News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

aditd

#6375
Site-ul iti arata fiecare zbor din orice moment de pe pamant.
Asa ca daca vrei sa urmaresti pe cineva (ca nu a picat avionul) iei nr cursei si il cauti pe traseu.
Sau te referi strict la avion? (care pare in deriva)

dr4qul4

#6376
nu de site intreba, ci de avion!!!

E ciudat ca a decolat dupa OTP si trece doar pe deasupra aeroportului Baneasa!!!!

Ala nu e culoar de zbor. Posibil sa aiba o defectiune tehnica si va ateriza pe Baneasa....

LE. tocmai ce a incercat sa aterizeze pe Baneasa. A coborat pana la 590 ft si a urcat inapoi!!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

E unul din noile avioane inchiriate de BlueAir si e in teste.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stefan_viziru

Quote from: dr4qul4 on May 04, 2016, 10:48:52 AM
voi nu realizati un lucru: NU cei care fac picnic sunt principalii poluatori!! Chiar daca isi lasa gunoaiele acolo, aceste cantitati sunt infinit mai mici decat cele aruncate de localnici!

Poate pare greu de crezut, dar, in mediul rural,este o practica obisnuita sa-ti strangi gunoiul si sa-l arunci intr-o groapa, sau intr-o rapa, ca "sa o umpli".  Dupa cativa ani si cateva viiturii, aceste gunoaie ajung in rauri.

Asa este, acesti localnici sunt prizonierii perfecti ai unei mentalitati de ev mediu!

Dar sunt si locuri in care nimeni (primariile, CNADNR, Romsilva etc.) nu a facut curatenie niciodata!!! >:( >:(

In alta ordine de idei, e necesar sa cerem CNADNR/MT lista completa a firmelor (daca exista!) cu care exista contracte pentru salubrizarea autostrazilor si drumurilor!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

epuru


stefan_viziru

Quote from: gruiarew on May 04, 2016, 01:42:29 PM
Aici ați punctat foarte bine. Pot să vă dau examplu de la mine din sat. Deși vine "bodroanca" să strângă tomberoanele încă mai sunt oameni ce aruncă gunoiul "în groapă". Doar că groapa e o vale, ce în fiecare primăvară se umflă, tot gunoiul ajungând în Bega șamd.

Revenind la educație, cu vorba bună nu merge. Cu "arsul" la buzunar de asemenea nu prea merge că-s oameni pur și simplu pârliți, n-ai ce lua de pe ei. Dar să-l scoți să curețe satul / valea în văzul celorlalți pun pariu că mâncă data viitoare PET-ul, nu-l mai aruncă aiurea să-l știe tot satul.

Sunt metode pentru cam orice situație. Nu trebuie reinventată roata, trebuie doar puțin rotunjită la colțuri.  :zen:

Asa e, metodele trebuie sa fie flexibile. Eu am auzit ca primarul din Bangkok a strans personal gunoaiele, localnicii pur si simplu aruncau gunoiul peste gard.

Aviz user-ilor si cititorilor forumului care sunt primari :p

A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

AdrianB1

#6381
Quote from: epuru on May 04, 2016, 02:44:49 PM
Quote from: ciprebbe on May 04, 2016, 11:11:56 AM
https://www.flightradar24.com/BMS199K/99b09ef

Asta ce face?

Face touch & go-uri. Antrenamente pentru noii piloti.
Altitudinea minima e 550 ft; nu stiu altii cum isi regleaza altimetrul, dar plecat de pe Otopeni ar fi trebuit sa arate -15 sau 300 daca era touch and go sau orice altceva decat 550. In plus, azi a batut vantul un pic mai tare decat de obicei, nu stiu de ce ar fi facut T&G pe ambele directii, mai degraba simulari si ratari.

La presiunea de azi daca altitudinea e raportata fata de presiunea standard deviatia e doar de 30 de picioare. Nu stiu ce raporteaza flight radar, altitudinea dupa radioaltimetru sau dupa altimetrul baric (flight level) raportata de transceiver.

TibiV

#6382
Quote from: bogdix on May 05, 2016, 06:16:40 PM
Cum să vii tu deputat, să nu ştii cum se numeşte o localitate din judeţul care te plăteşte să-i reprezinţi interesele (Marginea în loc de Margina - denumirea corectă) şi să faci afirmaţii pe care doar tu ai avea impresia despre ele că sunt tehnice şi să ai pretenţia să primeşti şi un răspuns bine documentat şi întocmit. Mi se pare o ieftină încercare de "băgare în seamă" a unuia care probabil în această perioadă caută capital electoral.

Este singurul topic în care pot răspunde fără a fi off...

Dacă 10% dintre parlamentarii noştri ar şti despre ce vorbesc şi, mai ales, dacă ar şti ce votează, am fi o ţară mult mai fericită.
Este fix genul de parlamentar care zice " noi, Parlamentul (n.a. Aşa vorbesc, cu pluralul senioral "Noi, Parlamentul..." :D ) am votat mărirea unui ajutor/alocaţii, este treaba Guvernului să găsească banii !..."

Nu am vrut să mă bag când s-a spus pe aici că riscăm să ieşim cu POIM-ul la fel de prost ca şi cu POST-ul...
Da, riscăm.
Dar asta în primul rând pentru că România trebuie să co-finanţeze POIM...
Parlamentul ne-a adus la limita capacității de a cofinanţa. Avem toate șansele de anul viitor să intrăm în procedura de deficit excesiv. Cei care cunosc procedura, ştiu că înseamnă tăiere de bani din fondurile UE.
Tăieri mai mari decât depăşirile de deficit...

Când cineva a spus despre un proiect de lege că a fost iniţiat de "oameni prost informaţi în domeniu" ştii ce mi-a spus distinsul deputat ?! "Cum mă face prost pe mine, care AM FOST ALES ?!"...
De parcă faptul că ajungi într-o poziție eligibilă pe o listă electorală te-ar face inteligent şi capabil de a înţelege efectele acţiunilor tale de ales al poporului... :(

bogdix, ĂŞTIA sunt Parlamentarii noştrii...
Nu au fost buni de nimic altceva şi au intrat în politică...

Vorba unui prieten care a intrat în guvernul tehnocrat (nu, nu e cutter) şi pe care l-am întrebat acum câtiva ani de ce nu intră în politică: "Nu mai pot, pentru că nu m-am ratat profesional!"...
A intrat acum în "tehnocraţie", nu în politică, şi chiar a făcut niște lucruri...

P. S.
Îmi asum dislike-utile, dar pentru criticii tot mai numeroşi ai tehnocraţilor:

... mai vorbim la anul pe vremea asta despre "incompetenţa" tehnocraţilor...
Atunci când vom avea un guvern "full-politic", care şi-a dorit mai mult ca orice să iasă din urne... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

#6384
Eu nu dau nici like nici dislike, faptele conteaza, cel putin cele publice:

Sa vedem cateva:
MT/CNADNR - plusuri: s-au adoptat niste HG-uri de expropiere si de aprobare indicatori economici si s-a deblocat A3 Tg. Mures-Campia Turzii (multumim in special @cutter & comp). Minusuri: pasajele de la Arad sunt in plop (btw licitatia pentru pasajul peste CF Bucuresti-Arad e in continuare suspendata), la fel si diverse centuri (Suceava de exemplu) si parti importante din DN76, iar MPGT-ul n-a ajuns inca in parlament. La SF-ul Sibiu-Pitesti pare ca inca se bajbaie, Suplac-Bors nu se stie daca se va face cu actualul antreprenor, iar la OS3 sunt niste actiuni momentan neconvingatoare. Costescu e praf la comunicare si mai ales la asumarea de termene.

Metrorex - minusuri: termenul de finalizare la M5 e in continuare o nebuloasa (poate doar cutu' sa creada ca va fi martie 2017), Metrorex a pierdut complet haturile acolo, iar noul acces de la Tineretului e in ceata. Promovarea lui M6 in acest moment personal mi se pare o eroare, intrucat ar trebui intai M5-ul pus in ordine, dar aici se poate discuta o gramada, asa ca il scot din lista.

CFR - plusuri: dupa multi ani s-au alocat fonduri suficiente pentru gara de la Galati si reabilitarea unor tuneluri incepute de mult, unul din ele de vreo 20 de ani, s-a lansat revizuirea SF-ului pe Bucuresti-Giurgiu si mai e SF-ul pentru Calafat-Craiova. Minusuri: in continuare intarzieri mari, foarte mari si imense pe Brasov-Sighisoara-Curtici, care din cate stiu nu se prea se mai pot recupera.

La Ministerul Mediului: (-) dezastru total pe partea de amenajari hidrotehnice din cauza de lipsa cvasi-totala de fonduri pentru investitii si am impresia ca le lipseste si strategia, vezi postarile mele din topicul dedicat, in schimb (+) pe parte de protectia mediului sunt foarte activi, cu foarte multe acte normative si planuri de management intocmite in ultima vreme.

La Ministerul Energiei - vedem ce-o sa faca cu listarea Hidroelectrica dupa iesirea din insolventa, sper sa se si reia lucrarile la cateva investitii hidro cu grad de realizare mai mare de 60%, plus ca trebuie rezolvate problemele grele si foarte grele cu CEO si CEH, care din pacate vor putea fi rezolvate doar cu mii de disponibilizari.

Ar mai fi POIM-ul, aici trebuie lucrat din greu dar suntem mult intarziati din diferite motive, care nu cred insa ca sunt la guvernul actual. Cel putin bunavointa cred ca nu le lipseste.

TibiV

Adrian,

şi ce mama naibii crezi că pot face "ăştia" în 1 (una bucată) an ?!?!..
Nu pot (şi sigur nu vor, căci NU este treaba lor.  ) să bage oameni la pârnaie.

Ei fac mult mai mult decât simţim noi direct.
Noi ne bucurăm ca nişte copii pentru nişte HG-uri de exproprieri...
Dar astea sunt doar "urgenţele"....

Dacă reuşesc să mişte "sistemul" vom avea mult mai mult de câștigat.. .

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Scuza-ma, dar guvernul actual exista din "bunavointa" (a se citi calcul politic) politicienilor, sarcina lui principala fiind organizarea alegerilor intr-un mod impartial si asigurarea treburilor curente. Reformele sunt doar o frumoasa iluzie din 2 motive: timp mult prea scurt si inexistenta unui sprijin politic real in parlament. Chiar daca se va face cate ceva (se vrea in mod real asta, stiu sigur), dupa alegeri va fi la loc comanda, pentru ca iarasi vor scoate capul nulitatile sprijinite politic. Sa nu crezi ca ii iubesc pe politicieni, dimpotriva. Asa ca mi se pare foarte important sa se miste lucrurile curente gen un pasaj la Arad, un pod peste Somes la A3, sau chestii aparent marunte dar importante, gen inlocuire POS-T cu POIM in vreun act normativ, etc. Ma repet, dar anul asta nu s-a lansat nicio noua licitatie de lucrari de catre CNADNR, desi mai e putin si ajungem la mijlocul anului.

frunzaverde

#6387
@TibiV - o sa fiu foarte scurt, pentru ca nu are rost sa fac politica aici: parlamentul legifereaza, adica spune ce e permis si ce e interzis; guvernul administreaza. Singurul motiv pentru care parlamentarii (care peste tot sunt inepti, pentru ca reflecta "media" populatiei; uita-te doar la caricaturile din congresul american sau din parlamentul britanic) pot administra este pentru ca guvernul ii lasa.

Mecanismul prin care se intampla asta este "soft budget constraints" - adica incapacitatea de a stabili clar limite, incapacitatea de a le impune si incapacitatea de a sanctiona depasirea acelor limite in (anumite) bugete. Chestia asta a fost o problema in Romania din 1975 incoace, si nu parlamentul a perpetuat-o ci guvernele succesive. TOATE guvernele de la Roman 1 la Ciolos, cu personajul principal un anume Gherghina, au stabilit clar unde bugetele sunt "soft" (adica se pot expanda peste limite pre-stabilite fara consecinte) si unde sunt "hard" (investitii). Iar acolo unde au lasat "loc" au venit populismele. Pentru ca daca vedeau clar ca o masura populista va duce la o contra-masura dura, parlamentarii (al caror scop legitim e realegerea si mentinerea puterii) nu ar fi initiat legi populiste. Pentru ca daca guvernul era credibil in a spune "ok, marim alocatiile, dar bugetul e X, in noiembrie NU PLATIM pensiile pentru ca atat e spatiul bugetar" atunci nimeni nu ar incerca populisme. In schimb, avem "rectificari", "fonduri de urgenta", "realocari" care fac ca asemenea amenintari sa fie necredibile si populismele sa functioneze...

Si mai avem o problema tot la nivelul administratiei - incapacitatea de a separa politicul de administrativ si politicizarea ("algoritmul") intregii structuri de conducere administrative. Facand orice forma de stabilitate sau competenta manageriala imposibila la nivelul organizatiilor. Aici nu e parlamentul de vina, ci pur executivul; pentru ca administratiile, ministerele, "deconcentratele", "regiile" si "companiile" sunt in principiu treaba (aproape) exclusiva a guvernului... Rezulta un mediu complet deprofesionalizat, in care pura supravietuire a slujbei tale depinde de cat de bine te mulezi pe dorintele imediate ale ministrului politic... Adica un mediu din care oricine competent pleaca instant.

Cat despre dorinta de a face ceva sau nu a guvernului curent, nu voi comenta mai mult decat ca nu-mi da incredere cand iei consilieri (pozitii cu foarte, foarte putina putere reala) oameni (extrem de) competenti si pui ministri (oamenii care au "cheile" si "sforile" in mana) pe unii din cei mai incompetenti oameni din piata... Arata ca ori nu intelegi mecanismul guvernamental roman deloc, ori ai fost tras pe sfoara... Apropo, guvernul Isarescu a fost mai scurt decat va fi fost guvernul Ciolos. Fara sustinere politica, in perioada electorala. Diferenta de prestanta e pur si simplu uriasa...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Şi eu foarte scurt:

1. Guvernul Isărescu a fost cel care a întrerupt un deceniu de scădere economică şi ne-a trecut pe creştere cu celebra impozitare cu 5% a profitului aferent exporturilor (roade culese însă de Năstase)

2. Simplificarea unor proceduri gen scoaterea din circuitul agricol sunt lucruri mărunte dar importante. Nu cred că ne putem aştepta la "reforme" mai mari de atât

3. Guvernul şi-a făcut treaba şi a trimis în Parlament pachetul de legi al achizițiilor publice care ar fi trebuit să fie votat miercuri.
Ar fi trebuit, dar s-a amânat o săptămână căci nu au avut cvorum.
Mai pe româneşte, le-a căzut greu drobul şi pur şi simplu nu au mai venit la muncă.
Halal....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Asta cu cvorumul cred ca a fost doar un pretext. Mai mult ca sigur ca mesajul e de fapt ca guvernul e la mana lor. Daca in continuare nu vor, nu s-ar putea adopta pachetul prin OUG, avand in vedere pericolul de pierderi de fonduri europene?