Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


Ionut

Cum ii dau drumul în weekend dacă recepția este pe 30 și 31? Poate weekendul celalalt. De ce am stat atâta amar de vreme fără să circulam dacă se poate da drumul înainte de recepție?

Ganditi-vă și voi puțin înainte să puneți aceeași "stire" din Capital de 10 ori.

AkaManah

Doar nu iti imaginezi ca am muscat momeala. Ma distreaza consecventa stirilor ilogice vizavi de deschiderea acestei autostrazi.

StefanCelMare

Da, scuze că am postat și eu știrea aia... Nu neapărat pentru că o cred, ci pentru că părea distractivă.
Oricum, dacă a ajuns în presă vestea că se deschide, ceva-ceva rost de deschidere o fi în perioada care vine.
Șansele au mai crescut.

Earthchild

Nu se uita CNAIR in gura presei. Au ei programul lor, indiferent de cate aberatii se vehiculeaza prin mass-media.

StefanCelMare

#11916
A, de asta sunt sigur... doar că articolul conține un interviu cu maestrul inepțiilor din cnair... Dacă chiar el a zis-o public (că deschide)... Noi nu putem decât să sperăm. De fapt, declarația asta vine după ce speranța a murit. :D

Cristi Deme

La Aktor incep de maine sa se livreze grinzi , acestea se vor imbina la fata locului din 2 segmente

Ps : e cea mai ciudata grinda care o vom transporta


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

Pfai ce veste. A inviat mortu!

Cristi, ne poti da si detalii despre grinda? Ciudata de ce? Asteptam cu interes si niste poze. :cheers:

horatiu.cosma


ddfab

merci cristi de veste. de-abia apuc... :cloud9:

perfidus

^ parca tot horatiu.cosma ne povestea mai demult ca structurile-pilele la podurile proiectate de Aktor pe ST2 sunt foarte deosebite de ce s-a facut pana acum. Asa ca nu vad de ce grinzile nu ar fi tot ceva deosebit :D.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

prd.marius

Se poate afla cumva de unde schimbarea asta dintr-o data (Aktor lucreaza pe ST2)?
Cum ai zis tu, Ionut, "a inviat mortul".
Si mai zicea si voicu, "Interesanta coincidenta".

horatiu.cosma

#11923
Proiectant e Petzek de la SSF, care a proiectat și podul peste Mureș de pe Deva-Orăștie (brevetat la nivel internațional). E unul dintre puținii proiectanți de la noi care a ieșit din zona de confort copy-paste Iptana și a desenat câteva structuri cu adevărat remarcabile. El face calculele pe bune, nu dublări de cantități și dimensiuni ca să doarmă liniștit proiectantul că o eventuală eroare de proiectare e suplinită de dublare, și atunci structurile sunt mai suple, cu grinzi "lego" mai ușor de transportat, sudate la fața locului. E cu totul altceva față de stilul Iptana, care are deschideri de 40 de metri, grinzi mamut dificil de transportat și de ridicat, simplu rezemate.

Din ce am înțeles pe ST 2 grinzile vor fi puse direct pe elevațiile existente, după care se va face o monolitizare, așa încât la final grinda va fi "lipită" de elevație, o structură compactă. Vor dispărea rosturile de dilatație. Va fi foarte interesant de urmărit la fața locui fiecare etapă, de la sudarea grinzilor mici, ridicarea lor în spațiile speciale de pe elevații și până la operațiunea de monolitizare.

L.E. Nu e o schimbare bruscă la Aktor. De grinzi se știe de câteva săptămâni că vor începe să ajungă în iulie, e dată comanda de mult timp. O să tot vină anul ăsta, pe măsură ce se termină în fabrică. La terasamente și asfalt au mai tot lucrat în dorul lelii de câteva săptămâni, de când a trecut Aktor toate aspectele financiare la ei de la Euroconstruct și a început să plătească subcontractorii. Nu mă mai obosesc să caut, dar cine are răbdare poate găsi imagini/mesaje începând din mai cu mișcări anemice în spate la Transavia, la relocările de la Oiejdea, în nod la Teiuș. E o creștere în intensitate, dar nu ceva brusc sau nemaiauzit. Mai e mult loc de mai bine. Când o să vedem 7-8 echipe la armat și suprabetonat la structurile mari și 3-4 sute de basculante, gredere, compactoare, finisoare, escavatoare în acțiune atunci da, va fi ce trebuie.

elion

Subcontractorii de pe lotul 2 astăzi nu au lucrat din cauza ploii, camioanele au fost trimise în bazā.