News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Ce S-a intamplat?

"Pretenii" noștrii,cu urări de bine?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Cred ca da... mai intai forumul si apoi aplicatia lui Guran :D :D :D

dr4qul4

am un coleg care a inceput sa tipe cutremur 10 grade.
i-am zis ca la 10 grade nu are de ce sa mai fuga. nici el, nici nimeni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

neee... n-am picat in plasa dar ma asteptam sa fi picat altceva la cum a tipat telefonul. N-a fost sa fie.... :(( :(( :((

Ionut

Nu a fost de la prieteni de data asta.
A fost direct din State o problema cu adevarat majora pe serverele celor de la BlueHost.

Marian80

1. Aceasta autostrada e prioritate de 13 ani incoace pt toate administratiile. In acest context, declaratia dlui e egala cu orice vorba a Floricicai dansatoarea. E adevarat, suna bine, mai ales pt un electorat neadept al actualei guvernari, cei care utilizeaza acel drum fiind in majoritate din aceasta zona politica (nu e nevoie de un sondaj pt asta). De fapt in planul de guvernare PSD, asta, alaturi de Pitesti Sibiu, au termen de finalizare 2022. Adica is singurele care nu is planificate a fi gata in acest ciclu electoral. In traducere: ''nu ne asumam responsabilitatea pt ele".
2. Rasnov-Brasov ar avea sens doar daca ar exista autostrada Brasov-Sibiu, pt ca zona industriala a Brasovului (cea dinspre Cristian) sa fie legata de granita vestica. Sau daca ar fi gata la un interval foarte scurt macar Predeal Rasnov. Altfel este doar o constructie care se va degrada pana cand va fi utilizabila, adica bani aruncati si ar fi cazul sa nu mai fim experti la asta.
3. Dp meu dv Comarnic Brasov e o autostrada cu o prioritate indoielnica. Daca ar fi o lucrare la fel ca media autostrazilor ca si dificultate si cost n as spune asta. Sunt 4-5 puncte in zona pe DN in care circulatia e gatuita in cele cateva zeci de zile in care este aglomeratie. Asta se poate rezolva prin promisele ocolitoare Comarnic si Busteni (as adauga si Azuga aici, unde ar fi cel mai usor de realizat) plus giratorii serioase / pasarele la intrarile pe varianta Sinaia. Pentru industria Brasovului esentiala e Sibiu-Brasov, pentru cea a Ploiestiului esentiala e legatura A3 cu A1, apoi Pitesti-Sibiu, care ar fi importanta pt Bucuresti in primul rand. Legatura Ploiesti-Brasov are importanta doar turistica. Iar ce spuneam mai inainte ar rezolva problema, consider. Plus ca nu s-ar afecta peisajul pe VP. Plus ca, acolo unde nu are traseu prin tunel, exact in perioada de maxima utilizare (iarna) ar fi cam neutilizabila, uitandu-ma la cat au fost de blocate A1 si A2 cand a dat ceva zapada.

Harry

Pentru cutremure folosesc aplicatia My shake. E mult mai buna decat ce a facut Guran

adiarc

Avem Mașter Plan aprobat....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

#8123
Da. Avem...

Și dacă avem, ce ?!...

Trăim în România !

Mașter Planul nu va bate niciodata Fușer Planul... Ș(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan027

#8124
Quote from: Marian80 on March 04, 2017, 10:28:42 AM
Dp meu dv Comarnic Brasov e o autostrada cu o prioritate indoielnica.
Declaratia asta o vad ca pe o ofensa.
Quote from: Marian80 on March 04, 2017, 10:28:42 AM
Sunt 4-5 puncte in zona pe DN in care circulatia e gatuita in cele cateva zeci de zile in care este aglomeratie.
Si timpul care s-ar castiga de catre toti cei ce trec pe acolo? (traficul este mult mai mare decat decat pe alte rute pe care le consideri prioritare)
Banii trebuie investiti cu cap unde beneficile pot fi maxime (timp economisit / euro investit e foarte simplu; la care putem venii si cu potentialul de crestere economica care e imposibil de prezis, dar care se poate folosi ca argument politicianist in justificarea oricarui proiect)

Pe acelasi principiu sunt zone care in prezent nici macar nu au probleme cu traficul. Atunci de ce sa bagam bani aiurea si sa mai facem autostrazi? ca doar avem probleme cu traficul numai cateva zeci de zile pe an in toata tara...


Quote from: Marian80 on March 04, 2017, 10:28:42 AM
Legatura Ploiesti-Brasov are importanta doar turistica.
Pai daca traficul de marfa este interzis (80% din timp)?
Ai fost vreodata pe la 10 - 11 seara pe Brasov - Comarnic? (e plin de tiruri)
Masinile care trec pe aici nu platesc taxe (rovinieta, accize, etc) sau ce?
Turismul nu are importanta economica?
Cum cuantifici tu importanta economica a unei autostrazi ca nu prea inteleg?!

Mai bine ne ziceai cum sa facem autostrazi fazate in zonele dificile unde traficul nu justifica inca existenta unei autostrazi decat sa "ataci" un obiectiv atat de important. Disensiunile de genu ne-au tinut in loc si se pare ca ne vor mai tine inca, avem un masterplan, hai sa vedem ce facem cu el... se mai poate lucra la prioritati, la solutile tehnice alese dar nu suparand pe altii care chiar nu mai vor sa piarda cate 3 ore in plus la fiecare drum pana in Bucuresti.
Ca sa nu mai vorbim de modul cum se directioneaza resursele la nivel central care genereaza nenumarate fustrari in teritoriu.

AlexIP

Quote from: myid on March 02, 2017, 09:49:25 PM
PS : pot sa inteleg ca exista o adversitate fata de baiazid, dar nu pot sa inteleg ca exista o adversitate fata de alte idei si opinii care sunt usor diferite fata de ale voastre. Trist.

Sorry, nu vorbim de opinii ușor diferite, vorbim de reparat cât se poate bucata actuală (soluția pe care o susținem majoritatea) vs închis și abandonat tot lotul + mutat mai la nord adică minim 4-5 ani de tranzit înapoi pe DN și prin sate și un număr statistic de vreo 15-20 de morți (pe care îi vrea Baiazid + toate goarnele prin care propagă această soluție încă de pe vremea când erau doar discuțiile de pe SSC). Asta e, i s-a pus pata că trebuie închis tronsonul ăsta și ca să își justifice ideea bagă frica în bobor cu scenarii de genul alunecării bruște prin care dealul cu pantă de 20% face haț și se suie pe 2 autocare cu copii de la orfelinat care vor muri în chinuri groaznice sufocați cu pământ (vezi explicația grafic-tragi-comică de tabloid). Practic, însă, nu e posibil scenariul ăsta pentru că până ajunge ce-a mai rămas din deal măcar să atingă parapetul trece suficient timp cât să poată fi restrânsă circulația pe jumătatea cealaltă, dacă nu se vor mai face alte lucrări de stabilizare. Da, alunecă terenul, dar cine trece pe acolo își poate da seama că e un fenomen foarte, foarte lent. Nici măcar cât drobul de sare.

TL;DR - Baiazid aka Mihai Crăciun & prietenii lui din ASCORO vor să moară oameni pe DN ca să poată închide autostrada și să o reconstruiască pe altundeva. Au uitat să spună că partea cu construim implică și demolăm înainte. Asta e trist.

P.S. Ionuț, mulțumesc frumos că n-ai mai pus la news "deschidere vineri" sau "deschidere luni" la TV-Margina, că numa se enerva lumea degeaba.

In other news, a fost madam Sevil Sh... Sh... Șaideh pe la Deva și le-a spart balonul politicienilor locali care îi dădeau înainte cu nodul A1 Sântuhalm pe același motiv primit și acu câțiva ani de cei din Cugir - e pe fonduri și trebuie să rămână bătută în cuie cum a desenat-o proiectantul. Întotdeauna mi s-a părut o fractură logică în ideea "UE ne dă bani să ne facem autostrăzile dar dacă vrem să construim un nod în plus ne iau toți banii înapoi pe autostradă". Funny. (link1 și link2)

TibiV

#8126
Quote from: AlexIP on March 04, 2017, 09:46:39 PM
...un număr statistic de vreo 15-20 de morți (pe care îi vrea Baiazid + toate goarnele prin care propagă această soluție încă de pe vremea când erau doar discuțiile de pe SSC). Asta e, i s-a pus pata că trebuie închis tronsonul ăsta și ca să își justifice ideea bagă frica în bobor cu scenarii de genul alunecării bruște prin care dealul cu pantă de 20% face haț și se suie pe 2 autocare cu copii de la orfelinat care vor muri în chinuri groaznice sufocați cu pământ

Hai sa le iau pe rand...

1.
Quoteun număr statistic de vreo 15-20 de morți (pe care îi vrea Baiazid
Pur si simplu REFUZ sa cred ca cineva crede ca Baiazd "isi doreste" un numar de morti...

2.
Quotebagă frica în bobor cu scenarii de genul alunecării bruște prin care dealul cu pantă de 20% face haț și se suie pe 2 autocare cu copii de la orfelinat care vor muri în chinuri groaznice sufocați cu pământ

Aici voi fi de acord cu tine DOAR in masura in care imi poti dovedi cu argumente la fel de bune ca cele ale lui Baiazid ca NICIODATA NU se va intampla asta...

Nu cred ca scopul forumurilor de infrastructura este sa vedem care "a avut dreptate la prabusiri/demolari".

In disputa asta, eu sustin principiul "better be safe than sorry". Deci trebuie facut ceva acolo (Aciliu) si inca urgent.
Evident, fara a inchide autostrada.

Dar nu sunt absolut de loc de acord cu ideea de a minimaliza orice risc doar din simplul motiv ca "asa a zis Baizid".

Teoretic, si Titanicul era "unsinkable"...
Tot teoretic, COLECTIV era "fire proof"...

Pe bune ?!?!...





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Marian80

nu trebuie sa te simti ofensat. hai sa ti zic altfel. faptul ca bucurestenii sunt stresati in trafic nu e bine (desi nu is mai stresati ca in orasul lor), dar traficul ala e mic pitic (ca valoare economica). banii invartiti in tara (de catre sudisti  pe VP sau in Brasov) sunt ok pt ca ruleaza, genereaza taxe si impozite, dar astia ar putea fi rulati si in alte zone daca catre acolo ar fi autostrazi (care sa serveasca si altor scopuri pe langa turism). insa mult mai importanta decat rulajul este cresterea masei monetare a tarii prin introducerea banilor din exterior (exporturi). alte drumuri ar baga mult mai multi bani in tara decat asta. da, si asta ar putea, prin turisti straini dar in niciun caz dinspre directia mult discutata, ci dinspre Sibiu spre Brasov (deci nu drumul in discutie) apoi spre VP (Brasov-Sinaia).
time is money e valabil in orele de munca, timpul nostru pierdut pe acolo are valoare zero, ca e timp liber, timpul unui bucurestean pierdut prin traficul din urbea proprie s-ar putea sa fie mai valoros ;)
treaba cu tirurile care circula 1-2 ore si apoi e pauza pana a doua zi e apa de ploaie, sunt camioane care asteapta ora de acces, daca ar fi impartite pe 24 de ore ar fi mai nimic.
te rog sa treci peste prima mea propozitie care te a suparat in postul anterior si sa citesti si restul. niciodata, dar niciodata nu o sa spun ca acolo nu e necesara autostrada. da, cei care merg pe dn1 actual platesc taxe si merita sa circule decent (apropo daca te uiti atent, ei nici sa curete drumul actual nu is in stare sau sa il plombeze prin Rasnov, insa vorbesc de autostrada). deocamdata e prea multa gargara pt ea si, mai mult, situatia se poate imblanzi radical prin ce am spus eu (variante ocolitoare + alte lucrari care ar fi mizilic comparate cu o autostrada suspendata prin munti). si tu ai fi multumit, as putea paria.
sa vad mai intai drumul alalalt prin munti (mai mici) care desi costa triplu presupune doar o cota de 15% din partea noastra, deci sub jumatate din cat e asta in discutie, apoi o sa consider prioritate mare si ceea ce acum ii supara asa rau pe cei ca tine.
dar, vorba celor dinainte, avem mesterplan :)

p.s. cica israelienii au certificat prima masina zburatoare si in Dubai circula deja taxiuri zburatoare fara pilot. intotdeauna din zona aia a lumii s-a dat ora exacta, inca de la revolutia agrara de acu 15 mii de ani; nu cred ca acum sa fie exceptie :))

dr4qul4

Cand o sa terminati sa numiti CoBra "turistica" si sa spuneti ca acolo aglomeratia este "doar cateva zeci de zile pe an" ?
Aglomeratia este tot anul, 365 pe zile pe an, ian in 100 de zile pe an avem blocaj total. Nici un alt drum montan din Romania nu este la fel de aglomerat.
CoBra va avea trafic inca din prima zi si vor fi zile cand se vor face primele ambuteiaje adevarate pe o autostrada in Romania.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#8129
:cheers:
(Pentru comentariu !

Pentru prioritizarea CoBra... Sa o luam mai usor, incercam cu o vipera si daca rezista bagam un piton...  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)