News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 25 Guests are viewing this topic.

rocklee

cozac ...cum stau cu lucru la nodul ilia intre calea ferata si dn7  ...sa inceput ceva ... :)

horatiu.cosma

Anul trecut pe Cunta-Saliste am facut o filmare cand s-au sistat lucrarile(atunci cand zicea Ponta ca se lucreaza la foc automat) si peste cateva zile au revenit la munca. Haide-ti sa facem o chestie asemanatoare si aici, plus o scrisoare din partea API care sa evidentieze "ca ne inecam ca tiganul la mal", adica suntem la 90%, cu o luna de munca serioasa inainte de finalizare, iar lucrarile se sisteaza in plin sezon.

NGC

#23327
Quote from: Quest on August 10, 2015, 11:20:03 PM
Quote from: Ionut on August 10, 2015, 07:42:14 PM
Problema este exact acest strat de uzura, dupa cum am inteles de la sursa secreta. Asfaltarea este printre cele mai costisitoare faze in constructia unei autostrazi.

Later edit: se lucreaza pe Izvin-Sanovita doar la spatiul de servicii.

Ionut eu as fi de parere ca nu e constructiv sa tot intretinem o atmosfera de entuziasm si asteptari in privinta tronsonului Izvin-Sanovita. Daca TS a spus ca nu mai lucreaza de astazi luni 10.08 (iar tu ai primit confirmarea din partea colegului Sursa Secreta ca se lucreaza doar la parcarea de la km 76+700) atunci hai sa ne concentram pe anomalia asta prin care TS are terminat 90% din lucrare, dar platile n-au trecut de 51%. Tu in locul lor ai mai pune stratul de uzura daca Beneficiarul iti datoreaza 40% din plati ?

La ora actuala restanta de plata catre TS bazata pe facturile existente este de 112,968.05 RON, plus eventual 2,823,717.76 RON unde situatia platii este neclara.
In rest nu exista facturi de la TS care sa nu fie achitate, dar se poate la fel de bine ca TS sa nu fi emis alte facturi pentru ca CNADNR i-a informat ca nu plateste momentan.
TS a emis ultima factura in 09.06.2015, iar CNADNR a achitat-o in 06.07.2015.

Si pentru Sebes - Turda lot 3 sunt achitate toate facturile existente catre TS, dar ultima factura emisa de TS acolo este din 26.11.2014 si a fost platita in 08.12.2014.
Totusi, stadiul platilor efectuate este de circa 22%, deci destul de apropiat de stadiul fizic. Probabil urmeaza sa emita o noua factura in curand.

mircea

#23328
Executaţi silit din cauza autostrăzii Deva-Lugoj

Mai multe familii din Şoimuş, judeţul Hunedoara, vor fi evacuate din cauza autostrăzii Deva-Lugoj.

Oamenii au primit sentinţe de executare silită şi de părăsire a locuinţelor. Ei spun însă că nu au unde să se mute şi nici bani. De doi ani de zile sunt în proces cu CNADNR, aşa că nu au avut cum să primească bani pentru exproprierea terenurilor.

Problemele celor patru familii din Şoimuş au început în anul 2013. Nemulţumiţi de sumele care li s-au oferit de către CNADNR pentru terenurile şi casele pe care le deţin, oamenii au dat în judecată Compania de Drumuri.

Procesul este în continuare pe rol, iar următorul termen este stabilit pentru luna septembrie. Aceştia speră să primească mai mult de 0,07 euro pe metrul pătrat, cât le-a oferit compania de drumuri. Sătenii au depus contestaţii la măsura executării silite şi, potrivit legii, timp de 45 de zile, cât se judecă aceste contestaţii, ei nu pot fi evacuaţi.

Sunt conştienţi însă că, într-un final, trebuie să-şi părăsească gospodăriile. Aşa că au început deja să îşi dărâme singuri casele pentru a recupera materialele de construcţie. Lucrările la autostrada Deva-Lugoj trebuie să se încheie în mai 2016.

sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Executati+silit+din+cauza+autostrazii+Deva-Lugoj


7 cenți pe metru pătrat intravilan?!  :o Ăștia de la CNADR îs nebuni?!

horatiu.cosma

Bataie de joc, plus ca legea e facuta in defavoarea cetatenilor. Ori accepti banii primiti, ori te judeci in timp ce casa iti e daramata. Acolo e zona castorilor. Daca acum au primit ordinul de executare silita, poate ca specialistii au terminat cu expertiza legata de castori si UMB va intra curand in aceasta ultima zona neatacata.

alecu26

Nu e CNADNR de vina. Expropierea se face la valoarea din grila notarilor.

Dar cum se respecta aici constitutia...de justa si prealabila despagubire....doar ei stiu. Eu nu stiu cat o sa mai doarma Avocatul Poporului sau cine ar trebui sa se sesizeze.

Grila notarilor nu e in nici un caz justa. Justa e ce stabileste expertul...dar atunci nu mai este prealabila...ca deja omul a fost evacuat si li s-a dat doar cateva mii de euro...cu care nu poate face nimic.

Nu stiu cum au reusit sa centura Tgm si Bacau...sa blocheze procesul oamenii cu probleme similare, dar se pare ca au reusit.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

V-am facut thread dedicat pentru exproprieri.

Va rog discutati acolo. Orice discutii despre exproprieri se vor face EXCLUSIV pe acest nou thread. Orice discutii despre acest subiect pe alte thread-uri vor fi sterse (pentru ca devin offtopic). Spor la discutii.

simotm

O intrebare off topic:Pe traseul Lugoj-Deva,stiti cumva daca se mai lucreaza in zona Cosava ,la limita dintre HD-TM si cam cat se sta pe dealurile din zona , mai ales ca tot traficul pe directia Nadlac-Deva am inteles ca s-a mutat pe acolo de cand s-a deschis vama pe autostrada?

Cozak

Quote from: rocklee on August 10, 2015, 11:24:55 PM
cozac ...cum stau cu lucru la nodul ilia intre calea ferata si dn7  ...sa inceput ceva ... :)

Da, nodul e configurat, sunt la nivel de terasament, dupa cum ai vazut structura de subtraversare a A1 e ridicata asa ca sepoate da in folosinta odata cu lotul 4.

horatiu.cosma

#23334
^
Anul trecut am avut o gramada de discutii despre cum UMB va termina si nu va fi gata nodul de la Ilia de pe lotul 3. Incep sa cred ca la cum sta treaba in teren, prima data vom circula pe Grind-Ilia, si abia apoi pe Ilia-Soimus.

alecu26

parca in una din poze se vedeau si grinzi metalice pentru podul peste Mures???? (sau sunt de la podul temporar).

Cat despre lotul 2...stai linistit. Mai e mult pana departe. Si la podul peste Mures mai este cel putin un an de munca (cel putin...ca nu stiu daca chiar s-a mai facut ceva sau in unele puncte sunt tot la stadiul de fundatii).

In plus mai sunt 2-3 poduri majore acolo...unul chiar in zona Ilia, care trece peste de doua ori peste liniile CF si peste DN 7.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

In ultimele poze, la podul peste Mures am vazut deja grinzi. Daca si pasajul de la Ilia a rasarit deja din pamant, sunt singurele structuri insemnate de pe bucata Grind-Ilia.

La UMB, in schimb intre Soimus si Bejan, pe portiunea cu versantul abrupt si viaducte la ambele capete, inca nu s-a atins pamantul.

Deci da, ma astept ca dupa TM-Lugoj si Traian Vuia - Margina, urmatorul segment dat in uz sa fie Grind-Ilia.

Cozak

#23337
^^
Pai tocmai spuneam ca se vor incadra in timpul de terminare al lotului 4 astfel incat vor da in folosinta si nodul. Sa se poata circula de la Deva la Ilia.

alecu26

Asta da. Oricum din poze se subintalege ca acolo au facut niste optimizari importante...practic podul peste DN 7 va fi un fel de structura casetata, de o deschidere.

La fel si pentru podurile peste liniile CF, banuiesc ca vor fi structuri scurte, individuale pentru fiecare supratraversare.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Quote from: Cozak on August 11, 2015, 11:56:17 AM
Pai tocmai spuneam ca se vor incadra in timpul de terminare al lotului 4 astfel incat vor da in folosinta si nodul. Sa se poata circula de la Deva la Ilia.

Iar noi (eu) spuneam ca nodul Ilia si sectorul de A3 pana la Grind plus nodul de la Grind pot fi gata mult inainte de lotul 4. Pentru ca pe lotul 4 sunt multe structuri insemnate inca in stare incipienta, e tronsonul dificil de la Soimus la Bejan inca neatacat, etc...

Ai tu informatii ca Comsa nu doreste sa faca asta si prefera sa astepte terminarea lotului 4?