Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

probabil este castrul roman de la sutor. Va fi interesant cu arheologia acolo. Probabil va fi nevoie de o mica deviere.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hvm

Daca te referi la a doua filmare atunci e vorba de Castrul Roman. Eu sper sa fie realizata devierea, ar fi pacat sa fie acoperit, dar daca am inteles eu bine proiectul prevede acoperirea si continuarea pe acelasi traseu...

@horatiu.cosma stii care situatia actuala si planul in legatura cu el?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma

Se prevede acoperirea lui.

Teo

Ce se lucreaza langa tronsonul de A3 de langa punctul de trecere a frontierei de la Bors2?
Am vazut azi foreza Zublin si buldoexcavatoare.

marinul

Drumul de legatura cu centura Oradea. gasesti mai multe detalii pe topicul Centura Oradea


C0ndu

La pagina 110, Pl. 13 este soluţia constructivă nouă (cu roşu) pentru evitarea acoperirii laturii de est a castrului roman - care este la vestul autostrăzii - care se întâmpla în cazul primei soluţii constructive (cu negru). Noua soluţie constructivă a dus la descoperirea unor complexe romane noi (cu albastru)- cele care apar în video - la est de traseul autostrăzii. Acestea vor fi acoperite. Castrul NU va fi acoperit!
https://cercetari-arheologice.ro/wp-content/uploads/2022/07/ca29_1_05_Cocis_compressed.pdf

Earthchild

#30606
Quote from: NGC on July 26, 2022, 06:10:09 PM"Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii - Relicitare"

Aici mai dureaza putin. O sa revin.

Istoria lotului ăstuia este mai rea decât a loturilor A1 dintre Arad și Nădlac.

Cristian 74

Două imagini: nodul Zimbor de sus și o poză cu traseul autostrăzii de la Sutor înspre Sâncrai/Nădășelu.
Am fost cu bicicleta între Sutor și Sâncrai. Clar cea mai bună mobilizare în zona asta de când au început să muncească. Grinzi nu au scos încă, poate pe final de săptămână sau după 15 august, pentru că săptămâna viitoare e liberă pentru UMB. Mâine mai filmez cu drona.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

ijwtsh

Licitație SUSPENDATĂ pentru lotul Poarta Sălajului-Nușfalău al Autostrăzii Transilvania

QuoteCompania de Drumuri a suspendat licitația pentru proiectarea și execuția lotului Poarta Sălajului-Nușfalău, tronson cu o lungime de 41 de kilometri pe traseul Autostrăzii Transilvania care include și Tunelul Meseș (3 km), scrie Economedia.ro.

Suspendarea procedurii de achiziție este cauzată de contestația austriecilor de la Strabag pe care au depus-o la sfârșitul lunii la Curtea de Apel București, primul termen de judecată fiind stabilit pentru 5 august.

În 30 mai 2022, CNAIR a finalizat procesul de evaluare a candidaturilor depuse în cadrul procedurii de atribuire proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, km 25+500 – km 40+637, inclusiv tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500.

CNAIR a selectat atunci următorii candidați:

Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. - Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S.;
Asocierea Strabag SRL - Acciona Construccion SA;
Impresa Pizzarotti & C S.P.A.;
Astaldi SPA;
Asocierea Tekfen Insaat Ve Tesisat A.S. – Dogus Insaat Ve Ticaret A.S.;
Asocierea Rec Uluslararasi Inşaat Yatirim Sanayi Ve Ticaret Anonim Şirketi - Onur Taahhut Taşimacilik Inşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş.
Astaldi a contestat la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) candidatura Strabag, constructor unde oligarhul rus Oleg Deripaska a avut acțiuni și la care a renunțat în primăvară. CNSC a admis parțial contestația italienilor de la Astaldi, dar pe 28 iulie, Strabag a depus apel la decizia CNSC, iar Curtea de Apel a stabilit primul termen pe 5 august.


Valoarea estimată a contractului se ridică la suma de 3,92 miliarde de lei fără TVA. Durata contractului este: de 12 luni perioada de proiectare și 36 luni perioada de execuție lucrări.

Tronsonul de autostradă are o lungime de 41 kilometri, cu următoarele lucrări:
65 de viaducte, poduri și pasaje, în lungime totală de aproximativ 13 km;
Tunelul Meseș, în lungime de 2,89 km, cu două galerii și două benzi de circulație pe sens.

Cristian 74

Se toarnă grinzile la Zimbor.

Cristian 74

Vă spuneam de mobilizarea excelentă dintre Topa Mică și Zimbor. Iată dovada.

Feri

QuotePrimele calcule pentru Autostrada Ploiești – Brașov arată un cost uriaș, de aproape 8 miliarde de euro, pentru traseul de aproximativ 120 de kilometri dintre Ploiești și intersecția de la Râșnov, potrivit unor surse din Compania de Drumuri. Prima estimare, făcută de fosta CNADNR în 2010, prevedea un cost de numai 1,2 miliarde de euro.
https://economedia.ro/exclusiv-primele-calcule-pentru-autostrada-ploiesti-brasov-cea-mai-scumpa-sosea-din-romania-8-miliarde-de-euro-de-unde-se-pot-taia-costurile.html

Cristian 74

Cam atât de la mine până pe final de august.

Europiu

Mulțumim, concediu plăcut!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mirceaeliade

Dupa o cautare atenta pe SEAP situatia pe sectoarele A3 este:
1) Chetani-Campia Turzii: are termen reevaluare financiara pe 5 August
2) tunelul Meses: e suspendata de pe 2 August
3) Suplacu de Barcau-Chibis: are termen reevaluare pe 5 August dar cineva zicea ca se pregateste o anulare
4) Chibis-Biharia: NU exista nimic pe SEAP