[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Intreb si eu ca amator in ale metroului. La Unirea avem ditamai tunelul de legatura. La Eroilor iesi la suprafata ca sa intri pe celalta magistrala. Doar la Victoriei e cat de cat. N-ar fi cazul sa construim partial statia de pe cealalta magistrala pe zona de suprapunere? Si evident sa o proiectam integral. In felul acesta, cand vom face continarea M4 nu o sa mai parem amatori si dezorganizati.
E adevarat ca si la Roma e dezastru la statiile comune sila Paris sunt probleme pe magisralele vechi. Dar noi ar trebui sa invatam din experinta lor si din greselile noastre.
Din cate stiu nici la Victoriei statiile nu sunt suprapuse ci cea inferioara (M3) are o portiune imediat pe sub tunelul de pe M2.

 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Xenos

Quote from: subway on May 01, 2021, 05:48:02 PM
Prevede posibilitatea construirii nu si valoarea investitiei, e alta magistrala.
La fel e si la Mosilor.

In mod normal acolo orice proiect ar trebui sa impuna construirea incintei statiilor deodata, pentru a evita doua santiere succesive, cu antreprenori diferiti, deranjul pentru Facultatea de Drept ar fi enorm altfel. Cred ca ne putem civiliza si noi un pic.

Sarbatoarea Invierii cu bucurie!

subway

Pe amplasamentul viitoarei statii M4 e prevazuta organizarea de santier aferenta M5.

danutzu_1069

@hefaistos, daca nu greșesc, la Piata Victoriei tot ansamblul celor doua statii de metrou si pasajul auto au fost construite dintr-o bucata... Si asta pentru ca existau planuri, iar buzunarul era unul singur...
In zilele noastre, buzunarul este in alta parte si trebuie sa ceri... Cat despre planuri....
E foarte greu sa convingi un finantator ca sa dea bani pentru ceva ce  nu va fi folosit multi ani...

Vlad94

In Berlin majoritatea statiilor de transfer se construiesc din prima, chiar daca nu se dau in functiune doua magistrale de metrou. Nu cred ca UE ar zice ca nu finanteaza o statie de transfer spre o magistrala care are SF si un traseu ales si care sigur se va face.

danutzu_1069

Din fericire,la nemți totul este anificat si predictibil... La noi, neam latin, nu prea...

nenea_hartia

^ Și la celelalte neamuri latine din Europa totul este planificat și predictibil, așa că n-aș da vina pe latinitate :D.

Xenos

Quote from: Vlad94 on May 02, 2021, 12:00:00 PM
In Berlin majoritatea statiilor de transfer se construiesc din prima, chiar daca nu se dau in functiune doua magistrale de metrou. Nu cred ca UE ar zice ca nu finanteaza o statie de transfer spre o magistrala care are SF si un traseu ales si care sigur se va face.

Așa ar fi civilizat și necesar, orice altă variantă e o aberație.
Subway, și organizarea pentru M4 unde va fi? Planul de care vorbești tu implică un mic cataclism, trebuie schimbat.

TibiV

In mod evident...

Pe amplasamentul viitoarei statii M5 va fi prevazuta organizarea de santier aferenta M4
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

De aberat aberati voi cu cai verzi pe pereti...
Acolo la Hasdeu va fi organizarea pentru TBM, n-ai unde sa o pui in alta parte.
Studiile pentru extinderea M4 spre sud au fost finantate prin grantul elvetian, daca te apuci de lucrari acum trebuie sa finantezi de la bugetul national care e saracutz rau de tot, UE inca nu a luat in considerare acest proiect pentru finantare.

TibiV

Ai mult simt al umorului cand te iei de altii, iti dispare complet cand te simti lezat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#2666
Eu vorbesc din lectii invatate nu din fanteziile voastre.
Iti mai amintesti de finantarea depoului Straulesti? UE a refuzat sa-l finanteze pentru ca era destinat si pentru M6 care la vremea respectiva inca nu era aprobat la finantare. Cand au aprobat M6.1 au zis din nou pass, l-ati platit din banii vostri acu pa si pussi...sa fiti sanatosi si la punga grosi!
Am destul umor dar in cazul asta e doar umor negru!
8)
Si n-am inteles ce-ti doresti, doar aplaudaci degeaba?
Si n-as fi reactionat daca nu constatam ca au pus prea multi botul complet aiurea...
Daca nu ai bani suficienti nu te apuci de lucrari fara acoperire financiara...dar ne place sa ne comparam cu Germania care are un excedent bugetar imens...
:lol:

vancouver

Nu-l luati in seama pe subway. E ancorat in trecut rau de tot.

Cat despre Germania, este una dintre cele mai indatorate tari din lume, cu deficite bugetare uriase. Aici aveti ceasul datoriilor, in care vedeti la secunda cum creste datoria  :lol: :
https://www.steuerzahler.de/aktion-position/staatsverschuldung/dieschuldenuhrdeutschlands/?L=0

Cand scriu acest mesaj datoria este: 2.263.803.492.800 €. Stai asa, 30 de secunde mai tarziu: 2.263.803.711.300 €....

Tovarasu' inginer, inainte sa emiti aberatii despre cat de bine e la altii, cat de prost e in Romania si cat de destept esti tu ca le stii pe toate, mai bine te informezi intai. Mai bine te rezumi strict la informatii tehnice, pe care o sa stim sa le apreciem ca atare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Andubandu

Datoria publica e una, deficitul/excedentul e alta.
Germania are excedente mari.

vancouver

Nu este adevarat. Nu imprastiati mincini. Germania nu are excedente. Datoria publica este cea rezultata in urma cumularii deficitelor de la un an la altul. Pe 2020 Germania a avut un deficit begetar de 139,6 miliarde euro.

De altfel daca dai cautare "haushaltsdefizit deutschland statistik", adica tradus deficitul bugetar germania statistica" iti apar imediat rezultate gen "Staatsverschuldung von Deutschland 1950 bis 2019 - Statista adica "datoria publica a Germaniei din 1950 pana in 2019"

De asemenea daca gandesti un pic, intelegi ca un excedent bugetar (daca ar exista) nu inseamna ca din excedent finantezi ceva. Ci insemna ca dai inapoi din datorii. Ca daca ai finanta ceva din excedent atunci ar creste cheltuiala si nu ar mai fi excedent.

Deci afirmatia lui subway, ca "din excedent se finanteaza" este absurda din start. Cand ai excedent bugetar, inseamna ca reduci cheltuielile. Deci atentie: REDUCI. Nu bagi bani, ci NU bagi bani. Ca sa ai excedent trebuie sa reduci investitiile.

Marile investitii in infrastructura ale Germaniei s-au facut prin cheltuire de bani, nu prin reducere de fonduri. Deci nu prin excedent, ci prin deficit. Asa s-a ajuns de la un deficit de 10 miliarde de euro dupa razboi, la unul de 2000 de miliarde acum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.