News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

problema e ca incet incet dispare si vechea garda si oameni care au mai facut santier si proiectare prin anii 80-90...ies incet incet la pensie.

procentul de functii puse pe relatii politice se apropie de 100%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Bine, varianta normala ar fi ca incet-incet partidele sa aiba cativa oameni care se pricep la domeniu si cand vin la putere sa ii numeasca pe ei in functiile de conducere, fiindca pana la urma exista si o componenta politica in orice institutie.Adica daca guvernul vrea sa dezvolte o anumita ramura, nu poate lasa ca o institutie sa incerce sa "traga" in alta directie.  Problema e ca la noi partidele nu prea au oameni care se pricep la altceva decat la "combinatii" ( iar putinii care chiar se pricep nu au loc de ceilalti)  si in plus se exagereaza cu "capusarea" institutiei pana in jos, la portar. Pana la urma nu pot sa cred ca in PSD nu exista si ingineri constructori, poate unii chiar buni sau macar mediocri ; in loc de asta, l-am vazut pe Sova :) 

Tavi

Cat am fost plecat in concediu a plecat si Sova de la Transporturi. Daca o sa fie cazul de schimbare promit ca plec din nou in concediu. :lol:

carutasul

Ne luam toti concediu daca binele Patriei o cere :)

florin74

Se pare ca m-am inselat, modificarea legii achizitiilor publice se aplica si la procedurile in vigoare

"Incepând cu data de 01.07.2014, contestaţiile depuse la CNSC trebuie să conţină dovada constituirii garanţiei de bună conduită, conform Art. I. pct. 4 din OUG 51/30.06.2014, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii"

De pe site-ul CNSC. Sunt curios daca o sa se simta ceva.

doryan93

CNADNR nu reuseste sa rezilieze contractul incheiat cu firma Romstrade, implicata in modernizarea soselei Transalpina, astfel ca traficul rutier ramane inchis pe drumul respectiv, desi acest lucru influenteaza negativ turismul din zona Ranca, a declarat, luni, directorul general Narcis Neaga. DN 67C are caracter de santier, Neaga declarand, luni, in urma unei vizite facute in zona respectiva, ca turistii care se aventureaza dincolo de statiunea Ranca pentru a vedea peisajele montane fac acest lucru pe cont propriu, CNADNR neasumandu-si nicio responsabilitate, potrivit Mediafax.
"Acest drum nu apartine CNADNR, ci constructorului, dar Romstrade e in insolventa. Noi am facut demersuri pentru a rezilia contractul, in contract existand o prevedere conform careia rezilierea se poate face doar pe cale judiciara. Am facut o notificare catre casa de insolventa, care nu a fost de acord cu rezilierea contractului. In consecinta, noi nu am putut prelua nicio parte din drum pentru a incepe lucrarile de intretinere si sa continuam ceea ce nu s-a facut pana acum", a declarat Neaga.
"Pana la sfarsitul lunii iulie, vrem sa vedem ce prejudiciu a produs necontinuarea contractului pentru CNADNR pentru ca exista doua tipuri de prejudiciu. Unul e prin necontinuarea contractului, iar celalalt e datorat escaladarii preturilor si calitatii lucrarilor. Cand avem aceste toate aceste date ne adresam justitiei si aceasta va spune da sau nu pentru reziliere. De ce nu vrea casa de insolventa rezilierea? Simplu, pentru ca noi mai avem sa le platim din acest contract aproximativ 400 si ceva de milioane de lei pana la sfarsitul lui 2015, lucru foarte convenabil pentru casa de insolventa", mentioneaza Neaga.
Sursa HotN
Sursa Mediafax
Sursa Realitatea

Ionut

Quote from: florin74 on July 02, 2014, 10:10:17 PM
Se pare ca m-am inselat, modificarea legii achizitiilor publice se aplica si la procedurile in vigoare

"Incepând cu data de 01.07.2014, contestaţiile depuse la CNSC trebuie să conţină dovada constituirii garanţiei de bună conduită

Deci contestatiile DEPUSE deja inainte de 1 iulie trebuie "updatate" cu acest nou document? OMG. Pai este f bine daca e asa!

alecu26

ce misto tara traim. Seful firmei e la inchisoare pentru frauda si nu se poate rezilia cu efect imediat un contract.

De ce nu procedati exact ca la Nadlac: reziliati pentru intarzieri si notificati sa elibereze santierul in 30 de zile.

Aaa...probabil clauzele au fost schimbate sa fie foarte, foarte favorabile lui Iordache...de precedecesorii dvs....hmm...naspa atunci. Unii ar trebui sa cam plateasca atunci pentru asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: alecu26 on July 03, 2014, 08:39:18 AM
ce misto tara traim. Seful firmei e la inchisoare pentru frauda si nu se poate rezilia cu efect imediat un contract.
De ce nu procedati exact ca la Nadlac: reziliati pentru intarzieri si notificati sa elibereze santierul in 30 de zile.
Aaa...probabil clauzele au fost schimbate sa fie foarte, foarte favorabile lui Iordache...de precedecesorii dvs....hmm...naspa atunci. Unii ar trebui sa cam plateasca atunci pentru asta.

Pentru ca lucrarea a fost facuta in regim de credit furnizor. In conditiile in care statul nu a platit intreaga contravaloare  pentru lucrarile efectuate (si daca statul mai are de dat 400 de milioane din 1.231 milioane RON, mi-e aproape sigur ca stadiul fizic e mult mai inaintat ca stadiul financiar, lucrarile ramase de executat nu au cum sa mai coste 30% din valoare contractului) , bineinteles ca agentul de insolventa (Casa de Insolventa Transilvania) refuza sa anuleze contractul. Probabil asteapta falimentul final al Romstrade, cand casa de insolventa nu prea mai are ce face.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

udar


alecu26

aaa....ok...uitasem de creditul furnizor.

Este totusi bine ca Romstrade nu a tras cu el in groapa si niste banci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

"pentru ca lucrarea a fost facuta in regim de credit furnizor"

frate, astea-s balarii cu care ne spala pe creier si ne baga pe gat mizerii ascunzandu-se in acelasi timp dupa tot felul de tertipuri "democratice"
atat timp cat nu se face ce trebuie (a nu se citi "legal", "democratic" sau ce alti termeni pe post de deget dupa care ne ascundem impotenta mai exista) sistemul e de doi bani, d-aia de pe vremea milioanelor
Sailing away! S/Y Haimana

frunzaverde

#2157
Quote from: sebba on July 03, 2014, 05:25:54 PM
"pentru ca lucrarea a fost facuta in regim de credit furnizor"
frate, astea-s balarii cu care ne spala pe creier si ne baga pe gat mizerii ascunzandu-se in acelasi timp dupa tot felul de tertipuri "democratice"
atat timp cat nu se face ce trebuie (a nu se citi "legal", "democratic" sau ce alti termeni pe post de deget dupa care ne ascundem impotenta mai exista) sistemul e de doi bani, d-aia de pe vremea milioanelor

Stii ce-i ala credit furnizor?

Tu ai o firma. Ii vom spune Sebba SRL. Eu am alta, Frunzaverde Constructii SRL. Tu vrei sa construiesti o fabrica de blonghine si varabule. Da' n-ai toti bani s-o faci acum, asa ca imi spui ca-mi dai banii in rate. Eventual imi spui ca vrei o perioada de gratie X inainte sa platesti. Eu, Frunzaverde Constructii, te cred, si-ti ofer un credit furnizor.

Dar nici eu n-am banii toti sa construiesc fabrica. Asa ca ma imprumut la Banca Comerciala Fane Trotil si Asociatii. Si-ti construiesc fabrica, apoi tu o pui in functiune, si platesti ratele la creditul facut de mine. Plus profitul meu.

Dar sa zicem ca Frunzaverde Constructii SRL intra in insolventa pentru ca patronul s-a decis sa bage mana in cascaval european pe un cu totul alt proiect si sa foloseasca cascavalul ca sa cumpere avioane pentru Frunzaverde Linii Aeriene. Si patronul (in speta eu) ajung la racoare.

Eu nu-ti livrez decat trei sferturi de fabrica. Merge sa faci varabule, da' mai incet, asa, dar nu prea merge sa faci blonghine (ca ies patrate in loc de rotunde). Jumatatea asta de fabrica a costat 500.000$ s-o fac dintr-un contract de 1 milion. Dar tu, fiind inca in perioada de gratie, mi-ai platit doar 100.000$.

Vine Trotil Insolventa si spune: "buei, Sebba SRL, Frunzaverde SRL a bagat 500.000$ in fabrica ta. Ai bani de dat - decarteaza!". Sebba SRL spune "da' eu am primit juma' de fabrica, uite cum atarna cablurile - ce dracu sa fac cu ea? Eu am cerut fabrica. Ori imi dai fabrica, ori pa-si-la-revedere la restul de bani". Da' Trotil n-are de unde face rost de bani sa termine fabrica, si nici nu vrea sa piarda 400.000$.

In conditiile astea, Trotil Insolventa refuza sa rupa contractul, argumentand ca nu poate fi rupt pana nu e platita datoria pana la capat. Sebba SRL, bineinteles, e pus in incurcatura, ca nu vrea sa plateasca banii aia, dar nici nu poate rupe contractul, pentru ca, contractul fiind FIDIC, s-ar face o comisie de evaluare a constructiei lui Frunzaverde SRL si ar trebui, pana la urma, sa plateasca majoritatea lucrarilor lui Frunzaverde SRL la valoarea pusa in opera (minus daune de nelivrare) - sa zicem, 350.000$.

Asa ca strategia cea mai buna a lui Sebba SRL e sa astepte ca Trotil Insolventa sa declare falimentul lui Frunzaverde SRL (pentru ca Frunzaverde SRL n-are vreo sansa de recuperare). Dupa care lucrarea ii revine lui Sebba SRL fara sa plateasca un leu peste suta de mii platita deja. Trotil, bineintels, va trage cat poate de timp - pentru a-i forta pe Sebba SRL sa plateasca (ca doar are nevoie de fabrica aia).

Inlocuieste Frunzaverde SRL cu Romstrade si Sebba SRL cu Statul Roman si fabrica cu Transalpina si obtii ce s-a intamplat in contractul asta. Si dosarul de insolventa dureaza o gramada de timp, pentru ca sunt peste 1000 (una mie) de parti inscrise la masa credala (care au de primit de la Romstrade).

P.S. Nu zic ca statu' n-a facut magarii. Magaria principala a statului a fost ca a semnat un contract cu un individ precum Iordache. Si pentru asta juma' de CNADNR isi are locul la parnaie. Dar faptul ca nu reziliaza contractul acum, e o idee buna dupa mine. Astepti falimentul si nu platesti nimic vs. rupi contractul si platesti la valoarea executata - ce alegi?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

oare de la ce banca o fi luat banii? Acolo sunt poate si 100 milioane euro bagati.

Stiu ca la Romstrade auzisem de tot felul de garantii date de ceva banci Zurich.....dar care erau false.

PS: mi-am amintit si cum vroia sa stranga Iordache bani pt aeroportul din Adunatii Copaceni...când a aruncat repede declaratii de presa ca este aliat cu o firma care continea numele sau avea ceva legatura cu Lufthansa....dar nu prea a mai mers smecheria.

Asta e genul de om care când iese din inchisoare face iar aproape toata averea in cativa ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nirolf

QuoteColoană de maşini de 30 km. pe Valea Oltului

[...]

Cel de-al doilea accident a blocat practic Valea Oltului, unde şi în acest moment există şoferi blocaţi în coloană. Conform informaţiilor primite de la Poliţia Rutieră, acum se circulă alternativ, iar poliţiştii fac eforturi uriaşe pentru a degaja circulaţia în zonă. La această oră, coloanele de maşini, de o parte şi de alta, depăşesc 30 de km. Vina pentru blocarea DN 7 aparţine din nou celor de la Drumurile Naţionale, care s-au arătat neputincioşi în rezolvarea situaţiei. Practic, deşi au fost informaţi despre gravitatea accidentului, cei de la Drumurile Naţionale au trimis la faţa locului un utilaj care nu a putut să remorcheze tirul avariat, care blocase un sens de mers. Martori oculari ne-au spus că situaţia era de mai mare râsul. Se încerca scoaterea tirului de pe carosabil cu un tractor uzat şi depăşit de vremuri.

Aşteptăm şi un punct de vedere oficial al celor de la Drumurile Naţionale, întrebându-i în acelaşi timp cât îşi vor mai bate joc de şoferii din trafic, plătitori de taxe şi impozite.