Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Speculez: poate o alta varianta pentru M7 in momentele de aglomeratie estivala dintre Budapesta si coasta dalmata?

voicul

Ar scurta drumul Italia - Romania/Moldova/Ucraina via D10 din Croatia.

Cred ca s-ar scuti cam 1h poate chiar 2h din drum pe ruta: Szeged-Baja-Pesc-Zagreb.

Oare Croatii duc autostrada pana la Barcs?

cezar-mario2012

  Bulgarii sunt mai aproape de finalizarea lucrărilor la CVS 2, filmare de azi 7 august 2016:

https://youtube.com/v/l6H17KRL45I

Filmare preluată de pe YouTube.com

https://www.youtube.com/channel/UCompnU780S2sYYM7BDgnSJQ



TibiV

Revin cu aceeasi observatie...
La 04.50-05.15 se vede un nod trompeta "full", care nu duce nicaieri...
Oare nu au in proiect alt drum acolo ?...
Cel transversal, pe sub pasaj, care acum are 25 de metri in stanga si in dreapta, paralel cu CF ?
Mi se pare ciudat efortul de a face un asemenea nod catre nimic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

Aveam în plan să-ți răspund la postarea originală, și am studiat tema, dar nu mai țin minte ce s-a întâmplat  :)
În primul rând îmi permit să comentez că nu este trompetă, ci o semitreflă (cum avem noi la A2 x CB... A2 fiind în acest caz echivalenta centurii Sofia), un "parclo" (vezi aici Figura 6).
În al doilea rând, ce plănuiesc să facă este o prelungire a "Obelsko Shose" până la centură, cu funcție de radială.
a). Privind prelungirea în afara centurii: nu îmi este clar planul, dar probabil ar merge până în "DN" 8, în varianta nord a Bozhurishte. De remarcat că viitoarea autostradă paralelă (spre Kalotina / SR) ar urma să fie mult mai la nord.
b). Privind prelungirea înspre oraș: ar ajunge desigur la subtraversarea CF pe Pancho Vladigerov, dar mai departe înspre centru nu îmi dau seama (nu am văzut nimic în planurile de transport ale orașului, cât am putut să descifrez). Cu siguranță că aici va ajunge, dar mai departe spre centru nu prea văd cum.
(Pentru orientare, link la locația nodului în discuție.)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Quote from: north on August 08, 2016, 01:15:39 AM
ce plănuiesc să facă este o prelungire a "Obelsko Shose" până la centură, cu funcție de radială.

Multumesc !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

Quote from: cricric on July 31, 2016, 12:03:33 PM
Care e cioaca cu tronsonul Pecs-Barcs? De ce e asa de important si cum ar putea genera trafic de autostrada?

Răspunsuri: nu este; nu poate.
Dar... se pare că sunt politicieni tari care reprezintă Pécs.
Eu rămân la părerea că M6 (+ M60, desigur) la sud de Dunaújváros a fost și este o inutilitate, dar acei politicieni au marșat pe "Pécs - capitala culturală europeană 2010" și au promovat agresiv proiectul M6 + M60.
Acum se pare că urmează M6 până la frontiera cu HR (în fine, să vedem unde ar duce autostrada asta: spre Doboj, Sarajevo, Mostar, Međugorje, Ploče), iar apoi o prelungire a M60 spre frontieră (unde într-adevăr teoretic croații ar urma să vină cu un - foarte ipotetic - A13).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

north

Quote from: north on July 13, 2016, 12:49:50 AM
Bună idea cu legenda, am să o implementez, și mulțumesc pentru corecția OS3.

Rămăsesem dator cu modificarea hărții, conform discuției de aici.


Aici harta în rezoluție ridicată.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

cezar-mario2012

#2228
  Inițial nu știam despre ce nod vorbești, dar cred că vorbești de nodul Stefannson. Întâi o schiță de ansamblu:



  Schița nodului Stefannson:



  O schița de ansamblu a zonei:



Și o schiță mai detaliată:



  Nodul Stefannson este parte din proiectul CVS 2, dar nu va avea nici o utilitate practică imediată, va putea fi folosit doar pentru întoarceri, dar după cum văd că au trasat marcajul, nodul nu va fi deschis. Construire Bulevardului Stefannson intră în atribuțiile autorităților locale. Sofia are mai multe proiecte de dezvoltare a rețelei de drumuri:reabilitare, lărgire și construire unor drumuri noi.Din informațiile găsite pe net, Bulevardul Stefansonn va începe de lângă triaj(strada Professor Yanaki Mollov) și se va termina la gara Bolyiak, traseul fiind paralel cu calea ferata.



Poze și info preluate de pe SSC Bulgaria și ziare locale.

Ionut

#2229
^ Am pus harta lui north pe primul post din acest thread. Multumim! :cheers:
Apropo, la noi poti pune under construction Campia Turzii-Ungheni.

cezar-mario2012

  Câteva poze din zonele mai reprezentative a lucrărilor de pe CVS2:

- CVS1/CVS2


- Nod Stefannson


- Nod Lomsko


- Pasaj Vasil Levsky


- Nod CVS2 cu TNS și A7


Zonele cu ceva mai multe lucrări sunt:

- Nod CVS2 cu TNS și A7, asfaltare pasaj superior (A7) și asfaltare CVS2 pe sub pasaj, plus lucrări de finisaje.


- finalizare pasaj Vasil Levsky


- finalizare rampa nordică a nodului Lomsko și finalizare bretelelor de la giratoriu Lomsko




- finalizare Nod Stefannson și pasaj peste conductele de termoficare




- finalizarea secțiuni de drum de sub pasajul CF, drum ce va lega CET-ul de strada Lomsko, drumul nu intră in proiectul CVS2, doar secțiunea de sub pasajul CF.


  Deja s-a marcat pentru a se face trasarea marcajelor pe secțiune dintre CVS1 și nod Lomsko, circulația se va muta pe această parte pentru a se finaliza lucrările la pasajul CF (parte vestică), adică montarea rosturilor de dilatație.




  Deci lucrările sunt aproape de final cu toate că termenul impus este de 15 Septembrie 2016, dar cred ca calea de rulare va fi dată în folosință mai devreme, lăsând lucrările la nodul Stefanson pe mai târziu.

Poze preluate de pe SSC Bulgaria.

TibiV

Quote from: cezar-mario2012 on August 08, 2016, 11:00:16 AM
  Inițial nu știam despre ce nod vorbești, dar cred că vorbești de nodul Stefannson.

Păi dădusem minutul si secunda...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

  Chiar și acum timpi dați de tine nu. se referă la nod Stefannson care apare pe ultima filmare între 5:10 și 5:25, Între 4:50 și 5:15 este secțiunea dintre cele două lini CF care se unesc la vest lângă gara Bolyiak, aici sunt doar drumuri tehnologice, la 5:00 ai impresia că e face un nod, dar sunt doar o ramificație de drumuri tehnologice, unul folosit de constructori CVS2 și al doilea folosit de cei ce au modernizat conductele de ramificare, această lucrare fiind făcută concomitent cu construcția CVS2, au fost nevoie de devieri de traseu pentru conducte.

Aici ai impresia că este un nod:


Ce vezi în această poză se vede pe film exact pe timpi dați de tine, adică 4:50-5:15.

TibiV

Cred ca vorbimde filmari diferite...

Quote from: cezar-mario2012 on July 30, 2016, 08:38:19 PM
  Bulgarii au tras tare săptămâna aceasta și au reușit să termine pasajul aferent nodului Stefannson:

https://youtube.com/v/BPi-Gw0aMeU

Quote from: TibiV on July 30, 2016, 10:45:03 PM
Dupa a doua calea ferata (in sensul filmarii) pare ca fac un nod trompeta.
La 02.05 se vede foarte bine.
Doar ca... nod cu ce ?...
Vor construi cumva o alta sosea din care au facut deocamdata doar ciotul ala pe sub pasaj, imdediat dupa calea ferata?

Quote from: cezar-mario2012 on August 07, 2016, 06:30:56 PM
  Bulgarii sunt mai aproape de finalizarea lucrărilor la CVS 2, filmare de azi 7 august 2016:

https://youtube.com/v/l6H17KRL45I

Quote from: TibiV on August 07, 2016, 11:43:05 PM
Revin cu aceeasi observatie...
La 04.50-05.15 se vede un nod trompeta "full", care nu duce nicaieri...

Astea sunt filmarile la care am dat timpii.
Mie mi se pare ca sunt dati corect...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#2234
 Am înțeles la ce te referi, dar și colegul North s-a referit tot la bulevardul Stefannson (așa se va numi), dar pe ultima fimare apare la 5:10, timpi dați de tine sunt între lini si acolu nu se va construi nimic.
Cred că am fost destul de explicit.

În general bulgarii privesc spre viitor și fac noduri complexe acolo unde moment nu este nevoie, dar la momentul potrivit va fi mai ușor de construit viitoarea infrastructură. Ex. Pe Centura de Nord(Tangenta) sunt două noduri complexe ce nu pot fi folosite acum, nu duc nicăieri. Primul este la intersecția cu Tangenta de Est care este la stadiul de idee, celălalt cu o viitoare cale alternativa a bulevardul Rodzen. Asemenea structuri există în mai multe locuri din Bulgaria. Idea de sensuri giratorii pe centuri importante nu este agreată de bulgari, ei preferă nodurile denivelate. Cea mai noua centură, cea de la Montana este la nivel de DX cu noduri denivelate, La Velico Tarnovo nodul dintre cele două drumuri principale ce se intersectează în oraș sunt denivelate pe mai multe direcții, nu mai zic și de tunelurile de sub oraș pe direcția nord-sus. Intersecția drumurilor I-4 cu II-35 este tot denivelată, centura orașului Lovechi este la nivel de DX cu noduri denivelate...