News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

A10 fiiind in constructie, pe vederile din satelit nu apare nimic. Ceeace a desenat, am desenat uitandu-ma pe planse...
Oricum, mai este de lucru.

Nelu63


stangabriel

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-20433496-fmi-trei-ani-economia-romaniei-poate-intrece-cehia-grecia-portugalia.htm

In opinia sa, Romania se confrunta si cu o serie de obstacole in acest parcurs, unul dintre ele fiind infrastructura, "care este deficitara deocamdata".

"Acest subiect trebuie abordat foarte serios, inclusiv printr-o crestere a cheltuielilor", a aratat el.

La fel si ProInfrastructura, va fi si mai puternica in 3 ani. :)

stangabriel

http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mai-a-comandat-400-de-vw-polo-mai-ieftine-decat-daciile-cumparate-in-trecut-27687.html

Ministerul Afacerilor Interne a comandat 400 de masini noi marca Volkswagen Polo pentru agentii de la Rutiera, care ar urma sa fie livrate treptat pana in luna noiembrie. Noile autoturisme au costat mai putin decat Daciile Logan fabricate chiar la noi in tara si pe care MAI le-a achizitonat in urma cu cativa ani.

Autospecialele care vor ajunge la politistii de la Rutiera sunt modele in 4 usi, fac parte din gama Comfortline si au un motor 1.2 TSI cu tehnologie Blue Motionce dezvolta 90 de cai putere. Pretul pe care il va plati MAI va fi de 9.400 de euro / masina, costul incluzand si TVA. In plus, in aceasta suma intra si dotarea masinilor cu sisteme pentru semnalizarea acustica si vizuala, precum si colantarea lor.

Noile achizitii par sa fie o intoarcere la normalitate dupa binecunoscuta "Afacere Logan", prin care Politia cumpara un autoturism facut la Mioveni cu pana la 78.000 de euro. Un pret exorbitant pentru o Dacie, chiar si cu dotari precum girofaruri sau etiloteste.


Allex

Motorul 1.2L mi se pare destul de mic pentru o masina folosita la rutiera. Cred ca un motor de 1.5L era cel mai OK. Dar ma gadesc ca fabrica avea suprastoc de motoare 1.2 (nu prea se inghesuie lumea la ele) si tocmai din acest motiv i-a facut MAI-ului o oferta "de nerefuzat"
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

OIL1

Sunt ok motoarele astea pe o masina mica. Raportul putere/masa e aproximativ 90 cp/tona. Eu am un passat 2.0 TDI 140 cp, care are 1530kg si deci un pic peste 90cp/tona si eu zic ca e decent.

Mai ales in oras (unde vor circula cel mai mult politistii), motorul 1.2 tsi e foarte potrivit. Pe autostrada incepe sa consume la viteze mai mari.

stangabriel

Problema e fiabilitatea motorului. Pe langa faptul ca e turbo, a avut probleme cu intinzatorul lantului de distributie, am inteles ca au mai schimbat cate ceva.  Au avut chiar si pistoane topite.Si cum va fi forjata, nu vad multi km cu acel motoras.

alexandru.vladescu

Variantele actuale sunt cu distribuția pe curea. Nu cred că vor mai fi probleme.

get

Quote from: stangabriel on September 19, 2015, 11:29:55 AM
Problema e fiabilitatea motorului. Pe langa faptul ca e turbo, a avut probleme cu intinzatorul lantului de distributie, am inteles ca au mai schimbat cate ceva.  Au avut chiar si pistoane topite.Si cum va fi forjata, nu vad multi km cu acel motoras.

http://vwforum.ro/topic/120620-problema-motor-b6-2009-19tdi-in-afara-tarii/
Să sperăm că într-adevăr au mai schimbat câte ceva. Altfel o să fie show.

neobluenet

La 1.2 TSI actuala varianta de pe Polo este EA211, adica a doua generatie. Distributia este pe curea intarita cu bucati de otel. Probleme au fost la prima generatie cand distributia era pe lant. Acesta era prost facut, iar in timp se intindea, tacanea si se rupea. La inceput a fost si o problema la turbina urmata de o actiune a fabricii numita "saiba". Actuala generatie de motoare pare sa fi scapat de bolile copilariei si este destul de fiabila. Fiind turbo are cuplu mare la turatii mici, ceea ce poate duce la economie de carburant.

dr4qul4

ma asteptam ca acest contract sa fi fost castigat tot de dacia sau chiar de ford.

Nu sunt masini de urmarire, sunt masini pt patrulare. Un Logan cu 1,2 si gaz ar fi fost mult mai economice. Sau un diesel.
Pe acest tsi e mai greu de pus gaz iar la cati km vor face, se va vedea diferenta.

Nici suspensia nu le ajuta pe gropile de la noi, iar intretinerea stim cu totii cum va fi
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Am fost in cateva deplasari cu VW Golf si Skoda Octavia cu motoare 1.2 TSI. Pe langa faptul ca s-au descurcat binisor cu niste caroserii mai grele decat cea de pe VW Polo, au cuplu maxim disponibil de la 1500 RPM si ating aproape 200 km/h (pe ceas am avut 200 dar am scazut "advance factor"). La viteza aia Loganul doar viseaza.

TibiV

Quote from: neobluenet on September 19, 2015, 06:49:16 PM
Distributia este pe curea intarita cu bucati de otel.

WTF ?!?!....
Tradu-mi şi mie.
Pe diploma mea scrie "Motoare cu ardere internă", dar de curele "întărite cu bucăti de oţel" încă nu am auzit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neobluenet

Drept sa iti spun nu am vazut cum arata o curea, dar din cate ma inteles nu e doar din cauciuc, ci sunt si niste bucati de metal pentru a-i asigura o anumita rigiditate. Poate ma insel, insa e clar ca nu e o curea simpla din moment ce ea ar trebui sa fi garantata lifetime.

MNU

"bucati de otel"==insertii metalice