Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Oarecum normal. A1 genereaza mult mai mult trafic ca A3. Si nu cred ca o sa se schimbe nimic in urmatorii 10 ani. A3 nu are de unde colecteze trafic atat de mare cat sa l depaseasca pe cel de pe A1.

Cetatean

Neoficial, cica pe breteaua Sebes spre Deva trebuie scoti stalpii de iluminat pentru ca nu au latime la asfalt.

danutzu_1069


AlinC


paulmare

multumim Alin
Inca e prost platita munca necalificata in constructii, cata vreme lucreaza asa la rigole, intr-un loc cu acces bun
Puteau inchiria un utilaj si folosi oamenii la ceva care chiar necesita manopera

AlinC


hvm

@dojaalex:
Sebes spre Deva e breteaua din sensul giratoriu spre Deva care deja e in trafic. Esti sigur? sau voiai sa spui Turda spre Deva?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

SergiuSerj

AlinC felicitari pentru munca! Nu am putut sa nu remarc in video-ul de la Teius la minutul 2:55 cum unul dintre muncitori, probabil deranjat ca i-ai filmat prea mult, ti-a umplut putin frigiderul ..

alexV



Se vede cu ochiul liber miscarea zidului. Am incercuit ancorele rupte, si sageata arata catre deplasarea zidului de coronament, care zic nu e continuu ci cu rosturi. Filmati va rog si dinsus de zid, e alta perspectiva.


Duta C

Imi pare asa ca si Retter au lasat-o mai moale.....s-au mi se pare mie?

bdragos1

Trebuie gandit si din perspectiva lor, din cea economica. De ce ar trage sa termine podul intr-o luna cand oricum lotul nu va fi gata in cateva luni? :lol: o fi relocat si ei muncitorii catre alt santier

Hercule

Podarii nu trag tare ca nu e gata terasamentul, ceilalti nu trag tare la terasamente pentru ca si asa nu e gata podul... Hai sa nu le mai cautam scuze.
Eu daca as fi subcontractor as lucra constant pana imi termin lucrarea, apoi plec. Nu-i treaba mea daca alte parti din lucrare treneaza.
Deșteaptă-te române!

adiarc

de fapt cred ca e vb de bani...nu poți lucra incontinuu pana la finalizare daca banii nu vin.....lucreaza probabil de cat si la ce perioada sunt platiti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hefaistos

Nu cred ca vreun subcontractor își permite sa o lălăie doa pentru ca oricum sun alții mai întârziați. Ori nu sunt plătiți la timp, ori astea sunt termenele impuse. Adică lejere.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Cetatean

^Scuze, Turda spre Deva. Cică ar avea o problema cu lățimea și tre sa scoată cablurile și stâlpii și sa lateasca cu 1 m terasamnetul. Din povestea ce am auzit - o, cică nu pot trasa marcajul la margine ca pica "pe stâlpi"

Legat de subcontractori... Aceeași veșnică problema. În general sunt plătiți cu întârziere, exista o reala problema cu forța de muncă calificata în strânsă legătură cu preturile practicate de antreprenor.
Practic pentru a avea profit și nu vreau sa ii judec pentru asta, antreprenorii cauta prețul cel mai mic. Asta se transpune în forță de muncă necalificata și cu chef de lucru ce tinde spre încet și foarte încet.
Legat de durata, stați liniștiți, graficele de execuție sunt în aer oricum.