News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

133 313

#2010
Podul de peste Olt incepe sa semene cu castrele romane mai degraba decat cu ceva intretinut. Plus podetele peste mici canale de irigatii betonate doar pe un sens de circulatie (pe care se trece alternativ) care au ramas asa de un secol, crescu buruienile pe maldarele de pietris. Am filmul complet (segmentat) Craiova-Bucuresti.   

In alta ordine de idei... cine ghiceste podul?  :) (44.152265, 25.754876)

ion59

Dacă este vorba de traseul prin Caracal, au rămas așa (podețele) de pe timpul Romstrade, iar podul de pe vremea când a fost făcut, înainte de '89. Dacă este vorba de traseul prin Slatina, podul peste Olt de acolo chiar este de muzeu, internetul spune că a fost realizat la 1892!. Cam pe vremea celui de la Cernavodă. Numai că ăla a fost dublat cu unul nou.

carutasul

Podul il vad ( dupa coordonate) e peste Ilfovăţ sau cum se cheamă apa asta, dar nu văd unde duce :)  E un drum pe acolo?


carutasul

Atunci nu intreb de unde vine :)
Credeam că au inceput să mai asfalteze vreun DJ, DC ceva; am încercat o dată când veneam spre casă într-o duminică după vreo sărbătoare ceva să evit coada pe drumurile din zonă, în speranţa că o să ies in DN5. Am ajuns prin nişte zone care mi-au amintit de orele de istorie şi de Sinan Paşa, mai precis motivul pentru care a pierdut bătălia :) Singura variantă pare a fi de la Ghimpaţi spre Giurgiu, dar de multe ori coada incepe chiar de la Alexandria sau imediat după in zilele de care zic....

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Si sunt mai multe poze cu pasajul vest Ploiesti pe pagina de Facebook a domnului Turcanu. Cine vrea sau stie sa le puna...chiar il rog.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1126837377401298&set=pcb.1126837794067923&type=3&theater
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


Ionut

Costurile cu reparaţia podului de la Agigea au crescut de patru ori

Reparaţia Podului de la Agigea costă acum 14,7 milioane de euro, de patru ori mai mult decât în momentul semnării contractului, în 2010. Costurile ar putea creşte şi mai mult până în septembrie 2017, când se estimează finalizarea lucrărilor. Valoarea proiectului de reabilitare a podului de la Agigea se ridică acum la 14,7 milioane de euro, faţă de 3,8 milioane de euro în octombrie 2010, când Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a semnat contractul cu Bilfinger Berger Baugesellschaft m.b.H.

Mai mult, valoarea proiectului ar putea creşte în continuare, potrivit unor surse din cadrul Companiei de Drumuri, care susţin că firma constructoare ar fi cerut încă şase milioane de euro "ca să termine tot". ECONOMICA.NET nu a putut confirma deocamdată această informaţie.

Economica.net

alecu26

#2019
Și va întreb. ...proiectantul ăla nu îl ia nimeni la întrebări?  Nene, tu ce proiect ai făcut aici? Ai habar de ce ai proiectat...sau așa. ..te-ai dus și tu pe acolo și ai zis ca trebuie făcută cam aia și cam aia. Gata proiectul.
Dacă Bilfinger a intuit zonele unde vor creste cantitățile au a pus preturi enorme exact la acele poziții. ..sa ales cu bani frumoși.
Pana proiectantul nu va fi penalizat cu măcar 10% din valoarea lucrărilor care variază cu mai mult de 10% nu va creste calitatea proiectarii din România
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

S-a mai discuta despre podul de la Agigea. Hai sa nu punem botul la ce rahat mananca economica, conform surselor lor (adica Goga). Da valoarea a crescut de 4 ori, dar initial nu era vorba de schimbat hobanele !

Quote,,Contractul de execuţie lucrări ,,Lot 3 - Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea" a fost semnat în data de 15 octombrie 2010, între CNADNR şi Bilfinger Baugesellschaft GmbH. În baza expertizei tehnice elaborate în 2008, în contractul de reabilitare NU au fost incluse lucrări de înlocuire a hobanelor", au explicat atunci reprezentanţii companiei.

Adica era un contract de reasfaltare a podului si mici reparatii la betoane. Schimbarea hobanelor e cu totul si cu totul alta poveste ..
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

"Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere face cunoscut opiniei publice că au fost finalizate lucrările şi, începând de astăzi, de la ora 17:00, a fost dat în folosinţă pasajul suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea, respectiv cel din zona străzii Nojoridului, de la km 8+745, în lungime de 0,630 km şi o cu deschidere de 33 m. Perioada de execuţie a acestuia a fost de 18 luni."

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-19102016-1#/0

Cum e, a fost cineva pe el?

Dan74

Saptamana viitoare se va da in folosinta si cel de la intersectia cu strada Ciheiului.


voicul

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă participanţii la trafic că în perioada 21.10.2016 - 23.10.2016, în intervalul orar 07:25 – 12:20, traficul rutier va fi închis pe podul de la Giurgiu situat pe DN 5 la km 64+884, în vederea efectuării încercărilor statice şi dinamice necesare testării siguranţei în exploatare a suprastructurii podului.

Încercarea în regim static constă în dispunerea pe suprastructura podului a unor convoaie de probă formate din vehicule cântărite în prealabil. Numărul și greutatea vehiculelor de încercare, precum și pozițiile acestora pe structură, se stabilesc astfel încât eforturile și deformațiile produse pe durata încercării să fie aproape de starea de solicitare produsă de convoaiele ce tranzitează podul în mod normal.

"Având în vedere că lucrarile pe Podul de la Giurgiu se aproprie de etapa finală, în urmatoarele 3 zile, vineri, sâmbătă și duminică se vor efectua încercări statice și dinamice necesare testării siguranței podului. Aceste teste sunt necesare și obligatorii înainte de recepționarea lucrărilor și fac apel la toți cei care tranzitează DN 5 înspre Bulgaria să respecte aceste restricții și să dea dovadă de înțelegere. Ele vor fi efectuate în prima parte a zilei, în intervalul orar 07:25 - 12:20", a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNAIR.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale. 

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-20102016-1

Ionut