News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mai bine sa plateasca salariile din acciza, decat din investitii. Oricum barilul de petrol e in cadere libera, deci ar trebui sa urmeze ceva ieftiniri la carburant. De taieri ilegale, confiscat lemn, amenzi am mai auzit, nu e chiar liniste. Treaba cu liliecii de la Soimus sunt un exemplu pentru lentoarea CNADNR si frica de DNA, sa nu cumva sa faca vreun pas gresit, mai bine incet si sigur.

Goldmund

#4456
@dr4qul4

........  Eu nu as alege niciodata politicianul care promite aberatii de genul TVA la 2% si impozite ioc! Iti dai seama ca statul respectiv ar deveni o Grecia in cateva zile. Dar, pace! Iata ce se poate intampla daca nu avem rabdare:

dr4qul4

vinovat e cel din camioneta. Bine i-a facut cel cu Camaro (mie mi se pare ca ii taie calea intentionat).

OK, inteleg ca pick-up-ul s-a enervat la inceput ca a incercat sa se bage cu forta.  Dar asta nu e o scuza sa incalci legea si sa mergi in paralel cu tirul cand in fata e liber.
Sper ca iti dai seama ca in spatele lui s-a facut coada, si ca toti il injurau.

Cine se crede stapan sau justitiar, isi merita soarta.

Nici eu nu-i las sa ma depaseasca pe dreapta (dar nici nu ma bag intentionat in el cand aproape s-a incadrat), doar accelerez imediat ce il vad ca vine lansat, depasesc tirul, si ma dau pe dreapta imediat. Fiecare merge cu ce viteza vrea, si mai ales poate.

Iar cand avem "2 cocosi" si viteze de peste 100 km/h, sunt sanse mari sa se repete deznodamantul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Cel cu pick-up-ul era deja enervat... si el era tinut de un altul (i se vede umbra de cateva ori). Cu toate astea nu are nici o scuza pentru ce a urmat.

ubco

Am si eu o intrebare pentru cei mai cunoscatori ai practicilor in constructie de autostrazi.
In ultima vreme am vazut discutii in presa legatura cu noile intersectii care se propun in studiile
de fezabilitate ptr. Centura Sud Buc
(vezi http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20369434-foto-cum-fost-schimbat-proiectul-soselei-centura-sud-capitalei-giratorii-suspendate-intersectii-trei-niveluri.htm
Intervi7ul lui Narcis Neaga despre intersectiile "de mileniul 3"
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=74.msg87249#msg87249)
cat si despre solutiile care se construiesc deja:
(vezi http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=50.msg86785#msg86785)
si in sens mai larg, abuzul (cel putin asa mi se pare mie) de giratorii de la intersectiile de autostrada.

Oare avem nevoie de astfel de giratorii suspendate care evident sunt extrem de scumpe si nu asigura nici pe departe capacitatea de trafic a unui intersectii  clasice
gen "floare de trifoi" https://en.wikipedia.org/wiki/File:Knooppunt_klaverblad.png pentru intersectii de drumuri cu capacitati simetrice mari
sau "diamant" https://en.wikipedia.org/wiki/File:Knooppunt_haarlemmermeer.png pentru intersectii asimetrice dintre drumuri cu capacitate mare si drum cu capacitate mica.

Multumesc

Europiu

Buna seara tuturor!

Cred ca sunt mai bine de 12 luni de cand urmaresc forumul si imi sunteti tare simpatici cu totii.
Nelocuind in Romania, nu am simtit ca as putea contribui cu ceva.

In tot cazul, nu stiu daca am ales cea mai fericita interventie pentru prima postare, dar as dori sa le
reamintesc celor ce poate nu stiu, a propos de scena cu pick-up-ul: in State este *permisa* depasirea
prin dreapta.

Cred ca a fost una din cele mai neplacute experiente pe care le-am avut. Noroc ca la limita de viteza sunt
mai "modesti" decat europenii.

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

bine ati venit pe forum...europiu si ubco... :D

rocklee

ubco ...referitor la intrebarea ta cu privire la ''abuzul de sensuri giratori pe proiectul centura sud ''.....eu cred ca unul din motive a fost lipsa de spatiu ......intersectile tip trifoi ocupa mult spatiu si pe desupra mai sunt si caele si alte locati care incurca si.... aduc costuri suplimentare cu despagubirile ...pareria mea ...nu locuiesc in bucuresti...

alecu26

Plus  ca sunt relativ periculoase. Tendința europeana parcă e sa se renunțe la ele. Vancouver a explicat mai multe mai demult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Pe DNCB ai si calea ferata lipita. Asa ca ai fi avut nevoie de 4 pasaje. Si de foarte mult spatiu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Quote from: Goldmund on August 21, 2015, 05:45:05 PM
@dr4qul4

........  Eu nu as alege niciodata politicianul care promite aberatii de genul TVA la 2% si impozite ioc! Iti dai seama ca statul respectiv ar deveni o Grecia in cateva zile. Dar, pace! Iata ce se poate intampla daca nu avem rabdare:

Si eu consider ca principalul vinovat este cel de la volanul camionetei....n-ai ce sa dormi pe banda a doua , daca nu depășești , doar ca sa-ți încordezi muschii....e interzis conf codului rutier......
e si un exemplu bun , pt cei care considera ca trebuie sa-ți prinzi mintea cu toți cretinii , doar , doar ii poți educa ......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: nenea_hartia on August 14, 2015, 06:48:45 PM
Quote from: mns on August 14, 2015, 11:49:08 AM
Oricum, văd că DRDP Craiova mai are angajați cărora nu le e frică.

Quote from: alecu26 on August 14, 2015, 07:38:06 PM
oricum aia de la DRDP Craiova au fost cei mai periculosi in general. Si cu multi arestati.

In plus...Goga stie ce stie. Acolo s-a inceput afacerea Transalpina.

Quote from: adiarc on August 15, 2015, 10:34:31 PM
adevarul e ca interesul opiniei publice e mai mare ca oricând si nu mai pot ascunde lucrurile sub preș cum o făceau înainte de 2006 , cand prea putini romanii văzuseră pe dincolo ce înseamnă drumurile adevărate , inclusiv eu.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Noi+acuzatii+abuzuri+ilegalitati+CNADNR

Interesant...
Uitasem si eu de "Legea avertizorului de integritate" de acum 11 ani.
Uite ce zice ActiveWatch...

Quote
20.08.2015

Comunicat de presă

Când nu asfaltează, CNADNR astupă vocile critice din interior

CNADNR a reacționat în stil mafiot la ieșirile publice a trei funcționari care și-au asumat rolul de avertizori de integritate.

În ultimele săptămâni, trei funcționari CNADNR au semnalat prin intermediul presei o serie de nereguli administrative grave în activitatea companiei. Drept răspuns, instituția a declanșat o cercetare disciplinară împotriva lor și le-a suspendat temporar contractele de muncă până la încheierea cercetării. Această acțiune are scopul vădit de a sancționa curajul acestora, dar mai ales de a descuraja salariații CNADNR care ar fi tentați să denunțe neregulile din Companie. Instituția urmărește prin aceste măsuri să oculteze informațiile privind eventualele nereguli administrative și să-și protejeze imaginea sancționând curajul funcționarilor care au informat publicul și autoritățile despre posibile nereguli în administrarea CNADNR.

Prin aceste măsuri, Compania face dovada unei inadmisibile necunoașteri a legii. Legea avertizorului public de integritate nr. 571/2004 spune clar că avertizorii nu au obligația de a se adresa în prealabil unor instanțe interne, ci se pot adresa direct mass-mediei atunci când doresc să expună anumite nereguli, ilegalități, abuzuri, proaste administrări a resurselor publice. Articolul  6 din lege conține sintagma ,,alternativ sau cumulativ", ceea ce înseamnă că sesizarea poate fi adresată oricăruia dintre destinatarii prevăzuți de lege și că este suficient să fie adresată unui singur destinatar pentru ca persoana care a făcut-o să fie considerată avertizor de integritate și, în consecință, să beneficieze de protecția prevăzută de legea pentru avertizori.

Invocarea reglementărilor interne pentru sancționarea celor trei intră în contradicție cu prevederile legii, care spune limpede că avertizorul nu este obligat să țină cont de procedurile instituționale în cazul în care se hotărăște să expună anumite fapte (Art.5.d.:"În cazul avertizării în interes public, nu se aplică normele deontologice sau profesionale de natură să împiedice avertizarea în interes public"). Toate instituțiile publice au obligația să își armonizeze normele și reglementările interne cu prevederile legii avertizorului de integritate. În cazul unor litigii în justiție, legea primează, iar instituțiile care nu au ținut cont de ea riscă să fie sancționate și să producă astfel noi pagube bunurilor publice.

Decizia suspendării contractului de muncă și a declanșării unei cercetări disciplinare în baza regulamentelor interne îi pune pe salariați în defensivă și îi acuză implicit că au acționat cu rea-credință. Dincolo de faptul că buna-credință a avertizorului este prezumată de lege (instituția trebuie să probeze contrariul), considerăm că toate dezvăluirile făcute de cei trei prin intermediul presei trec proba bunei-credințe, atât prin subiectul dezvăluirilor (preocupare pentru buna gestionare a resurselor publice), cât și prin intenție (faptele semnalate fuseseră anterior semnalate conducerii instituției, dar aceasta nu a intervenit pentru a le remedia). Mai grav, cei trei susțin că au fost hărțuiți și intimidați atunci când au sesizat conducerii diferitele nereguli constatate, ceea ce justifică o dată în plus decizia lor de a se adresa presei.

Cerem conducerii CNADNR să respecte legea, să anuleze imediat măsurile declanșate împotriva celor trei salariați și să declanșeze urgent o anchetă care să verifice cele semnalate de aceștia. De asemenea, recomandăm celor trei salariați sancționați de conducerea CNADNR și tuturor funcționarilor dornici să expună nereguli sau încălcări ale legii să se pună la adăpostul legii avertizorului de integritate (legea 571/2004). 

Mircea Toma,

Președinte ActiveWatch

Sursa

Daca ar incepe mai multi din CNADNR sa vorbeasca apeland la legea asta, cred ca ar iesi un mare "bal" in simpatica institutie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ultrasbz

Quote from: florin74 on August 23, 2015, 09:24:36 PM
http://www.gandul.info/financiar/raspunsul-sefului-companiei-de-autostrazi-cand-e-intrebat-daca-se-ia-spaga-in-cnadnr-pornim-de-la-premisa-ca-acolo-unde-omul-atinge-banul-exista-tentatia-14683900

Un interviu lung de tot, in care apar informatii despre Sibiu-Pitesti, lotul UMB si Impregilo. Plus probleme pe centura bacau - in ceea ce priveste avansul si resursele financiare ale turcilor.
Vad ca Neaga este intr-o companie agresiva de PR. :lol:

Daca tot e in "campanie" domnul Neaga si e dispus sa ofere tot felul de lamuriri, ma gandeam ca poate ar fi o idee ca API sa organizeze un astfel de interviu filmat cu el (daca va fi de acord) in care sa avem ocazia sa ii punem intrebari cu adevarat pertinente.

horatiu.cosma

Quote from: ultrasbz on August 23, 2015, 10:40:59 PM
Daca tot e in "campanie" domnul Neaga si e dispus sa ofere tot felul de lamuriri, ma gandeam ca poate ar fi o idee ca API sa organizeze un astfel de interviu filmat cu el (daca va fi de acord) in care sa avem ocazia sa ii punem intrebari cu adevarat pertinente.

Exact de asta nu o sa fie de acord cu un astfel de interviu :). Cum crezi ca o sa raspunda la intrebarile legate de SF Fagaras-Sighisoara? Sau de tuneluri pe Lugoj-Deva? Sunt foarte curios de ce nu il intreaba nimeni de tuneluri? Pana la urma e destul de cunoscuta chestiunea, chiar si in mass-media.

TibiV

Pentru cei mai mulți jurnaliști cuvantul "şpagă"  dă mult mai bine în titlu decât cuvântul "tunel"...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)