News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

florin74


alecu26

Si la Deva. Pana pe 20????!!!!!! Pare cam mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Hai să fim umani (si buni creştini) ...
Cu o lună în urmă scria cineva că UMB-iştii turnau betoane noaptea, la lumina farurilor....
Să le dăm o săptămână dacă după aia trag iar din zori si până în noapte...
Sunt câteva luni bune până la următoarea sărbătoare importantă...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Au avansat foarte bine, isi merita din plin vacanta. Poate sa ne spuna cineva in parcare cum e cu perioada de lucru si de concediu in constructii? Ma gandesc ca nu se pot lua concedii cand se vrea, plus zilele de sambata, chiar duminica pentru unii in care se lucreaza, se recupereaza candva?

danutzu_1069

legal, ce se munceste mai mult de 8 ore, se recupereaza cu zile libere platite. unde nu e posibil nici asta, munca suplimentara se plateste.

ciprebbe

Cam asa ceva a lasat Bechtel la Suplacu.


Si imagini din timpul constructiei:








Exclus sa le transporte pe DN la cat de "mici si usoare" sunt.  Practic pana nu se rezolva cu campul de sonde si nu se finalizeaza viaductul nu o sa le vedem montate. Pariez ca doar pe aliniament pot fi transportate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Nice...
Ce lungime au?
Mă fură pe mine perspectiva, sau sunt diferite mărimi ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

37.10m conform inscriptiilor de pe fiecare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Clar, nu le poţi duce decât pe aliniament...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Putin maps+ filmarea din 2012 si nu e chiar asa de rau prin campul de sonde, plus ca acolo e foraj orizontal deci se pot reloca cativa m (st sau dr).
Am schitat strict calea de rulare intre viaduct si debleu (cate o culoare pe sens).

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

OMG!!!

Nu doar lungimea este impresionanta, ci si numarul lor!

Pretul ofertat de Corviam nu mai pare chiar atat de mic daca ne gandim ca nu vor mai achizitiona grinzi.
Totusi, nu pot sa nu ma gandesc: NOI am platit toate aceste grinzi (+pile si lucrari) in avans cu ani buni, si la pret mult mai mare ca cel actual.....
In orice tranzactie economica, plata in avans chiar si cu 2-3 luni se traduce prin discount de minim 15-20%.

Sper sa se apuce si sa termine cat mai repede acest tronson; ar fi pacat sa ramana banii aruncati pe fereastra.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

laszlo.robert

Nu stii cit cintareste una,110 T ? ,sau ma gresesc.

ciprebbe

Mai pune :p

165 Tone din care 9 Tone de fier si 60 m3 beton.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Avem termen la contestatia Astaldi pe A3 Chetani-Iernut

16.04.2015

Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 4 recurs NCPC
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000324270&id_inst=2
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Nu m-am abtinut si am dat o fuga si pana la Suplacu. Din ce am vazut, viaductul si lucrarile din zona par in regula. Toate sunt la locul lor, inclusiv grinzile,nicio urma de rugina sau crapaturi. Am vazut o singura crapatura la niste culee. Dealul acela de dupa viaduct inspre Ip e mai rau decat Aciliu, aveam impresia ca sunt intr-o zona cu nisipuri miscatoare. Daca ar fi ales alta solutie decat ce fac acum, adica sa treaca autostrada pe marginea lui, ori faceau tunel, ori il radeau tot, ar fi fost imposibil debleu. Exista si paznici in zona. Cel cu care am discutat era la zi cu ce se intampla, stia ca e perioada de contestatii. Zicea ca a fost multa lume in zona pentru evaluarea lucrarilor executate, cica si de prin Azerbaijan ceva firma. A spus ca lucrarile grele au fost in mare parte facute, ce mai e dificil e stabilizarea dealului de care ziceam plus campul de sonde si incolo spre Ungaria o supratraversare peste o cale ferata si un DN. Stia de la angajatii unei firme de constructii din Ip ca asteapta sa inceapa treaba, sa ii ia ca si subcontractori. Poze si filmari imediat.