Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 42 Guests are viewing this topic.

mariansb

Excelente poze, Rocklee! Daca nu mai ai o sa pun si eu cateva de azi.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

luc

#14236
In esenta, pana il citeaza exact presa scrisa pe dl Sova:
Sibiu - Pitesti incepe din 2015 (cica) cu tronsoanele Sibiu - Boita si Pitesti -  Curtea de Arges.. restul explicatiilor pe larg in curand
Update:  Declaratiile au fost facute la emisiunea Q & A, si merita vazut finalul: cum s-a reusit negocierea cu UE pentru studiul de fezabilitate Jaspers de la 24 la 12 luni, de la 12 luni la 6 ... :lol:
Multumim UE!

mariansb

Da, in ultimele zile Impregilo a asfaltat in zona Miercurea Bai- pasaj peste calea ferata
Pozele sunt de azi, ora 13.30

[/URL]



















[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

multumim tutror...o zi incarcata
pe restul tronsonului Impregilo se lucreaza ( in timpul sapt , mai ales )si totul este minim 90% finalizat...se poate da drumul circulatiei in scurt timp...insa in zona cu probleme..a-ti vazut si voi...cred ca unii functionari de la Cnadnr ar trebuii luati pe sus
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Archi

@cosss Chiar nu înteleg care este problema Devei, în proiect exista nod Rutier la Șoimuș, nod care este legat de drumul care duce la podul nou, folosit dealtfel și de mașinile care intra acum pe A1. Ce am înteles este ca proiectantul a folosit o harta foarte veche pe care apărea podul vechi (mi se pare că am văzut undeva pe forum harta proiectantului, dacă nu intr-un link). Ce am mai înteles este ca nodul este legat de drumul care duce la podul vechi, trecut pe hartă (parcă, nu mai știu sigur). Acuma nelamurirea mea este urmatoarea: Este clar ca pe hartă unde nu exista pod, Deva nu are legatură la Autostrada, dar este lafel de clar ca podul exista si nimeni, absolut nimeni nu-l va dărâma in urmatorii mulți ani. De unde a scos primarul Devei ca nu este legătură la autostrada???

mariansb

Se lucra si pe lotul Astaldi la CIC Saliste, spatiul de servicii de la Cristian si la nodul Sibiu Vest

[/URL]























[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alin_simeriaveche

Pai ce sa mai cred.
1. Isi trimite UMB oamenii acasa sau lucreaza?
2. Pana la urma se face acel nod cu sensuri giratorii la Soimus sau e prevazut sa nu se faca nimic?

rocklee

super imagini mariansib....
asta imi place mult



Ionut

Nu mai am loc in news pentru atatea poze. :p Multumim tuturor! :cheers:

Eu zic sa nu ne agitam in legatura cu nodul Soimus. Mai mult ca sigur ca se va face, nu ai cum sa lasi Deva fara nod. Sau, ma rog, cu jumatate de nod cum este acum. UMB e posibil sa-si retraga oamenii daca nu pot lucra, e normal, pentru ei fiecare leut economisit pe contractul asta se cunoaste.

alin_simeriaveche

revizionând filmarea lui eurocopter, nu pot sa nu rămân uimit, bulversat de ce dezastru ecologic a putu face Impregilio pe cei 6 km (nu vreau sa dramatizez, ma refer in limitele unei constructii de autostrazi). Din ce am obs. este că la începutul debleului, pământul a luato si mai la vale față de astă toamnă. Nu poti da vina doar pe Impregilio, din moment ce CNADNR-ul mișcă ca o momâie.

cosss

@Archi "Din acest motiv proiectanţii desemnaţi de CNADNR au spus că au fost nevoiţi să ignore problema unei conexiuni rutiere a Devei cu autostrada. Singurul "nod" rutier prevăzut în proiect este cel de la Simeria. Descărcarea de trafic de la Şoimuş, de lângă Deva, este, de fapt, o soluţie PROVIZORIE, care nu are nici ea autorizaţie de construcţie, ci doar un accept al Poliţiei Rutiere."
Sa speram ca e doar o neintelegere...daca intr-adevar a fost prevazut in proiect nod la Soimus, iar UMB-ul si-a asumat prin contract ca o sa-l construiasca, relaaax   8) gata Ionut, eu am incheiat subiectul  :D


Goldmund

Mariansb,adiarc, vasco, Eurocopter si celorlalti colaboratori ai forumului :cheers: :cheers:

montaniardul

Salutare tuturor pasionatilor de infrastructura de orice fel. Urmaresc acest forum de o perioada de timp si am decis sa ma alatur si eu voua.
Sper sa putem circula pe intreaga autostrada macar de la Sibiu pana pa Nadlac incepand cu anul 2016.

user201

Mulțumiri tuturor pentru pozele și filmările din weekend, un big like, și bun venit noilor membrii.

Pragmatic vorbind, care ar fi șansa să se deschidă până în vară parțial lotul Impregillo, sau vom avea 25 km de autostradă terminată dar nedeschisă circulației( cam 15 aici plus cei 10 de pe Timișoara - Lugoj )?

Știu că per ansamblu nu e mult ca și km, dar la câți km de autostradă avem noi cred că nu ar fi chiar nesemnificativ. O problemă cred că ar constitui și drumul de legătură până în DN pentru a nu fi necesar să revii în Miercurea Sibiului.