[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on July 04, 2017, 11:31:48 AM
Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 10:56:04 AM
Quote from: NGC20 on June 17, 2017, 03:55:35 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Am uitat sa va zic si aici ceva. Noroc cu bogdix ca mi-a adus aminte de ei in topicul VO Timisoara Sud. :)

Tot CONSITRANS a contestat si aici.

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

La fel ca si la VO Timisoara Sud, contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

CONSITRANS a contestat din nou. De data asta a contestat niste clarificari din oficiu.

NGC

Quote from: NGC on July 11, 2017, 03:17:01 AM
Apropo de Mogosoaia, mi-am adus aminte ca am uitat sa va zic ceva.

"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Termen depunere oferte: 24.07.2017

STRABAG a contestat. Deocamdata este valabil termenul initial pentru depunerea ofertelor.

In afara de contestatia STRABAG, avem acum o contestatie si de la CONSITRANS.

Si pe langa asta, avem si aici o prima amanare. Termenul este acum 09.08.2017.

NGC

Quote from: NGC on July 07, 2017, 08:44:54 PM
Quote from: NGC20 on June 21, 2017, 07:40:54 AM
Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 12:44:16 AM
Quote from: NGC20 on April 26, 2017, 11:18:26 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)".

Valoare estimata: 339,009,410.99 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 13.06.2017

Putea ramane proiectul asta mai prejos? :lol:

Avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 27.06.2017.

Acum termenul este 11.07.2017.

De cateva zile tot uit sa va zic. Astazi nu am mai uitat. :D

Noul termen este 25.07.2017.

Avem o veste buna.

MT a emis o noua autorizatie de construire.

20.07.2017: "Lucrări rămase de executat aferente Autorizației de construire  nr. 034/27.09.2013, "Lot 2: Sector DN2-A2 între km 12+300-km 14+050, km 14+700-km 19+700 și km 20+800-km 23+750" exclusiv lucrările care afectează terenurile aflate în administrarea M.A.P.N. și S.N.S.P.A., din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1-DN7 și DN2-A2""

Si avem si o veste mai putin buna.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 10.08.2017.

alexbb

#1233
Nu cumva sunt loturile care nu au fost atinse in trecut? intre zonele care sunt deja lucrari facute, dar intrerupte de acele unitati militare.
In fine, nu inteleg de ce sunt incluse toate intr-o singura licitatie? Sper sa nu vorbesc prostii, dar A1-DN7 nu se lucreaza deja? Plus DN2 - A2 ar fi putut si asta sa fie impartit la 2 constructori, DN2-DN3 unde s-a lucrat deja si ar trebui sa mearga mai rapid, iar DN3-A2 separat. Sau ar fi fost loturi mult prea mici?

GDPR

#1234
La apeduct au inceput umpluturile intre pasaj si zidul de sprijin, se pare ca au terminat cu betonarile la zid.

LE Si proba foto:


GDPR

^^Noua AC se refera doar la tronsonul dintre DN2-A2 si o puteti gasi aici

TibiV

I-auzi...
Mai sunt terenuri care trenuie transferate de la MApN (si SNSPA !...) la MT.
Ce mama naibii au facut pana acum ?...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8


http://www.economica.net/mobile/primii-pasi-pentru-inchiderea-centurii-de-nord-a-capitalei--mt-autorizeaza-lucrari-de-largire-la-4-benzi-pe-inca-10-kilometri_141076.html

Quote
Ministerul Transporturilor a emis săptămâna aceasta Autorizaţie de Construire pentru lărgirea la patru benzi a 10 kilometri din Centura de Nord a Capitalei, situaţi între DN2 şi A2. Pe de altă parte, din cauza amânării de patru ori a licitaţiei, încă nu a fost selectat un constructor pentru această lucrare.

AdrianB1

Non-update de duminica: pe un trafic lejer se poate ajunge de la A1 la A3 in aproximativ 15 minute fara graba. Sa zicem ca s-a intamplat asta azi :)

Dar giratoriile sunt criminale: facute gresit, marcate gresit. Intrucat la cele de intoarcere chiar nu exista trafic (nu am vazut vreodata pe cineva sa intoarca, dar probabil exista) se putea face pur si simplu banda din dreapta pentru mers inainte si cea din stanga pentru intoarcere sau inainte. Daca pui giratoriu in mijlocul unei sosele fara intersectii, sau chiar cu intersectie in T ca la Cartierului, nu il faci rotund decat daca mintea ti-a ramas la varsta de 5 ani si iti plac cercurile pe hartie. Pentru claritate, schite mai jos. Latimea e aceeasi, forma e usor diferita si banda 1 intotdeauna e pe directia inainte.


Asa nu.


Asa da.


adiarc

^nu sunt de acord...unul dintre rolurile giratoriului este sa incetineasca traficul din motive de siguranta.In varianta propusa de tine ,s-ar calca bine acceleratia si ar fii nenumarate accidente,in care cei care intra i-ar spulbera pe cei care deja sunt acolo,chiar daca sunt f.putini cei care intorc.

Bineanteles ca aceasta calmare a traficului ,prin giratoriu,e o prostie pt un drum intens circulat,ca si DNCB si se preteaza drumurilor cu trafic mai lejer.

Adevarata solutie este denivelarea tuturor intersectiilor si...la fel ca altele as face un proiect din asta ,pe fonduri europene - denivelarea tuturor intersectiilor cu drumuri secundare de pe DNCB..si nu...costul acestei initiative nu poate fii invocat,atata timp cat pierdem la greu bani europeni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AdrianB1

Diferenta intre varianta mea si cea de acum e ca banda 1 nu mai e in giratoriu, doar banda 2 ramane giratoriu. Aia care o calca pe banda 1 nu au decat sa o faca (se pot pune si separatori New Jersey intre b1 si b2), iar aia de pe banda 2 au giratoriu si se comporta ca atare. Parca si la A3 e facut asa ceva pe sensul spre Voluntari si mai e proiectate asa si cel putin un giratoriu spre sud pe partea aia.

Iar pentru trafic, e mult mai sigur daca mergi cu 80 km/h pe banda 1 decat sa mergi cu 60 km/h pe banda a 2-a (garantat se poate acum) si cel de pe banda 1 sa faca rondul in giratoriu, asa cum marcajul permite.  Cat despre capacitate de trafic si poluare, daca toata lumea reduce la 30 km/h degeaba atunci ce parere ai?

panzer

Colegul adiarc spune ca cei care intra pe banda 2 vor intra foarte tare in giratoriu. Cei care vor sa intoarca, desi au prioritate sunt expusi.

In mod normal solutia propusa de AdrianB1 e buna, dar dupa parerea mea doar daca la intrarea in giratoriu sunt puse niste limitatoare de viteza de un anume fel. Pacat ca doar la Vectra au loc. La Lukoil nici nu se pune problema. Oricum, urmand "exemplul" de la Tunari unde se chinuie cu licitatia de 3 ani pt giratoriu, si astea noi tot provizorii vor ramane multa vreme.

Aseara pe o liniste totala pe DNCB, la Otopeni tot mai sunt idioti care incetinesc si vor sa faca stanga dinspre Tunari spre Bucuresti. Unul s-a ambitionat sa vrea sa treaca pe gaura dintre parapeti pe trecerea de pietoni. Bucata dintre hobanat si giratoriul de la Vectra a devenit f periculoasa. Atentie. Un idiot va incetini, cu semnal stanga, in timp pe altul va face dreapta peste linia ferata (legal). In acelasi timp un bizon va face slalom ca el are masina si se grabeste.

In visele noastre ar exista un proiect de refacere a DNCB Nord ca si HighQualityRoad. Numai ca ar include vreo 6-7 pasaje denivelate numai intre Dn2 si A1, numeroase linii de accelerare, pasaje pietonale (stiu denivelate superior  :D)... Vise deocamdata.

Pana una alta m-am lamurit ce se executa sub A3 pe DNCB: o alveola de autobuz.  :lol:

PS: sunt prins cu multe deplasari, asa ca multumesc colegilor care ne mai tin la curent cu stadiul lucrarilor de pe DN7-A1.

AdrianB1

OK, ideea finala era asta, dar nu prea am cu ce sa desenez frumos si am incercat sa simplific; se pare ca nu merge, trebuie desenat ca pentru copii:


Acum e clar ce inseamna o banda 1 libera pe inainte si o banda 2 in giratoriu? Pentru banda 2 nu se schimba cu nimic situatia decat ca e mult mai sigur daca vor sa mearga inainte, nu se pot produce accidente cu cei de pe banda 1 care fac stanga - in configuratia din teren asta se poate intampla si cei de pe banda 1 ar face manevra perfect legal.

Latimea totala a figurilor e aceeasi. La fel si diametrul insulei centrale.

voicul

Stefan Ioniţă, directorul general al CNAIR: "O să avem patru benzi pe sens undeva la nivelul lunii august la final între Chitila şi A1. Am scos la licitaţie şi pe partea de sud pe centura existentă toate intersecţiile critice - Berceni, Popeşti. Domneştiul va primi ordin de începere probabil de săptămâna viitoare."

TibiV

Ori au adus aia garantia bancara, ori Ionita este prost...
Nu vreau sa speculez asupra probabilitatii celor doua variante.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)