Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 37 Guests are viewing this topic.

NicolaeG

Direcția Suici - Calimanesti se poate cu turisme, invers nu. La limita de județe este o panta foarte abrupta în Argeș care nu poate fi urcata cu turismul caci derapează și se face groapa sub roata. Invers se poate caci e mai ușor la coborâre. Am un Volvo S60 de 3 ani și fac drumul acesta pe retur din București de fiecare data. P.S. Locuiesc în Calimanesti și cunosc toate drumurile. P.P.S. Turismele dinspre București pot urma DJ703G + DC14A + DJ703M și ajung la Cornet. Recomandat vinerea după amiaza dacă nu ploua. Scăpați de dealul Negru, Râmnicu Vâlcea și Calimanesti - Brezoi. Vinerea după amiaza scutiti cam 1 ora de mers.

voicul

Pai de ce asa si nu direct pe DJ703H si dupa DJ703H.
Intreb, ca zici esti din zona si sunt putine informatii/video cum sunt drumurile.

Daca ai si o camera de bord cu o filmare sau un prieten tot din zona ... vreo 5000 de vizualizari tot faci  :)

Cetatean

Am facut astazi un drum Orastie - Fagaras si am prins ploaie destul de puternica pe A1.
Zonele unde se schimba panta din acoperis in panta unica sunt adevarate capcane pe ploaie. Ceva nu e bine la majoritatea dintre ele. Prea "sta" apa. Sa fie facute prea din scurt ? Am vazut si mai ok.
Oare sunt sanse daca semnalam asta si la viitoarele carpeli sa refaca zona aia de palier (cred ca asa se cheama) mai bine?

alecu26

Nu o prea poti rezolva din reasfaltare.
Ca solutie inginereasca mie imi place modul de proiectare din Ungaria. Acolo se merge se merge si se trece brusc de la o inclinare la alta.
O improvizatie...e sa se faca niste striuri/șlițuri in asfalt astfel ca apa de suprafata sa dispara cat mai repede...si ajuta si la scurgere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Amintesc și aici pentru că s-a discutat pe paginile anterioare: CJ Vâlcea a scos la licitație pe 07.05.2024 modernizarea DJ 703 H (fostul DN7D).
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=48.msg449849#msg449849

a.l.x

Drum tehnologic portal tunel Câineni


De la Remus Matache, mulțumim!

Feri

Mulțumim OL10X!

A1 - PORR - Tigveni 05.05.2024

aby28

Ce reparatii vor fi facute cand intra Autostrada in reabilitare? Va fi doar reasfaltata sau va fi adusa complet la standard cu parapeti si indicatoare regulamentare etc...

gicu

Dacă se face în baza unui proiect și nu e doar reparație curentă, este obligatorie aducerea în parametrii din normativele actuale. Asta înseamnă garduri, paraeți, elemente antiorbire, etc.

Ca proiectant nu poți semna un proiect nou care nu respectă normativele de la data proiectării.

GAC

Reabilitare A1 trebuie sa insemne in primul rand largire la 3 benzi pe bucuresti-pitesti. sincer cred ca demersurile trebuiau incepute deja, traficul o sa creasca mult dupa finalizarea dex12 si cu loturile pisi. nu avem alternative la largirea la 3 benzi, mai ales ca in apropiere de bucuresti, A1 arata infect.

pasadia

Sunt atatea alte lucruri de facut inainte de a largi A1 la 3 benzi pe sens.

Precum DX-UL Titu - Ploiesti + DX-ul Bucuresti - Targoviste (si uite asa ai deja o varianta alternativa foarte faina la A1, chiar 4 benzi pe sens nu doar 3).
Sau cel putin A/DX Alexandria - Bucuresti (in ideea de a aduce trafic dinspre Craiova si mai de la sud de Craiova pe la Alexandria si nu pe la Pitesti
Nu mai zic de A0 si de radialele, macar intre DNCB si A0.

Gio

#60746
A1 Bucuresti-Pitesti este deja foarte aglomerata si trebuie extinsa la 3b cat mai curand. Mai ales ca dupa finalizarea DX12 si PiSi va creste probabil traficul pe aceasta ruta.

Nu gasesc utila punerea in contrapondere a unor proiecte noi (DX-ul pana la Tirgoviste, Bucuresti- Alexandria) cu upgradarea unei autostrazi deja existente. Proiectele noi sa concureze cu proiecte noi iar drumurile existente sa fie aduse la nivelul cerintelor actuale, ar fi chiar culmea sa astepte upgradarea lui A1 ca toate autostrazile si DXurile sa fie construite. Este si diferenta de pret intre o banda in plus la campie si o autostrada noua.

In plus doar ideea ca m-as duce la Targoviste ca sa ajung la Pitesti mi se pare deja neseriosa, e facuta in spirit de gluma, doar asa ca suntem speriati de perspectiva sa avem si autostrazu cu 3b pe sens? :D. Nu e interzis sa ai 3b pe sens, daca si trafic faci 3b sau cate ai nevoie, n-o iei pe la Targoviste. 

Asta cu autostrada spre Alexandria e si mak neserioasa, adica vorbim de un proiect care deocamdata este spre Alexandria si atat, nefiind nimic clar in privinta prelungirii acesteia spre Craiova si cand s-ar intampla asta. Acuma zau, modernizarea (largirea A1 la 3b) nu poate astepta 20 de ani sa se construiasca Alexandria si sa se decida decidentii sa prelungeasca pana la Craiova, una peste alta de la Pitesti se desprind 2 autostrazi (PiSi si DX12), deci are trafuc de 3b. Ca sa nu mai spun ca si cu un A6 Bucuresti-Alexandria-Craiova probabil tot este trafic de 3b pe Bucuresti-Pitesti.