Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

simplex11

#210
Am văzut ca la nivel de intenție este un proiect de centura a Balsului ca prim segment prioritar al autostrăzii Craiova-Pitești. Mai precis ar trebui sa se construiască sectorul Spinei-Ganeasa.


ion59


simplex11

La centura Slatinei trebuie făcuta o trecere peste Olt care are vreo 300 m lățime deci podul va avea 500 m minim. Este scump. Probabil va fi în faza a doua.

udar

Este nevoie de un inceput care poate fi orice zona din A12.
Zonele cele mai fierbinti ar fi de preferat sa fie primele pe lista dar sa ii dea drumul la tot ce este necesar a se ajunge la ceva licitatii de tronsoane din aceasta autostrada .
Cum am scris ceva mai sus in 2-3 ani va fi foarte aglomerat acest drum PI-CR.
Daca ei nu misca nimicacum in 2-3 ani nu vom vedea licitatii si dupa inca 4-5 ani dupa ce se termina licitatile, contestatile, constructia A12 in tronsoane mai trec in cel mai optimism timp 8 ani.
Imaginativa cum va fi traficul pe acest drum peste 7 ani.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


aschiutza

Daca se face zoom pe captura de pe ecran din Google Maps se observa ca viitorul pod al autostrazii trece la mica distanta  de podul feroviar de pe linia 101 Craiova-Pitesti-Chitila, care are o lungime de 397 de metri , deci viitorul pod va fi cam de aceeasi lungime .

sursa   http://www.gazetaoltului.ro/gazeta-new/actualitate/podul-feroviar-de-la-milcov--reabilitat-cu-fonduri-europene--425f6a902d414f0f8bbbd744f81ddbac

simplex11

#215
Mărirea traficului pe Craiova-Pitești trebuie dovedita prin studii. Dacă într-adevăr se constata o creștere de la an la an a numărului de vehicule, și prin interpolare predicția peste 2-3 ani justifica construcția unei autostrăzi, atunci sa se facă. Dacă nu, într-o prima etapa doar zonele foarte aglomerate rentează sa aibă bucăți de autostrada tip centura ocolitoare.

In momentul de fata (2016) traficul este rapid (verde pe harta) pe majoritatea tronsoanelor, una din excepții find Balsul unde mai mereu este lent.


Clik pe harta pentru a studia traficul mediu pe ore și zile ale săptămânii pe șoseaua Craiova-Pitești.

Cu excepția centurilor Bals și Slatina, Craiova-Pitești nu prea are justificare acum.

alecu26

Exact. Se poate face centura la nivel de autostrada la Bals si Slatina in prima faza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stefanudrea

Cei care nu circulati pe Craiova Pitesti e simplu sa ziceti ca nu se justifica! Dar, lasand gandurile ostile la o parte, e prima data cand cred si eu ca A12 a devenit momeala electorala si atat! Nu e nici o problema, sigur vor pleca si Ford si Dacia si atunci ne vom uita toti spre Bulgaria si Serbia care au retea destul de bine organizata de autostrazi! Si atunci sa mai speram la dezvoltarea zonelor!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

rocklee

imi aduc aminte ca acum 4 ani in timpil  capaniei electorale ....treceau prin craiova ......doua autostrazi si o centura ..A6 SI A12 SI CENTURA SUD ...acum se pare ca incepe sa se reia povestea [minciuna ] electorala ....
:D :D O:-)

simplex11

#219
Daca Ford și Dacia depindeau în mod critic de autostrăzile care încă nu s-au construit atunci nu mai veneau în Romania.

Pe baza datelor din articolul Producția Ford la Craiova, în scădere (14 Iunie 2016) rezulta ca în perioada de apogeu din 2013, când se fabricau 380 mașini zilnic, ar fi fost nevoie de 380/6=64 camioane pentru a transporta autoturismele la clienți. Inca 64 (deși cifra este exagerata) sa fi venit cu diverse componente de la furnizori, toate folosind șoseaua Craiova-Pitești, și s-ar ajunge la un 128 tiruri, pline și goale (care se duc și se întorc) pe zi pe sens, adică nimic.

Contribuția Ford la traficul de pe Craiova-Pitești nu poate fi superioara unui 128 tiruri pe sens zilnic (5-6 pe ora), dacă orice varianta feroviara este exclusa.

Adevarul este ca mașinile se transporta mai eficient cu trenul asa ca traficul rutier calculat mai sus este supraestimat. 

Mașini noi Ford la intrarea in Lugoj

dr4qul4

@simplex, google traffic-ul nu e instrument de masurare oficial. De fapt el nu masoara numarul de masini ci doar fluenta traficului pe baza exclusiv a acelora care au un dispozitiv android conectat la net.
Mai pe romaneste, nu masoara numarul de vehicule ci cum circula acestea fata de media inregistrata pe acel segment.

Si daca am merge pe afirmatiile tale, atunci tin sa te anunt ca intre Oradea si Tg Mures nu avem niciodata zone rosii cum avem la Slatina si mai ales Bals.
De Timisoara -Jimbolia nici nu poate fi vorba.

De fapt nici macar pe DN2 nu prea avem zone rosii (avem pe DN28) dar asta doar pentru ca ne-am invatat sa mergem pe acostament.

Iar daca ne uitam pe datele CESTRIN 2015 avem 11652 ca medie pe DN65. Iar DN65B (centura Pitesti sud) putin peste.
http://www.cestrin.ro/web2014/pdf/recensamant%202015.pdf

Dar din A12 ar trebui incepute centurile Slatina si Bals. Homor a declarat acum ceva timp ca licitatia pentru Slatina e aproape gata iar Bals-ul se face in regie proprie (adica nu se face, ca nu sunt doar 200 m de terasament si restul doar de carpit)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

dr4qui4 :(... cum fac un drum expres la agigea de 25 km in regie proprie ...si nu fac centura bals ..care de cativa kmv >:(...sau nu am inteles eu bine ce ai spus  ???

simplex11

#222
Da, Google măsoară doar fluenta traficului nu cantitatea de mașini însa rapiditatea deplasarii este esențială nu numărul vehiculelor pe km de drum. Pot exista situații, cum ar fi mersul în coloana cu viteza mare, când deși Google indica trafic rapid (verde) condițiile de circulație sunt nefavorabile necesitând concentrare mare din partea șoferilor. Asta este totuși un caz limita.
O alta situatie care ar păcăli Google Trafic ar fi aceea a unei șosele nemaipomenit de aglomerate cu circulație foarte lenta pe care se deplasează în slalom niște smecheri (eventual motocicliști), singurii cu smartphone-uri conectate la internet. Din nou însa scenariul este fantezist.
Se poate verifica inexistenta acestor ciudățenii ducându-te aleator în puncte cu circulație figurata în verde și văzând ca traficul este rapid și rar adică nici coloana, nici smecheri.

Tavi

Concluzie: Craiova - Pitesti este deocamdata de sectiunea "Parcare" ca tot e "parcata".
Mai incerca ceva terti politicieni ca poate merge la cei care nu citesc PUM :D

dr4qul4

Pai nu-l fac nici pe ala. Sau poate fac ceva doar cu o banda pe sens care sa plece din DN38 si sa ajunga in DN39. Dar ar fi undeva la 15-20 km de drum perfect drept..poate un sant sau 2 :)

La Bals vor sa faca autostrada si au: Oltet, CF, 2 x DJ si 3 x DC. Si teren putin mai denivelat.

Doar distanta este comparabila.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024