)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adsailton92

Sunt zone in care s-a surpat soseaua pe un sens, dar de ani de zile nu se face nimic. Poate, poate, ....acum gropile sunt putine deoarece s-a plombat, dar e foarte valurita soseaua.



user201

#595
Câteva poze făcute pe DN 14A Mediaș-Iernut. Sincer nu am văzut o mare diferență calitativă între el și DJ 141 Agnita-Mediaș, avaând în vedere că era și o ceață densă pe alocuri:







Intrăm în ceață (la propriu):


Am remarcat o pistă pentru bicicliști la intrarea în Mediaș:



Un turn și parte din vechiul zid al orașului:


Totuși drumul era bun și deși se văd petice pe el, este ok, fără gropi mari ( sincer nu îmi aduc aminte nici de unele mici ).

Legat de observația lui ciprebbe de mai jos, menționez că am uitat de acea porțiune betonată și oricum pe acolo aveam circa 50-60 km/h fiind o ceață de ceață și la viteza aia părea ok mai ales dacă aveai în față un autobuz și un 4*4 care tot semnaliza ba stânga, ba dreapta fără motiv.

ciprebbe

Pune te rog daca ai pozele dintre Tarnaveni si Iernut mai ales portiunea din dale de beton....... acolo traiesti niste experiente minunate.....ai sanse sa termini toti Sfintii din calendar......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Quote from: ciprebbe on November 19, 2012, 03:16:43 PM
Pune te rog daca ai pozele dintre Tarnaveni si Iernut mai ales portiunea din dale de beton....... acolo traiesti niste experiente minunate.....ai sanse sa termini toti Sfintii din calendar......

Am updatat postul meu. Scuze, dar nu circul prea des pe acolo și în contextul acela chiar nu m-a zguduit deloc. Nu pot spune același lucru despre un drum făcut cu câteva luni înainte, dar mi-am amintit dor după reply-ul tău.

MRS

DN24 la 20.11.2012
- fara poze, doar ceata  8)

Aceasta portiune arata a sosea de secolul 21. Multumim constructorului! :cheers:
In Barlad nu gasesti 1m liniar fara gropi/denivelari... pe langa saracie mai e si prostie... Singura exceptie este la iesire spre Crasna/Vaslui, drum reabilitat in toamna care deja are denivelari...
Aceasta portiune arata a sosea de secolul 21. Multumim constructorului! :cheers:
In Vaslui nu gasesti 1m liniar fara gropi/denivelari... se lucreaza de aproape 2 ani si se pare ca se va mai lucra vreo 100 la ce ritm au... Un mare plus pentru asfaltarea de pe strazile secundare si pentru locurile de parcare aparute in ultima vreme pe aceste strazi... Imi mentin comentariul referitor la Barlad si pentru Vaslui

Pe Vaslui-Iasi se lucreaza la foc continuu. La dus am preferat DN15D si proaspat reabilitatul DJ248 --- cu mici exceptii, zona Ratesu Cuzei (200m) si Grajduri (~500m) reprezinta o alternativa buna la DN24... aflat sub asediul UMB! La intors am petrecut 2h de vis
intre Schitu Duca (IS) si Moara Grecilor (VS).

Drumuri bune!




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adsailton92

Salut,
Mai jos aveti fragmente cu reabilitarea DN12, intre Reghin si Bistrita, constructor:Strabag.
Demn de remarcat:
-la min 3:30, un utilaj desprins parca dintr-un vehicul selenar, iasa din padure;la ce foloseste?
-la min 5:10, o bizonita(femela bizonului), iasa din rand;
-la min 7:25 suntem dirijati gresit de catre muncitori:
http://www.youtube.com/v/Pknu3rWdm6o
Drumuri Bune!