[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

E clar ca are nevoie. trebuie ingropat sensul spre Voluntari. Fara nod pe 3 nivele acolo nu vad cum ar putea face fata traficului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Eurocopter

#286
Se blocheaza si breteaua de iesire din DN pe directia Bucuresti->Otopeni, fapt care duce la orele de varf la blocarea DN-ului pana la pasajul de la Ikea. Trebuie gasita si acolo urgent o solutie.

panzer

Eurocopter CNADNR a anuntat anul trecut ca "in urma sesizarilor multiple" a demarat un proiect sa construiasca a doua banda pe bretea in zona depozitului Arabesque special pentru dreapta.

Este posibil sa vorbiti voi la asociatie si sa apara si acest punct pe lista celor 6 pe care le-a enumerat cutter recent pentru DNCB? Mai mult ca sigur si acest proiect este blocat printr-un sertar la vreo comisie a CNADNR. Multumesc mult anticipat.

alexbb

Un alt 'dop' care se formeaza este la giratoriul de la Voluntari, la intrare pe centura. Se putea rezolva destul de usor daca se pastra banda separata pentru dreapta cand vii de pe DJ200. Centura avea deja banda de accelerare... Proiect gandit cu cap  :bash:. Acum nu stiu daca se mai poate modifica asa usor acea intersectie, si sunt atatea alte prioritati.

GDPR

S-a reluat balastarea rampei de la Dragomiresti.

l3x

Daca ne citeste cineva care editeaza gmaps il rog sa deseneze si rampa 4 de la Pasajul Chitila. Momentan rutarile care ar folosi in mod normal rampa aia se fac prin sensul giratoriu de la Mogosoaia , Bucurestii Noi si Bd. Laminorului (pt relatia spre oras).

AdrianB1

E deja editat, dar e lipsa de editori care sa aprobe modificarile. O sa apara candva, sper destul de repede.

Drive_140

Hello forum!

Can you help me with information about order of ongoing works at DNCB? I understand almost completed is section A1-A3 only, section A3 - A2 is on the way to be done.
But do you know which part of South Ring DX will be started from? And when will works be really started?

Thank you!

TibiV

#293
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20CNADNR%20SA%2013%2005%202016%20decizie%20de%20expropriere.pdf

Quote
Comunicat de presă
13.05.2016

      Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că a fost emisă Decizia de
expropriere cu nr. 396/12.05.2016 pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul
suplimentar al obiectivului de investiții Autostrada Sebeș-Turda, Lot 4, conform Anexei nr. 2 la
Hotărârea de Guvern nr. 762/2015, care face parte din Decizia de expropriere.

    De asemenea, precizăm că în data de 12 mai 2016, a fost emisă și Notificarea intenției de expropriere
aferentă obiectivului de investiție Modernizare Centura București A1 - DN 7 și DN 2 - A2
, în
conformitate cu art. 8 alin 1 din Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauza de utilitate
publică, necesară realizării unor obiective de interes național, județean și local, cu modificările și
completările ulterioare.


Nici nu am stiut ca se face si o "Notificare a intentiei de expropriere"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Putem urmari daca se depun contestatii la Pasajul Domnesti? Daca avem contestatie, aceasta trebuie depusa la CNSC, nu? Sa speram ca totusi am scapat. Daca am calculat noi bine, maine, 17 mai, trebuie sa fie termenul limita.

alecu26

depunerea de contestatii la CNSC nu este anuntata sau urmaribila pe undeva. Doar in justitie apar inregistrate plângerile. De la CNSC primul semnal il avem când apare decizia. (asta daca nu avem insideri pe la avocati, firmele participante).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

Zero kilometri de Centură pentru București, anul acesta

Deși, atât autoritățile locale, cât și cele centrale vorbesc despre scoaterea traficului rutier de tranzit din București, prin lărgirea si completarea Șoselei de Centură cu tronsoanele care lipsesc, ca soluția cea mai eficientă pentru descongestionarea arterelor orașului, Compania Natională de Drumuri și Autostrăzi (CNADNR) nu pare să facă o prioritate din Centura Capitalei.

Astfel, în acest an, nu se va construi nici un kilometru nou de centură, finalizarea lucrărilor la segmentele care lipsesc din partea de nord a Centurii Bucureștiului fiind programată pentru primul semestru al anului viitor.
Ultimele porțiuni lipsă din partea de nord a Centurii, segmentul dintre Autostrada A1, Bucuresti – Pitești, și DN 7, București – Nădlac, precum și cel care va face legătura între DN2, București – Suceava, și Autostrada A2, București – Constanța, nu vor fi date în folosintă decât în primul trimestru al anului viitor, în cel mai bun caz, deoarece firmele care lucrează acolo au intrat în insolvență și mai trebuie făcute exproprieri pentru a se realiza lărgirea șoselei la două benzi pe sens.

Ca să nu mai vorbim despre partea de Sud a Șoselei de Centură, unde Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi (CNADNR), preconizează lărgirea actualei șosele si construcția unui nou segment care ar urma să facă legătura între Autostrăzile A1 si A2, dar unde nu se întâmplă nimic.
Lărgirea la patru benzi pe sens a șoselei actuale se află în stadiul de elaborare a studiului de fezabilitate, etapă pe care CNADNR preconizează să o încheie în cea de-a doua jumătate a acestui an. După aceea, vor urma licitațiile, care, din experientele anterioare, pot dura de la câteva luni, până la ani.

Cât privește constructia noii porțiuni, care să facă legătura între A1 si A2, se discută, încă, pe tema concesionării constructiei, operării si întreținerii Centurii de Sud a Bucureștiului. Asta înseamnă că autoritătile vor să realizeze această sosea în parteneriat public-privat, partenerul privat urmând să finanțeze investitia pe care să o exploateze, ulterior, pentru un număr de ani. Deci, ar urma să fie o sosea cu plată, separat de Rovigneta pe care o plătește fiecare șofer, când circulă pe drumurile din afara Capitalei.
Oricum, până vom ajunge să circulăm pe Centura de Sud a Bucureștiului, vor mai trece ani buni.

http://bucurestifm.ro/2016/05/23/zero-kilometri-de-centura-pentru-bucuresti-anul-acesta/

panzer

#297
http://www.romanialibera.ro/economie/companii/firma-lui-adrian-videanu-tine-in-loc-soseaua-de-centura-417443

De coma aceasta tara!

Un fost primar al Bucurestiului, cu o avere de sute de milioane, care mai avea un pic si punea 3 randuri de borduri suprapuse in Bucuresti, nu este multumit cu banii pentru fundatia unui gard pe care l-a construit ilegal. Astfel incat mai intarize o mica bucata din DNCB pentru cinestie cat timp, ca sa mai moara oameni acolo.

Imi perimit un RUSINE sincer.

Later Edit:
http://www.b365.ro/centura-capitalei-seful-cnadnr-constructorul-nu-mai-are-scuze-sa-intarzie-proiectul-nu-e-corect_250681.html

Inca una. 2 saptamani. Sa vedem daca nu avem parte de o noua reziliere dupa 4 ani de lucrari.

alecu26

Dacă nu va rezilia nici un contract din cele 4-5 care sunt pe masa cu motive serioase de reziliere și sa execute și garanțiile (nu mai contează ca ulterior va pierde la arbitraj) Homor va pierde complet credibilitatea.  Deja a strigat de vreo 3 ori lupul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

se "lucreaza" pe DNCB intre A 1 si DN 7 (poze facute ieri 26.05.2016)
prima poza e facuta in zona benzinariei Rompetrol, iar urmatoarele sunt facute de la intersectia cu Dragomiresti spre DN 7

da-te colegu, ca nu se vede utilaju'  :lol: :lol:




zidul de sprijin (cel cu negru)


asfalt proaspat




iata si dovada




aici mi s-a parut ca e proaspat decopertat









THE END