Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Cipi

Cu mentiunea ca "-Pasaje peste DN1 intre Bucuresti-Comarnic, in diferite stadii de proiectare si licitatii, nu de executare." nu ar trebui sa fie in topicul asta (cu toata insistenta lui Eliade de a le pune aici).

Nu de alta, dar nu vor avea efect asupra Vaii Prahovei.

dumbravaandrei


Cipi

E pur si muove!

QuoteConsiliul Județean Prahova poate semna contractul de peste 500 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga cu antreprenorul prahovean CONI, după ce Curtea de Apel Ploiești a respins marți, 14 mai 2024 contestația Ozaltin (Turcia) și a menținut decizia CNSC, conform datelor pe care le-a consultat Economedia. Instanța a respins contestația la primul termen.

Durata contractului de proiectare și execuție este de 36 de luni, iar finanțarea asigurată prin Programul Transport 2021-2027 (cu 40 % bani europeni).

Economedia

bUzZ1-

parere pur personala - putem sa ne luam adio de la A3 Pl-Bv cel putin 10 ani din moment ce se investesc banii astia in variante ocolitoare care foarte usor ar fi putut parti din viitoarea autostrada...

GIV

sunt curios cati bani europeni  vor fi dupa 2027 si cum se vor directiona ei asta ca sa nu ne luam adio de tot :lol:

naivu

^^centura Bușteni (chiar și centura Comarnic) ar fi fost necesară și dacă era autostrada terminată. Ținând cont de cât va întârzia CoBra, e bine că le face.

Sorinus

Practic, blocajele sunt la Comarnic (trecerea de la gara), la Busteni (tot) si la Azuga (trecerea de la gara). Centurile ne scapa de astea. Da, se va scoate o viteza medie de 40km/h pe VP, ceea ce nu e chiar de autostrada, dar e absolut decent pt o zona montana plina de localitati si turism.

skydreamer

Tot ca o parere strict personala, cred ca locul unde se termina acum A3 in centura Ploiestiului este foarte nepotrivit. Centura aia este deja foarte aglomerata si va continua sa se aglomereze. Cred ca ar fi folositoare o extindere pana la Campina chiar daca nu se intentioneaza realizarea continuarii spre Brasov in urmatorii ani.

Sorinus

Asta scrisesem si eu dar am sters, m-am gandit ca o sa zica lumea ca avem deja 2x2 pana la Comarnic. Dar da, centura Ploiesti e aproape depasita. Cred totusi ca mai putem trage de timp daca giratoriile alea se transforma in Pasaje, devenind aproape DEx. Dar trebuie pasaje si la Baicoi, Floresti si trecerea la nivel cu calea ferata spre Slanic.
Deci s-ar putea ca, costul sa ajunga la 60-70 din costul unui drum nou, tinand cont si de deranjul in trafic. Si nu elimini traficul local, mare si lent.

mirceaeliade

Cu darea in functie a giratoriului spre Floresti, am ramas surprins ca nu au interzis la stanga celor care vin dinspre Baicoi.  INCA se risca accidente majore cu 'bagaretzii' care vin in DN1 desi au optiunea sa ocoleasca 1 km pana la giratoriul de pe dreapta lor si inapoi.

skydreamer

Cred ca atunci cand se va deschide si A7, parte din traficul intre Moldova si sa zicem Targoviste, se va intersecta cu traficul Bucuresti - Brasov fix pe centura Ploiestiului.