News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Si inca un alt pamflet, sa nu fie cu suparare.

http://www.zf.ro/zf-24/neaga-cnadnr-sper-ca-in-acest-an-vom-inaugura-84-de-kilometri-de-autostrada-14335412

La sfârşitul acestui an, cu puţină şansă, sper că vom putea da în trafic maximum 84 kilometri de autostradă, a declarat miercuri Narcis Neaga, directorul general al CNADNR în conferinţa ZF Construction & Infrastructure.

"Nu aş putea spune că 2015 e un an mai bun sau mai puţin bun ca 2014, pentru că numărul de autostrăzi sunt în derulare, cu plusuri şi minusuri pe fiecare contract. La anul avem speranţe că vor fi gata tronsoanele de autostrăzi vor fi gata"

Alte declaraţii ale directorului CNADNR:

La Lugoj-Deva lotul 4 au fost trei mari probleme; s-a descoperit un cimitir care apărea ca teren agricol, o peşteră cu lilieci care nu apărea în fezabilitate. Acum trei săptămâni s-au descoperit trei familii de castori, care sunt protejaţi prin lege. Contructorul este foarte bun, dar are ghinion. UMB de regulă termină înainte de termen lucrările. Cu puţină şansă sperăm să fie în termen. În principiu mizăm pe 80 kilometri de autostradă. Mizăm pe Lugoj-Deva (25 km), Arad (10 km). Pe Lugoj-Deva lotul 2 avem promisiuni pentru 17 km care să fie daţi în trafic la finele acestui an. Plus, cei 22 km ai lotului 4 din Lugoj-Deva. Maximum 84 km, în care punem şi drumurile de legătură.


http://www.wall-street.ro/articol/Auto/184217/cnadnr-vom-face-o-clasificare-a-firmelor-de-constructii-va-creste-competitia.html

"Ne-am propus, pornind de la realitatea si rezultatele licitatiilor, sa initiem o clasificare a firmelor. Nu ni se pare normal ca o firma care a facut doar drumuri judetene sa faca autostrazi. E un mod de a creste competitia intre firme, indiscutabil va creste si calitatea lucrarilor. Vom clasifica si proiectantii si consultantii, nu doar firmele. In iunie vom veni cu un draft si vom lucra impreuna cu asociatiile profesionale. Ce s-a intamplat in ultima perioada cu firmele romanesti este trist. In iunie-iulie se va schimba legea achizitiilor publice", a spus Neaga.

De asemenea, CNADNR va face studii de fezabilitate.
"Din acest an a inceput o reforma a companiei. Am infiintat ateliere de proiectare, ateliere mecanice, vor face departamente de analiza de cost, vom face banci de date sa stim exact preturile de cost in fiecare colt al tarii", a continuat Neaga.



iuli

Quote from: stangabriel on May 26, 2015, 11:09:32 AM

"Ne-am propus, pornind de la realitatea si rezultatele licitatiilor, sa initiem o clasificare a firmelor. Nu ni se pare normal ca o firma care a facut doar drumuri judetene sa faca autostrazi. E un mod de a creste competitia intre firme, indiscutabil va creste si calitatea lucrarilor. Vom clasifica si proiectantii si consultantii, nu doar firmele. In iunie vom veni cu un draft si vom lucra impreuna cu asociatiile profesionale. Ce s-a intamplat in ultima perioada cu firmele romanesti este trist. In iunie-iulie se va schimba legea achizitiilor publice", a spus Neaga.


Singurul lucru interesant si care merita atentie din toate "povestile" zise de Neaga.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

"În principiu mizăm pe 80 kilometri de autostradă. Mizăm pe Lugoj-Deva (25 km), Arad (10 km). Pe Lugoj-Deva lotul 2 avem promisiuni pentru 17 km care să fie daţi în trafic la finele acestui an. Plus, cei 22 km ai lotului 4 din Lugoj-Deva. Maximum 84 km, în care punem şi drumurile de legătură."

Curat Caragiale: unul la gară, unul la şcoala de fete... :D

Cei 24 km ai lotului 4 anul ĂSTA ?!... 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

E interesant ca nu mai mizeaza pe cei 8.5 de pe A3, Gilau-Nadaselu. In declaratiile de la final 2014, inceput 2015, erau prinsi si acesti 8.5 in estimari. Probabil ca nu mai e interesata CNADNR sa se finalizeze acest tronson, ar fi prea multa rusine cand o sa fie bombardati cu intrebari legate de podul peste Somes.

pasadia

Quote from: adiarc on May 26, 2015, 08:36:55 AM
imi pare rau daca ti-am atins orgoliul de brasovean , dar asta n-are nici o legatura cu faptul ca DRDP Brasov sunt printre cei mai incompetenti administratori de drum platiti din taxele noastre...inclusiv ale tale

N-are legatura orgoliul de brasovean cu discutia in sine. Doar ca sunt aproape sigur ca dreptatea e de partea mea. Nu uita, de exemplu, ca pentru fiecare SDN in parte se liciteaza separat lucrarile de intretinere pe timpul verii sau lucrarile de deszapezire si intretinere pe timpul iernii. SEPARAT!

Uite, lucrarile de deszapezire pe DN-urile din jud. Sibiu au fost acordate catre VALDEK Sfantu Gheorghe iar cele pe A1 catre CONFOREST Brasov. Intretinerea pe timp de vara stiam ca o avea Geiger Targu Mures, dar din cate vad au demarat o procedura noua de achizitii pentru perioada 2015-2016, pentru A1 dar si pentru DN-urile de pe aria SDN Sibiu.

Si acum te intreb: ai impresia ca modul in care sunt aceste contracte duse la indeplinire il verifica vreun inginer din Brasov? Ai impresia ca cineva din Brasov va decide ce interventii se fac, unde si sub ce forma? Sau urmarirea contractului cade in sarcina SDN Sibiu?

savagedanyro

Dupa interminabilele discutii TIMISOARA - ARAD de pe forum se pare ca ajungem si la discutii SIBIU-BRASOV.
Cred ca ar fi bine sa le stopati acum pana nu intra si altii in hora cu voi, ar fi pacat sa degenereze.

TIMISOARA 2021 !

pasadia

Mie mi se pare utila discutia daca astfel de lamurim care e rolul DRDP si care e rolul SDN. Nu de alta, dar exista DRDP si la Cluj si SDN si la Oradea, de exemplu. Deci discutia nu o privesc ca fiind Sibiu vs Brasov.

Tavi

Neaga alias Pristanda  :lol:

adiarc

Quote from: pasadia on May 26, 2015, 12:04:13 PM
Mie mi se pare utila discutia daca astfel de lamurim care e rolul DRDP si care e rolul SDN. Nu de alta, dar exista DRDP si la Cluj si SDN si la Oradea, de exemplu. Deci discutia nu o privesc ca fiind Sibiu vs Brasov.
o sa intreb la CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

un fel de sport extrem...curatarea liniilor de inalta tensiune de cuiburi incipiente si ramasite carbonizate ale pasarilor



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

igorashu

Quote from: dr4qul4 on May 26, 2015, 11:08:08 AM
Ti se pare normal sa se amenajeze treceri de pietoni de 5 m latime la toate intersectiile de stradute cu sens unic, dintre blocuri? Chiar trebuie facuta trecere de pietoni pe o strada unde fluxul de masini nu este continuu, iar traversarea ei dureaza 10 secunde?
Daca ai cunoaste zona (Aviatiei) ai stii ca acolo nu sunt masini parcate pe trotuar. Doar ca acesta are maxim 1,5 m latime, nu 5 ca trecerea de pietoni!
Păi și de cât ai vrea să fie? 3 metri? Câștigi 2 metri, tot nu poți parca o mașină. În plus, la cum se parchează în Aviației (până în colțul străzii și în anumite zone și pe trotuar) e mai bine ca trecerile să fie late ca să ai vizibilitate, atât ca pieton cât și ca șofer.
Eu sunt de acord cu ridicatul mașinilor parcate în intersecții, la mai puțin de 5m de trecerea de pietoni, etc. Bașca niște amenzi de speriat. Uite un exemplu foarte bun: https://www.google.ro/maps/@44.482536,26.092236,3a,75y,214.61h,65.15t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIv_yHPCM2udHA9V3rTioKQ!2e0!6m1!1e1
2 benzi de circulație blocate zilnic până la intersecția cu șoseaua Pipera, într-o zonă în care ai și metrou și autobuz. Și ne mai mirăm de trafic blocat.

dr4qul4

Cred ca am fost destul de clar cand m-am referit DOAR la trecerile de pietoni de pe stradute cu sens unic si 1 banda pe sens. De ex. Aici https://www.google.ro/maps/@44.480844,26.094282,3a,75y,218.76h,62.51t/data=!3m4!1e1!3m2!1smqp-R_GBmq9MIV3JrVMlRg!2e0
Exact in acest loc au aparut marcaje, atat pe Borsa, cat si pe Zagazului.

banda de parcare se termina la 3m de coltul intersectiei! cateodata este de ajuns si 1m pentru a parca o masina (pt ca restul este pe banda de parcare delimitata).


PS. Pe cele parcate neregulamentar pe Caranfil le-as ridica pe toate. Pe partea opusa (+ pe interiorul bretelei) sunt destule locuri de parcare!
Dar pe de alta parte, parca este cam drastic sa platesti pt o parcare ce nu incurca circulatia, la fel de mult cum platesti pentru depasirea vitezei cu 49 de km/h!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

__dir

@dr4qul4, "Daca ai cunoaste zona (Aviatiei) ai stii ca acolo nu sunt masini parcate pe trotuar."

Te contrazic, am ajutat pe cineva la mutare si nu exista trotuare libere (pe langa blocuri) si a trebuit sa parchez si eu la fel.
5m e prea mult pentru acele stradute, poate un 2-3 m ar fi fost suficient.

alecu26


"Ne-am propus, pornind de la realitatea si rezultatele licitatiilor, sa initiem o clasificare a firmelor. Nu ni se pare normal ca o firma care a facut doar drumuri judetene sa faca autostrazi. E un mod de a creste competitia intre firme, indiscutabil va creste si calitatea lucrarilor. Vom clasifica si proiectantii si consultantii, nu doar firmele. In iunie vom veni cu un draft si vom lucra impreuna cu asociatiile profesionale. Ce s-a intamplat in ultima perioada cu firmele romanesti este trist. In iunie-iulie se va schimba legea achizitiilor publice", a spus Neaga.


Am impresia ca se contrazice singur aici: odata ca firmele romanesti au intrat in faliment si nu mai castiga licitatii, dar el vrea sa castige licitatii firme care au mai facut autostrazi.

Pai nu tocmai asta era discutia, ca prin conditiile de precalificare, gen 100.000 tone mixtura asfaltica se dadea acces la licitatii la firmele de asfaltangii? (adevarurile despre Tehnologica, Romstrade, etc) acum incep sa iasa incet incet la suprafata.

Absolut de acord cu acest clasament al firmelor, era necesar de ani de zile, dar sunt curios cum vor ajuta firmele mici sa creasca in acest caz. Vom mai vedea atunci Eurocogen Aninoasa, Shelter Security si Consinit la licitatii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Da, dar Aviației și Băneasa sunt niște excepții în București - sunt destule locuri de parcare pentru rezidenți mai ales de când s-au introdus sensurile unice. Așa că poți fi mai drastic cu cei care nu pot parca la 100 m mai departe și să favorizezi pietonii.
Pe mine mă disperă lipsa de vizibilitate cauzată de cei care parchează prea aproape de intersecție. Și cum avem o grămadă de Schumacher-wannabes pe străzi, asta poate duce la chestii urâte.