Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Erbasu poate face treaba buna, DOAR in zona Bucurestiului.
Principala problema in aceasta zona este forta de munca. Nu gasesti oameni care sa lucreze in constructii. Daca vrei sa faci/renovezi o casa si ceri oferte de la 2-3 firme, pe langa preturile exorbitante, toti iti vor spune ca pot incepe doar in minim 3 luni.
Erbasu are foarte multi muncitori adusi din asia (sau au deja subcontractanti care au muncitori din asia) astfel ca pot incepe imediat lucrul. O sa vedeti ce greu se vor misca ticaretii si actorii pe A0. CHiar daca vor dori sa faca ceva, nu vor gasi oameni. Si mai ales nu vor gasi oameni care sa lucreze pentru preturile oferite
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

zuma80

Erbasu nu este de incredere, daca urmariti CV-ul au doar lucrari cu statul prin CNI, si le-au taraganat cat au dorit (Aktor style).
Deci daca intra in schema (politic au intrare) or sa faca echipa foarte buna cu compania anti...dezvoltare.
Pentru A6!

dr4qul4

pe reabilitari in sectorul 3 merg foarte bine. Stiu ca sunt multi nemultumiti pe fb....dar asta pt ca ar fi vrut si gratis si extra.
Si la Stadionul Steaua se misca destul de bine.
Nu vad cum ii poti compara cu actorii la numarul de angajati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Iar vorbim discuții. A câștigat ceva Erbașu pe infrastructura de transport pe A0? Sau ceva semnificativ pe infrastructura de transport în București sau in tara? Ca sa comparăm mere cu mere si pere cu pere.

dr4qul4

Dar turcii au castigat ceva? Au 2 loturi pe A0. Pe astia putem sa ii comparam cu Erbasu?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

De ce ai compara turcii cu Erbasu pe A0? :o Adică ideea e să vedem ce? Sa ajungem la ce concluzie? Daca turcii o sa faca A0? Le va fi foarte greu pentru ca in RO au zero infrastructura, zero oameni, zero contacte, zero experienta. Sunt multi turci, spanioli și italieni care au venit în RO ca sa aiba de unde pleca (Corsan-Corviam pe Suplacu-Bors sau Eko pe A7 Bacău sau Maltauro pe A3 Nadaselu-Mihaiesti).

alecu26

Pana la proba contrara sunt la fel de prosti sau de buni si Erbasu si Turcii pe A0. La fiecare pot sa gasesti argumente pro si contra.

Eu pana acum de turcii de la Alarko sunt dezamagit. Speram sa ii vad mai energici. Au speculat masiv ca vor inlocuii solutia de umplutura din balast si acum le da cu virgula.

Din ce spunea Bode, au fost in CTE. Ar fi interesant de aflat ce solutie au prezentat si ce a fost aprobat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Si eu mi-as dori sa castige numai UBM/Max Boegl/Porr/Astaldi/Strabag/TS?Selina, dar din pacate nu cred ca vreunul dintre ei poate duce mai mult de 5 santiere mari in acelasi timp.
Si, decat sa vad UMB la A0 si Erbasu la A7, mai bine invers.
Erbasu tot incearca sa ia un lot de autostrada. Pe langa Bucuresti au macar un avantaj. Si tinand cont ca e vorba de A0 nord, chiar daca o dau in bara, nu e la fel de grav - A0 nord va avea utilitate doar cand se va inchide cercul, adica si bucata de la Cernica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdymol

Quote from: dr4qul4 on February 26, 2020, 05:42:40 PMA0 nord va avea utilitate doar cand se va inchide cercul, adica si bucata de la Cernica.

Care e faza cu acea bucata de langa Cernica? Din ce am vazut pe unele planuri, nu e in plan sa fie licitata acum. De ce? Cand va fi licitata?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alexV

^^
si eu am intrebat la fel :) am primit raspunsurile:
"Ala o sa fie lotul 4. În zona lacului cernica"
"Problema de mediu"

horatiu.cosma

Eu tin minte ca APM Ilfov a dat unda verde pe partea de mediu, nu-i asa, NGC? Ala era singurul impediment pentru lansarea in licitatie din ce zicea cnair.

NGC

Da, este unda verde de la ANPM.

Quote from: NGC on December 20, 2019, 08:44:31 PM
Avem acum decizia finala a etapei de incadrare pentru revizuirea acordului de mediu pentru zona in cauza.



GDPR

Stirile astea ajung mai greu la CNAIR. Parafrazand raspunsul APM:
- nu responsabilitate;
- nu profesionalism;

dr4qul4

E bine ca avem unda verde pe partea de mediu, dar sa nu uitam ca lotul ala contine si un tunel. Plus ceva demolari destul de costisitoare.
Si ma astept sa conteste cineva AM-ul :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Tunel? Nu am auzit niciodată de vreun tunel pe A0. Tocmai am verificat în AM și indicatorii tehnico-economici și nu am găsit nimic despre vreun tunel. Poți să detaliezi?