News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

Daca ne-am, dar daca nu ? atunci ce faci?
si e NU de 30 de ani. Campanii de genul asta construiesc un spital. E drept o autostrada nu o poti face in privat, poti doar manifesta o dorinta in mod organizat.
Dar daca EI nu isi fac treaba restul societatii ce poate face sa faca?
Si mai e ceva. Chiar daca "isi fac treaba" raman si resursele limitate. Care se aloca de cele mai multe ori acolo unde societatea le cere ( si indirect aduc mai multe voturi). E cinic cand cresc pensile in campanie electorala, dar daca la fel de cinic se aloca aceiasi bani pt unele contracte semnate anul asta dupa o presiune pt desemnarea castigatorilor la diferite licitatii deschise?

Campania asta are exact acelasi scop cu API. tu cum ai face-o sa fie mai valoroasa de 2 lei?

FRS

Gruiarew e de 2 lei campania doar daca ai autostrada aproape de casa. Curand la voi in Hunedoara veti fi foarte aproape si de Cluj si de Timisoara. Ca se lucreaza. In Moldova in schimb nu e asa. Imi pare rau dar nu ai dreptate. Da-mi si ti mie minus, ca eu ti-am dat.

alin2pas

Cu cât sunt mai multe astfel de inițiative, cu atât mai repede vom putea vedea autostrăzi, pentru că toți participanții la aceste acțiuni sunt aproape sigur votanți (nu doar persoane cu drept de vot, ci persoane care își exercită efectiv dreptul de vot). Toată stima pentru proprietarul tuturor autostrăzilor construite până în prezent în Moldova pentru inițiativa sa. Este un gest care a căpătat o amploare foarte mare și are șanse să atragă răspunsuri din partea tuturor formațiunilor politice: cei din opoziție sub formă de promisiuni, iar cei de la putere au posibilitatea de a lua măsuri reale (pentru a arăta că le pasă) sau să ne dea praf în ochi. Trebuie să nu uite că urmează 4 rânduri de alegeri, iar participanții la aceste acțiuni ar putea face diferența.
Un alt subiect: a început plantarea de arbori de-a lungul A2 și a drumurilor naționale din Bărăgan, pentru realizarea de perdele forestiere. Pe când va începe plantarea de copaci pentru stabilizarea versanților, de exemplu cei din zona Aciliu lângă A3? Ministerul mediului, se aude? Presupun că pentru așa ceva căutați să reintroduceți taxa de mediu...

cristi5

#11628
Eu cred ca campania e utila pana la un punct. Dupa festivitatili de azi, oamenii vor zice, what now???

Cateva raspunsuri
- sponsorizati API, ASCORO si societatea civila care are timp sa se ocupe de detalii
- educati politicienii sa nu mai creada ca daca fac PPP e gata mai repede sau alte aberatii. Sa invete ce posibilitati tehnice exista pt raspandirea sigurantei rutiere in teritoriu, sa priceapa ca daca incearca ei ceva original (gen debleu in loc de tunel) nu fac decat sa intarzie proiectul etc. La cat de incompetenti  sunt politicienii, presiunea mare ii poate face sa mai faca o nefacuta care sa submineze si mai tare un proiect ca A7 sau A8. Vezi PPP cu Ghizdeanu. De-asta trebuie intai educati, si ei si publicul
- aduceti proiectanti buni si faceti SF serios pentru tot ce misca (de la A/DX la centuri rutiere, si alte imbunatatiri ale sigurantei). Sa nu mai ramana, din lipsa de proiecte, bani UE necheltuiti sau risipiti pe proiecte centrate pe absorbtie, pregatite insuficient

Daca cei din masina sunt pe marginea gropii (cum bine zice Manolachi), statistica arata ca pietonii si biciclistii sunt deja cu un picior in groapa!!! Autostrada nu ii poate salva pe toti. E nevoie de multe alte masuri.

gruiarew

Eu nu dau minusuri. Prin campanie de 2 lei mă refeream că de fiecare dată când se face ceva nu se face nimic constructiv. Cu ce va ajuta că ne oprim toți din ceea ce facem (dacă facem ceva) 15 minute? Ieșim pe balcon, sorbim o țigară și zicem că am contribuit cu ceva.

E NU de 30 de ani pentru că fiecare așteaptă să vină cineva să-i facă ordine și să-i repare problemele. Astă iarnă, zăpada din fața blocului a dat-o la o parte doar un bătrânel ce stă cu mine pe etaj. Am mai pus și eu mâna că mi-a fost jenă să trec pe lângă el. În rest a fost patinoar. La țară s-a înfundat un podeț (un tub d-ăla ce se bagă pe sub) și stăteau să vină primăria să le desfunde șanțul. M-am dus cu vecinul de lângă mine (noi stăm mai sus pe deal în capătul celălalt al uliții) că trecuse apa cu mâl peste drum și ne noroiam mașinile.

Acum toți vrem autostrăzi. Autostrăzi în sus / autostrăzi în jos. Va ajunge și ăsta un subiect trivial. Și deși pare ciudat, nu mă ajută prea tare că am autostradă de la Sibiu la Deva și mai apoi îmi rup mașina până la Margina (sau Coșava unde merg eu). Eram toți mai câștigati cu un 2+2 pe toată distanța cu centuri la sate și fără treceri la nivel cu CF-ul.

Știți care va fi rezultatul campaniei? Se va ieși pe sticlă, se va declara că se începe construcția după care se va uita tot până la următoarea campanie de genul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dragos76

Eu mesajul acestui protest îl înțeleg mult dincolo de "vreau autostradă pentru Moldova". E mai mult un semnal de "Atât! Nu se mai poate". Și tocmai, eu îl văd ca un mesaj pornit de la un om care chiar nu a așteptat cu mâna întinsă, ci a făcut ce ținea de el; și încă peste cap. Și la acest mesaj au aderat o mulțime de oameni și organizații care fiecare a încercat să schimbe de jos în sus cât au știut/putut.

Dar numai cu inițiative de jos în sus nu se poate. E nevoie și de o MINIMĂ decență și competență și în măsurile luate la nivel înalt. Iar gradul de incompetență și de sfidare la care s-a ajuns, e deja cam dincolo de orice limită. Deci protestul de azi îl văd mai degrabă ca o formă inedită de "grevă de avertisement".

danutzu_1069

Voi va certati pe aici si uite ce poate sa debiteze omul asta...

Purtătorul de cuvânt al Companiei de Autostrăzi: Românii nu și-au dorit autostrăzi până în 2011

Purtătorul de cuvânt al CNAIR a susținut vineri, într-o intervenție telefonică în direct la Digi FM, că societatea românească nu și-a dorit autostrăzi până în 2011 – 2012, sugerând că acesta ar fi motivul pentru care autostrăzile sunt aproape inexistente în România.

"Cei care vor să protesteze, protestează, cei care vor să muncească, muncesc. Este un semnal de alarmă tras la adresa întregii societăți. Construcția unei autostrăzi nu ține doar de Guvern sau de un partid sau altul. Ține de noi ca societate", a susținut purtătorul de cuvânt al CNAIR, întrebat despre proteestul "România vrea autostrăzi".

Chestionat în continuare ce așteptări are Guvernul de la societate în materie de autostrăzi, Șerbănescu a susținut că până prin 2011 – 2012 românii au fost confuzi în privința autostrăzilor.

"În primul rând, trebuie să ne dorim să avem autostrăzi. Acum 15 ani, societatea românească a avut o dezbatere, dacă avem nevoie de autostrăzi sau nu. Ne aducem aminte că a fost și un ministru la un moment dat care a zis că va face tot posibilul pentru a le scoate românilor din cap ideea de autostradă. Se întâmpla undeva prin 2006. A mai fost un alt ministru al transporturilor care a zis că sunt suficiente drumurile naționale și nu ne trebuie autostrăzi. Ne-am lămurit că ne trebuie autostrăzi prin 2011-2012", a spus el.

"Deci, în opinia dumneavoastră, până în 2011, România nu și-a dorit autostradă", a mai fost el întrebat.

"Nu știu dacă și-a dorit sau nu. Practic, nu a știut dacă își dorește un anumit tip de drum de mare viteză", a fost răspunsul.


reed

tocmai te-am auzit pe Europa FM.Cred ca 45 de ani e un pic cam bland sa avem 3000 de km de autostrazi

bacovia

#sieu

Nu ma asteptam atata solidaritate. Sa speram ca nu ne vom opri aici.

perfidus

Am fost #sinoi alaturi de protest.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

bogdymol

Era tare fain daca vreun jurnalist stia sa il intrebe de asta astazi cand "inaugura" santierul.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

NGC

E vina mea. Am terminat de pregatit mesajul chiar in momentul in care pe forum deja era "greva". :D

NGC

Apropo, nu trecem si noi pe harta proiectelor, in mod simbolic, acel prim metru de autostrada? :D

Sa vada toata tara cum stam in zona aia! Dar eventual incercuiti-l cumva ca sa sara in ochi, ca altfel nu o sa il gasim nici cu lupa. :p

dr4qul4

S-a bagat pana si un stiod de videochat  :lol: :lol: :lol:
Asta e protest? Sa nu faci nimic 15 minute? Si vinerea. Sigur si parlamentarii s-au alaturat. Ca ei oricum nu fac niciodata nimic vinerea la ora 15. Daca stau bine si ma gandesc, si prin birourile CNAIR bate vantul. Si asta de pe la 12.

Eu astept protestul acela in care fiecare trebuie sa planteze un pom. Sau macar sa faca o poza la o investitie in infrastructura.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024