Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

laurashgeo

@stelian222 sa stii ca si eu tot moldovean sunt din Comanesti(Bacau), insa recunosc ca nu am circulat pe nici unul din drumurile indicate de tine mai sus. Filmuletele imi aduc aminte de drumul DN11A intre Adjud si Onesti(unde pe alocuri se mergea pe camp din cauza craterelor imense), care insa a fost reabilitat de vreo 4-5ani.
Recunosc ca mai in Nord sau Est de Bacau nu am fost decat pe E85 si recunosc ca dupa cele spuse de tine mi-am seama ca exista zone in tara unde oamenii ar fi indreptatiti sa spuna ca drumurile sunt proaste, insa eu ma refeream la cei ce viseaza cai verzi pe pereti. Cei care inca cred ca in Vest nu exista o groapa in asfalt, nu vezi o hartie pe jos, nimeni nu arunca mucul de tigara pe geam si ceva de sezon iarna, zapada nu ingreuneaza deloc traficul.
PS; Maine o sa ajung in Bucuresti si apoi mai departe spre moldova cu masina si o sa revin cu pareri despre starea drumurilor pe care voi circula.

Raducu Popa

#511
Vinerea trecuta se lucra la 2 treceri de cale ferata de pe DN 79 Oradea - Arad. Din cauza acestora, s-au format cozi kilometrice. Unde sunt cozi, bizonii nu intarzie sa apara   :o
http://www.youtube.com/v/tTdkhcuzchg

panda05

#512
Stire proasta: pe mine ma doare in special ce e boldat- cu atat mai multe cu cat alea nu doar ca au inceput ci sunt inspre finalizare .
Lista CNADNR

In luna septembrie a anului curent a fost emis ordinul de suspendare pentru urmatoarele proiecte cu finantare de la Bugetul de Stat, arata CNADNR

    Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-sector 1, km 23+000-33+000
    Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 2, km 33+000-43+000
    Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 3, km 43+000-55+520
    Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti-Obiect 7: completarea centurii  rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN7 si DN1A
    Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste C.F.Arad-Bucuresti
    Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile C.F.Brad-C.F. Curtici-Dj 709 B, stadiu fizic 64%

    Deviere traseu DN 29 D, Km 18+500-km 20+816-Consolidarea terasamentului si refacerea corpului drumului
    Reparatii sistem rutier DN 21, km 70+900-km 87+850
    Refacere sistem rutier DN 22, km 227+000-km 287+400
    Tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Sectiunea 1A Bucuresti-Moara Vlasiei intre km 6+500-km 19+500

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-13427069-cnadnr-contrazice-victor-ponta-care-spune-nu-fost-taiat-niciun-ban-drumuri-vezi-lista-lucrarile-sistate-din-cauza-reducerii-fondurilor.htm

IT Manager


stelian222

Quote from: laurashgeo on October 16, 2012, 12:32:53 AM
@stelian222 sa stii ca si eu tot moldovean sunt din Comanesti(Bacau).
Cei care inca cred ca in Vest nu exista o groapa in asfalt, nu vezi o hartie pe jos, nimeni nu arunca mucul de tigara pe geam si ceva de sezon iarna, zapada nu ingreuneaza deloc traficul.


Te-am inteles perfect, inca de la inceput, sper sa nu imi porti pica  :)
Bacaul, Neamtul, Suceava sunt parfum pe langa Vaslui.

Eu sunt nemultumit doar de soselele din judetul meu, stiu ca in alte zone (pe unde am si circulat) alta e treaba, acuma ce sa facem si noi....unii mai ghinionisti altii mai norocosi. Eu sunt din Husi, si ma pot lauda ca aici, la ora actuala suntem singurul oras din Romania care se asfalteaza/reasfalteaza integral!!! 37de km de strazi asfaltate: unele facute de la zero, altele doar modernizate. Firma care lucreaza este Pa&Co, iar contractul este de 10milioane E

radutm

^^
Apropos de asfaltarea integrala din Husi, ne lipseste o rubrica pentru drumurile de mai mica importanta, atat din orasele mici cat si cele comunale. Ar fi un thread urias, pentru ca s-au asfaltat enorm de multe drumuri, atat cele comunale cat si fostele "ulite" pe care le stim de pamant sau piatra din totdeauna. Cel putin in judetul Timis s-au asfaltat foarte multe strazi de interes local, dar cat am mai mers prin tara am vazut exemple extraordinare prin foarte multe orase, comune si sate.
cont inchis

ciprebbe

Sper sa nu il supar pe Ionut dar am deschis topicul cu  drumuri comunale aici.
Orice informatii sunt binevenite.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

BoGDaN


asztalos

Colegii, pe ruta Reghin-Targu Mures, DN15 au inceput sa dea jos bordurile. Nu am reusit sa fac poze, din pacate (traficul fiind intens, semafor dupa semafor).
Ce afacere buna era pentru firma de la care s-au cumparat bordurile. Acum o sa aiba sansa sa le vinde din nou... Drumul mentionat este unul jalnic (dar macar fara radare)

adsailton92

Quote from: asztalos on October 18, 2012, 01:02:39 PM
Colegii, pe ruta Reghin-Targu Mures, DN15 au inceput sa dea jos bordurile. Nu am reusit sa fac poze, din pacate (traficul fiind intens, semafor dupa semafor).
Ce afacere buna era pentru firma de la care s-au cumparat bordurile. Acum o sa aiba sansa sa le vinde din nou... Drumul mentionat este unul jalnic (dar macar fara radare)

Salut,
Si eu astept cu foarte mare nerabdare finalizarea lucrarilor pe DN 15, incluzand aici si tronsonul Reghin-Saratel(Bistrita).
Din cauza lucrarilor, saptamana trecuta am plecat de la Tg Mures la Baia-Mare, pe la Apahida(Cluj-Napoca), evitand circulatia pe timp de noapte, pe un tronson aflat in lucru.
Sunt curios de stadiul lucrarilor dupa Reghin, mai precis pe cele doua portiuni de urcus, una la Teaca si una la Herina.
Drumuri Bune!

adsailton92

Salut,
Mai jos aveti DN1C, intre Baia-Mare si Satu-Mare, drum aflat in reabiliatre de ceva timp, dar care din punctul meu de vedere inainteaza foarte greu.
Licitatia a fost castigata de doua firme, consortiu, cred ca se numeste, Vakond KFT si Vegyepszer ZRT .
In aprilie, anul acesta, am mai trecut pe acolo; atunci lucrarile erau si mai "inapoiate". Acum vad ca au avansat ceva, dar nicidecum, nu vad mobilizarea celor de la FCC, de pe Dej-Baia-Mare.
Eu sper sa ma insel, dar in cateva portiuni, cred ca au asternut, pur si simplu, covor asfaltic peste cel vechi.
Poate, din cauza reliefului plat din Campia de Vest sa nu trebuiasca alte lucrari de consolidare.
Totusi, drumul este unul foarte solicitat de traficul greu.
La data la care am trecut eu, pe o vreme excelenta erau foarte putine echipe, care sa execute lucrari.



Puncte bune: in poza de mai sus, trecerea la nivel cu calea ferata, localitatea  Livada, era un dezastru in aprilie. Acum, arata excelent....si mai sunt si altele, dar repet, interpretare personala, cam se fusareste.
http://www.youtube.com/v/eTh6XfLWntM
http://www.youtube.com/v/llE8e_1X4L8
Drumuri Bune!

BoGDaN

dau banii la unguri ca sa faca "treaba romaneasca" sau "bors unguresc pe bani romanesti".

adsailton92

Salutari,
Inca un mic video, cu stadiul lucrarilor pe DN1C, intre Dej si Baia-Mare, de data aceasta, imediat dupa coborarea de pe Mesteacan, undeva la intrarea in localitatea Perii Vadului si  pana la Dej.
Vizionare placuta! :)
http://www.youtube.com/v/liBlMArkQwM

Drumuri bune!

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

stelian222

 De cateva zile , a inceput efectiv reabilitarea DN24 intre Crasna-Vaslui-Iasi. E clar ca UMB se grabeste. Din ce am vazut eu intre Crasna si Vaslui au turnat vreo 2 portiuni de uzura, la intrarea in Vaslui pe o banda si dupa de statuia lui Stefan cel Mare pe ambele benzi dar pe o distanta scurta. In rest au inceput lucrarile grele prin padure dupa Crasna, soseaua se lateste cam 1m-1.5 deci unde erau acostamente au aparut transee care se vor consolida. Soseaua a devenit periculoasa noaptea prin acea zona pt. ca daca esti orbit din fata poti atinge panourile de atentionare sau poti cade direct in transee pt ca au "muscat" si din vechiul asfalt pe alocuri. Intre Vaslui si Iasi nu stiu cum e situatia, banuiesc ca la fel stiind ca UMB are obiceiul de la lucra simultan pe mai multe tronsoane.