Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Granata06

^
Ceva neintelegeri intre ARL si DRDP Cluj privind proiectul tehnic si costurile. M-am bucurat cand a luat ARL lucrarea fiind firma care activeaza mult in judetul Cluj insa...batman.

JohannDB

Podul de la Turda....în 17.06.2020.......    Și "azi" nimic nou sub soare........















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

Podul peste Trotuș la Onești, pe DN11/Calea Mărășești, până-n intersecția cu DN12A spre Comănești.....



















.....Ce vedem în următoarele cinci imagini, mai jos.......
   -Priviți atenți la locul de îmbinare a grinzilor de pe actuala bandă de traversare, care-i gata din sfârțitul toamnei trecute; unde ar fi rosturile de dilatație este un asfalt care deja s-a umflat și ridicat la marginea din stânga....
   -La ultima mea trecere pe acolo în 03.02.2020, podul era deschis pe ambele sensuri cu separatoarele N.J pe mijloc, dar fără deformarea asfaltului.
   -Întrebare: se va închide iar sensul pentru remediere sau pozarea pieptenelor metalice ??

















Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC


tom_sawyer

#3049
Anunt de participare simplificat: [SCN1070272] Servicii de elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie si Asistenta tehnica la obiectivul: ,,Pod pe DN65 km 82+365 peste raul Vedea"

Descriere succinta:

,,Drumul Național DN 65 Craiova – Pitești, drum național european, traversează la km 82+365 râul Vedea pe un pod din beton armat, cu 5 deschideri (10,60+3x10,40+10,60) amplasat normal și în aliniament, având o lungime totală de 56,90 m.
Podul a fost construit în anul 1912 și consolidat în 1975.
Categoria de importanță a construcției este B - deosebită."

Pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Pod pe DN 65 km 82+365 peste râul Vedea" și punerea acestuia în funcțiune sunt planificate la nivel de Autoritate Contractantă derularea activităților și inițiativelor următoare:
- elaborarea documentațiilor tehnico-economice faza Proiect tehnic inclusiv DTAC pentru realizarea obiectivului de investiții, inclusiv verificarea proiectului tehnic de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţii, durată estimată 30 zile;
- elaborarea detaliilor de execuție – durata estimată 30 zile;
- asistență tehnică - durată estimată 15 luni pe durata execuției lucrărilor și 60 luni pe perioada de garanție de bună execuție, după caz.

Valoarea totala estimata: 200.563 lei

Ionut

Pod pe DN5 peste Arges, de azi. Doar poze.

(GPS)


(GPS)


(GPS)













dan tm

Podul peste Arges este la gabarit de navigatie?    :oops:

Io

Da, pentru barci gonflabile  :lol: ca asa, ochiometric, la cum arata de adinca apa aia nici macar cu o barca pescareasca cu vreun pescaj mai sanatos (cum sint cele pe care le vedem la mare) nu treci.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

danutzu_1069

@dan tm, asta este reabilitare pod.... construit inainte de 90...cand se vroia Arges navigabil...

dr4qul4

@Io, 5km in aval de pod ar fi trebuit sa fie barajul si ecluza Copaceni, care ar fi ridicat nivelul Argesului. Argesul este indiguit pe toata distanta, pe ambele parti, astfel ca nivelul apei ar fi fost peste nivelul terenurilor din lunca.
Podul provizoriu ar fi fost sub ape. Sau cam pe acolo ar fi fost nivelul.

Proiectul canalului Arges este realizabil dpdv tehnic. Economic nu are rost. 
Daca tot nu vor sa ingroape compelt acest proiect le dau eu o solutie: Muta portul la Budesti , renunta si la navigabilitatea pe Dambovita (care oricum nu prea era posibila decat in conditii speciale si cu barcute).
Au si CF in zona. Mai fac si un DX si aia e. 
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

In afara de GRIRO, zona Bucuresti-Ilfov nu mai are industrie grea, asa ca in acest moment canalul ar fi complet inutil.

dan tm

Quote from: danutzu_1069 on July 10, 2020, 02:09:30 PM
@dan tm, asta este reabilitare pod.... construit inainte de 90...cand se vroia Arges navigabil...


Am vazut ca este la un nivel mai inalt decit cel aflat in circulatie, sub el taluzul e dalat. Reconstructia podului feroviar de la Gradistea se doreste a fi cu gabarit de navigatie.De aceea am intrebat.
___________________
Nu pot spune ca sint adeptul deschiderii navigatiei, dar cred ca fara indiguirile facute in acest scop Argesul ar fi facut destule pagube in anii care au trecut.
Am avut cu ani in urma un coleg care a aprins vremurile in care a fost detasat la acest proiect, mi-a spus ca fara indigurile pentru navigatie, Argesul curgea  total aiurea si imprevizibil. Cam cum erau apele in Banat pina sa vina Imperiul sa indiguiasca Bega, Timisul, Birzava etc.

Scuze pentru off topic.



rizzuh

@adrian rosca, si inainte era inutil, sunt putine marfuri care s-ar fi putut transporta economic prin canal, pe Dunare, pana la mare. Cereale, carbuni si cam atat. Pe care Bucurestiul nu le are. Iar cu M800 din triajele Bucurestiului direct pana la portul Constanta era de 1000 de ori mai rapid si mai practic decat adusa marfa pana la Darasti (cum? ar fi trebuit CF noua), incarcata in barje, plimbata pana la Braila/Galati/Constanta si acolo mutata in vapoare.

Asadar podul de pe DN5 poate sa ramana asa cum este pentru ca deja este contruit. Mai nasol cu ala de pe CF, unul a picat, altul sta sa pice, al treilea exista doar pe carioca :)