Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 13 Guests are viewing this topic.

naivu

Quote from: voicul on February 29, 2024, 09:25:59 PM(ca A1 se mai poate amâna)
Regret să te anunț că, atât pe motiv de A1 cât și de PNRR, "tunelurile pt urși" s-ar putea să fie mult mai prioritare decât CraPi4!

alexa_adrian2001

Mare dezamagire. Ma asteptam oricum, dar parca aveam o mica speranta ca va mai impartii resurse si pe aici. Sincer nici nu vad o cale pentru ei ca sa rezolve tot pe unde au de lucru. Chiar si pe A7 mi se pare ca sunt rasfirati peste tot. Daca ar fi dupa mine m-as axa pe un anume lot cat de mic ar fi sa stiu ca termin ceva si apoi m-as extinde pe loturi alaturate. In fine.
Si? ce sa faca? Se mai pot ei pune in genunchi la Strabag, Porr sau altii sa ii ajute? Legal ar putea?

O sa fie interesant cum va continua si pana cand. Cati ani...

26ld

In mod normal ei pot găsi subcontractori, doar că lăcomia și ambiția prostească împreună cu sprijinul politic vor aduce întârzieri, nervi și timp pierdut pentru restul populației, nu pentru ei. Atâta timp cât au girul celor de sus să facă ce vor, ei vor merge pe principiul "câinii latră, umebeul trece".

livaky

  La nivel macro gestionarea proiectelor de infrastructura mare de catre "partenerul serios" este zero, nu exista sub nicio forma. Iar acest lucru se vede in tot ceea ce se intampla, avem un UMB intins peste tot si cu avansare zero, avem Aktori "negrabiti" ... si exemplele pot continua. Atat timp cat partenerul doarme in papuci totul va fi haotic, poate in cel mai bun caz dupa bunul plac al unui ministru vremelnic. 
  In concluzie: nu se vrea, nu se doreste si nici nu plateste nimeni pt toata debandada creata.

Sorinus

Ok, aia e. Clar lotul 4 nu mai e fezabil anul asta. Dar măcar avansează lotul 1 și pare clar ca va fi gata în vara 2025, dacă evident nu apar măgării noi.
Poate tot atunci e gata si Centura Craiova sud, și infra din jurul Craiovei începe sa arate altfel.

Ionut

Dacă făcea orice alt constructor o chestie de genul ăsta, nu cumva era în secunda 2 pus la zid, amenințat cu rezilierea și înjurat public?

Dar în cazul Sfântului UMB, CNAIR se face că plouă, iar amenințări primesc droniștii și noi suntem înjurați.

Iar voi... "aia e, măcar va fi bine ca să nu fie rău".

Ăsta e țara tristă în care trăim.
Mă rog, "trăim".

tom_sawyer

Bărbier, fost director în CNAIR, smart-ass:

Quote from: Ovidiu Marian BarbierFelicitări pentru postare! Sunteți absolut magnifici în explicații. Și cum faceți voi pronosticuri corecte...Priceperea la ea acasă, ce mai...
,,....este mult, mult sub ce este necesar...."
Priceputilor, cat știți voi de bine ce și cât este necesar!!!!
Dacă nu erați voi, nu se făcea nimic în țara asta!
Țineți armele pe ei și nu cedați! Sunt mândru ca sunt contemporan cu voi!😁
Succes!


Ionut

Hai să nu punem inepțiile de pe Facebook pe forum. Standardul este cu totul altul aici.

archaeus

Mie mi se pare ca se misca decent turcii pe Tr 1, se lucreaza cam peste tot, ma asteptam la mai rau.

naivu

Așa mi se pare și mie din filmarea lui Ramsil, acum să vedem cât îi ține și cât de eficienți sunt. Îi mai evaluez pe la final de mai înainte de a decide la ce categorie să-i încadrez :).
În aceeași ordine de idei, înainte de a considera CraPi4 abandonat pt restul 2024, aștept să văd ce mobilizare vor atinge UMB în prima jumătate a lunii mai; poate-poate!

gruia88

La finalul filmarii era o masina in sant acolo , au tot fost acolo masini care au ratat iesirea, personal am intrat mai tare acolo noaptea si a fost putin riscat.

T1 pare ca se misca , poate au inceput sa mute deja de pe DN6 cei de la Ozaltin , ultima data pe DN6 mai erau doar 2-3 semafoare .

T4 nu stiu ce sa zic asteptam revenirea si macar ceva avansare in 2024 , nu cred ca stie nimeni in afara de ei cand o sa revina la lucru aici.

carutasul

Cred că nici ei nu știu :)
E clar că i-au promis lui dom' ministru că îl rezolvă cu centura, după aia mai văd ei ce mai pot amâna...
Chiar îmi pare rău că au reușit să nu se înțeleagă cu Marcu, după cum nu înțeleg de ce nu au găsit la Galați un Arcada sau alții să le dea lor centura; acum poate că sunt și jos cu prețul și nu prea au marjă...
Cu DN6 am pus eu o filmare de acum două săptămâni, nu mai au mult, între timp or mai fi progresat... Ar fi și Ozaltin (sau mai degrabă Strade sau cum îi cheamă) o variantă bună de subcontractare pentru UMB că sunt deja în zonă și pot da preț mic :) Dar na, habar n-am ce e în capul lor, vedem.

GAC

Sa avem T4 pana la albota si mai vedem...

voicul

Zice globul de cristal ca e posibil de la:
Turcii nu fuk nimic, o sa dea faliment si oricum ne fura de 700 de ani
Deci ce am auzit de la glob, ca o sa se mai zica (da nu chiar acum):
Si sunt si bulangii si termina inaite de UMB!

Inca mai sper ca UMB termina pana in nod anul asta. Timp este, dar nu cu miscarea din teren care nu este.

carutasul

problema e că nici până la Albota nu se face singur :)
Dar să vedem, poate îl rezolvă repede pe domnul ministru... (sincer lucrarea asta nu cred că au vrut-o ci au fost rugați, dar mă rog, e același lucru)