Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

Morosanu

UMB ii plimba! Caz unic cred.  :)
Politica distruge tot ce atinge.

pentium10

Oferta Strabag pe lotul A3 - drum de legatura este valabila pana 8 iunie.
Se confirma ca vor sa semneze in luna mai.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rocklee

poate ...poate.. se semneaza ...o data ...fara complicatii... O:-)

m-am saturat de povestea aceasta ...pana peste cap... >:( >:(

voicul

Au deblocat la Chetani, poate se tine de cuvant si cu lot-ul asta.
Deja e putin inexplicabil de ce nu ar semna (adica de ce nu ar veni Strabag cu cele necesare).

taifun7993

Buna ziua

Am si eu o curiozitate

Daca se rezilizeaza contractul cu Straco pe lotul Campia Turzii Chetani. In cat timp poate sa termine constructorul nou lucrarea ?

Exemplu UMB,STRABAG ?

pentium10

3-4 ani poate dura pana circulam le ea.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dr4qul4

Optimistule.
minim 1 an pentru expertiza tehnica, ca sa se stabileasca ce mai e de facut
minim 1,5 ani licitatia + contestatii
minim 2,5 ani de la semnarea contractului pana la finalizare.

Total 5+
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Strict constructia nu poate dura asa mult. Multe structuri sunt deja ridicate, daca ar fi facute si toate expropierile / mutarile de utilitati (iar acestea chiar nu prea sunt prezente in zona) constructia cred ca ar dura 12-18 luni maxim.

florin74

Da-o naiba, nici chiar asa. Daca socru-meu te-ar auzi, nu stiu ce ti-ar face. (Sta in Luna, cu casa la DN) :lol:
Expertiza in maxim 6 luni e gata, cu proceduri de achizitii cu tot. Pot sa faca eventual 2 achizitii, una la structuri si una la terasamente, ca la LD2.
Daca vine Astaldi la licitatie cu un pret bun, si fac documEntatie cat de cat OK, sa nu piarda timp garla cu clarificari, eu zic ca 1 an  maxim ar fi gata. Varianta pesimista 2 ani
Executie? Maxim 1 an si jumatate, daca avem un construct cat de cat decent..., desi cred ca un UMV sau Astaldi ar rezolva lotul intr-un an....

Structura de la Luna si podul peste Aries sunt intr-un stadiu mai incipient (la supratraversare tablierul e deja acolo), in rest nu vad probleme serioase.  Daca se aliniaza astrele, maxim 3 ani ar fi gata.
Bine,poate sa dureze si 6 ani, daca stam vreo 3 ani prin tribunale....

dr4qul4

Hai sa o luam asa...
1. Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500. Cand s-a reziliat cu Maltauro?
2. Lotul 1 – Targu Mures – Ungheni + drum de legatura. Cand a renuntat asocierea Lemacons/vega/Arcada la contract? Si aici nu am avut expertiza tehnica si cred ca au trecut deja 3,5 ani.
3. Dar centrua Tg mures (cea la nivel de DN). Cand s-a reziliat contractul cu cei de la Copisa? E gata macar expertiza tehnica si repornita licitatia?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

4 - 5 ani e un termen fezabil care oricand poate sa creasca.
Singura sansa sa scada termenul ar fi sa intre CNAIR pe tot lotul, ceea ce ar putea fi de bun simt, dar sa nu exageram.

survola

Mai bine ii dă cineva un credit serios lui Straco, să pună ei mâna să lucreze.

Gendan

Quote from: Gendan on May 11, 2020, 03:44:39 PM
Nu stiu cine mai urmareste, dar pe Chiribis - Biharia inca suntem la CAB.
S-a amanat sedinta de pe 30.04. Next one, 14.05, joia asta.
Ar fi fain sa tina sedinta desi, tehnic, se pot agata si de data asta de starea de urgenta.

Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la 20 mai 2020.

Si intrebare: mai e vreo cale de atac dupa urmatorul termen?

carutasul

păi un credit l-ar putea da  dacă ar exista o probabilitate bună să iasă pe profit. Dacă totalul datoriilor actuale e prea mare... greu de crezut. Oricum fiind în insolvență ar trebui să existe și un plan de redresare, nu?

voicul

Si adauga ca oferta este sub costuri. Adica dai credit sa termine si sigur iti iei mai putini bani, asta fara sa calculezi costul dobanzii.
Pe de alta parte daca CNAIR recunoste si plateste datoriile fata de Straco, poate e alta poveste.