News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eurocopter

Buna intrebare insa crede-ma ca nu are cine sa iti raspunda la ea. In afara de conducerea executiva (H), nimeni nu are absolut nicio strategie reala legata de TAROM. De fapt nici nu are cine sa aiba vreun plan pentru ca respectivii factori de decizie, adica ministrul sau Consiliul de Administratie, se schimba cam odata la 6 luni-maxim 1 an.

Pentru mine este cat se poate de limpede ca aceasta companie trebuie privatizata ASAP. Si as privatiza-o acum, avand in vedere ca a fost adusa pe 0, la o companie/grup serios (miscare de genul Air Serbia-Etihad).

iuli

Exact la comparatia cu Air Serbia ma gandeam si eu.

Nici nu vreau sa ma gandesc cum vor sari ultranationalistii de fund in sus daca se privatizeaza catre o comanie straina, dar mai ales una araba, tinand cont si de ultra conservatorismul ortodox tot mai in floare. Si stii cine vor urla cel mai tare? Exact aia care acum striga ca TAROM merita sa moara si ii ridica in slavi pe cei de la Ryanair sau Wizz. Chiar citeam niste comentarii zilele astea pe Facebook si m-am ingrozit de modul de gandire a unor oameni.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Eurocopter

#182
Tarom are pacatele ei si este intr-o oarecare masura responsabila pt imaginea ce o are in prezent, desi ma indoiesc ca aceasta ar fi majoritar negativa. In rest, nu prea poti sa ai asteptari de la carausii de zacusca si slanina spre "tarile calde". Majoritatea ajung sa plateasca pe biletul LCC mai mult ca pe legacy doar pt ca "stiu ei" ca Tarom e scump si Wizz e ieftin, deci nu poti sa prea ai pretentia de pareri obiective.

cezar-mario2012

#183
  Unul din dezavantajul Taromului este ca nu prea vinde segmente la preț avantajos și ar trebui să aibă mai multă reclamă printre clienți ce folosesc LLC-urile. Ieri am venit de la Dubai cu Tarom, au folosit aeronavă A310 din cele 209 locuri au fost ocupate doar 112 din care doar 3 la B. Fiind drumul destul de lung (6 ore) și neavând ce să fac m-am uitat pe revistele lor. Din ce am citit acolo, referitor la flotă, am ajuns la concluzia ca au o flotă destul de proastă la capacități. Marea majoritate a avioanelor au capacități foarte mici, cu configurați proaste. Nu au avioane care să aibă o capacitate de 160-180 locuri, La B au prea mult loc față de concurență și rar am văzut mai mult de 5 locuri ocupate,  Concluzia este ca irosesc mult spațiu ce ar putea fi folosit mai inteligent.

Eurocopter

Live OTP ghisee TAROM, 10/14 deschise pentru 8 curse ramase in seara aceasta.

frunzaverde

Quote from: Eurocopter on February 03, 2016, 07:39:39 PM
Live OTP ghisee TAROM, 10/14 deschise pentru 8 curse ramase in seara aceasta.

Daca ora din timestamp e corecta, avem asa: TSR, OMR, KIV, IAS (21:40), CLJ, LCA.
IAS (20:00) si TLV ar fi trebuit sa fie deja inchise.
Gresesc?

Bineinteles ca nu e coada... Incearca sa fii la OTP in jur de 7:00-7:30 dimineata. Cand fix aceleasi ghisee proceseaza KIV, VIE, CLJ, IAS, SOF, BEG, BUD, MUC, MAD, BCN, IST, FRA, AMS, ARN si CDG. In acelasi timp. Experienta mea e ori pe CDG ori pe ARN, in jurul orei asteia. Este pur si simplu iad. Experienta rudelor mele este preponderent pe AMS, de obicei aceiasi cursa. Se poate sta usor si peste o ora, intr-un spatiu ultra-claustrofob si dezorganizat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Eurocopter

#186
Ce ai enumerat tu in al doilea paragraf este cam x4 volum fata de ce a fost in seara asta. Nu vad de ce nu ar face fata 14 ghisee. Promit sa revin cu poze si de la alte ore de varf. De stat 1h chiar nu o sa cred, nici in varful varfurilor vara.

Prin comparatie, asa era la 2 curse de RYR, la aceeasi ora.

nirolf

Problema e că nu sunt tot timpul 14 ghișee, eu am prins 3-4 zboruri cu 2 ghișee deschise. Era o singură coadă până la intrarea în clădire!

Eurocopter

Continuam monitorizarea si facem un sondaj + comparatii cu alte companii.

Eurocopter

Tarom, 2,4 milioane de pasageri în 2015; un avans de doar 2,5%
ieri, 18:19

Compania de stat Tarom, al doilea cel mai mare transportator aerian după volumul traficului, a înregistrat anul trecut 2,39 milioane de pasageri, în creştere cu 2,5% faţă de anul precedent, conform informaţiilor furnizate de operator.

Cu acest rezultat, compania se păstrează în faţa companiei Blue Air, controlată de antreprenori locali, dar cu mai bine de un milion de pasageri în spatele liderului Wizz Air, care a transportat anul trecut pe rutele din şi spre România 4,5 milioane de turişti.

Într-o perioadă în care operatorii aerieni low-cost şi-auîntors privirea către România pentru a-şi creşte businessurile, activitatea Tarom este din ce în ce maiîncercată de preţurile mici şi de rutele noi deschise de aceştia.

Până anul trecut, compania de stat a deţinut monopolul pe zborurile interne, unde transportă anual peste jumătate de milion de pasageri, conform estimărilor ZF. Iniţial, a intrat în acest segment Blue Air cu zboruri pe ruta Bucureşti - Iaşi şi retur. Ulterior, Ryanair, cea mai mare companie low-cost din Europa, a anunţat că intră din noiembrie 2016 cu zboruri pe ruta Bucureşti - Timişoara şi retur. De altfel, această rută este una dintre cele mai importante între cele interne pentru Tarom.

Şi Wizz Air va intra pe cursele interne din 22 iulie pe ruta Bucureşti - Cluj-Napoca. Tot pe această rută va avea zboruri şi Blue Air din luna iunie. Tarom a înregistrat cea mai mare creştere a numărului depasageri în anul 2010 faţă de anul anterior, când a sărit de două milioane de pasageri. În ultimii zece ani, compania de stat şi-a crescut cu 60% traficul de pasageri. Pe de altă parte, Wizz Air a avut o creştere de zece ori a traficului pe rutele din România.

În 2014, compania a avut o cifră de afaceri de 1,1 mld. lei, iar pentru anul acesta Christian Heinzmann, directorul general al Tarom, estima anterior pentru Mediafax că operatorul va ajunge la un rulaj de circa 1,3 mld. lei.

Compania naţională operează în prezent peste 50 de destinaţii proprii, dar şi în colaborare cu partenerii. Flota Tarom este formată din 23 de aeronave.

TibiV

Practic, intre 2010 si 2013 a stagnat ca si numar de pasageri....
In timp ce concurentii nu au stat catusi de putin pe loc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

TAROM: transport gratuit pe zboruri interne pentru bilete pe rute internationale

Intre 10 februarie – 15 aprilie 2016 beneficiati de transport gratuit pe zborurile interne – Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Satu Mare, Suceava, Timișoara – la achiziţionarea biletelor pe zboruri internaţionale.

Veţi achita doar preţul segmentelor internaţionale şi contravaloarea taxelor de aeroport pentru întregul itinerariu. Oferta este valabilă pentru călătorii dus – întors între România și următoarele destinații externe: Alicante, Amman, Amsterdam, Atena, Barcelona, Beirut, Belgrad, Bruxelles, Budapesta, Chișinău, Dubai, Frankfurt, Geneva, Hamburg, Istanbul, Larnaca, Londra, Madrid, Munchen, Nisa, Paris, Praga, Roma, Salonic, Sofia, Stockholm, Tel Aviv, Valencia, Viena. Oferta se aplică de asemenea, tarifelor de city-break TAROM Tours. Biletele sunt disponibile la vânzare atât pe www.tarom.ro (și varianta mobilă m.tarom.ro), cât şi prin agenţiile proprii şi partenere TAROM.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Foarte buna contraofensiva!  :thumbsup:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Gendan

Si neasteptata. Dupa avalansa de oferte low-cost, o miscare de genul asta chiar e super indrazneata. Poate asa va aparea in Romania cultura de a calatori mai mult cu avionul si, cine stie... In cativa ani poate nici nu se va mai pune problema de aplauze la aterizare  :lol:
Otherwise, the game is on.

anacronox

am facut acum simularea pe Timisoara Salonic si Bucuresti Salonic pentru perioada indicate.
zborul Timisoara-Bucuresti nu este deloc gratuity, precum se poate vedea din captura de ecran atasata