News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

cristi5

#11490
Despre Spania si Italia: sa nu uitam ca exista romani care nu pot, sau nu vor, sau nu stiu cum sa-si faca rezidenta acolo. Cati? N-avem idee. Deci problema e oarecum redusa cu vreo 2 milioane, dar nu e deloc rezolvata!

adiarc

Tibi o mica precizare bazata pe cifre oficiale
- in 2017 au fost inmatriculate peste 500.000 autovehicule SH iar in 2018 pana la sf lunii noiembrie erau deja 438.000...asadar un milion in cei 2 ani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Europiu

Quote from: Ionut on January 14, 2019, 09:44:29 AM
de acum inainte, fiecare user care are tupeul sa ma traga de urechi si sa traga de urechi pe alti critici, va primi ban 90 de zile
[...]
Deci criticati cat vreti, de-aia exista forum.

@Ionut: Se cam bat cap in cap cele doua propozitii :). Nu contest dreptul tau, ca moderator, sa impui ce reguli/restrictii doresti. La urma urmei, cui nu-i convine n-are decat sa isi faca forumul lui. Dar, IMHO, de data asta ai exagerat un pic.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Nu se bate nimic cap in cap. Poate nu m-am facut inteles. Primesc ban cei care trag de urechi pe cei care critica, pe motiv ca, vezi dom'le, nu le convine ca se critica. Pe forum trebuie sa se dezbata liber orice subiect care tine de infrastructura. Mai ales cand vine vorba de un subiect atat de important ca o autostrada.

Vice33

#11494
Eu o sa astept vara 2019 sa vedem ce se intampla. Speranta mea este ca sunt 2 fenomene izolate si ca nu se generalizeaza acest fenomen de mici alunecari locale ale dealului.
UMB lucreaza pe ce s-a licitat si pe ce a agreat contractual CNAIR. Daca apar probleme care fac obiectul unor modificari de urgenta a proiectului cu siguranta vor gasi o solutie. Acum, cei care sunt "pro UMB" sunt amenintati cu ban-ul, nu mai pot sa isi exprime increderea si admiratia fata de acest constructor...ramane sa asteptam pana la vara sa vedem ce se intampla...
Eu personal, nu voi mai lauda aici pe nimeni, chiar daca in sufletul meu, am respect si admiratie fata de UMB. Decat sa imi iau si eu ban, ma retrag.

thinker

#11495
@TibiV

Pe cifre ai dreptate parcul national creste, dar te-ai uitat pe consumul de carburant?
Mergi la un remat si intreba cate masini luau zilnic acum trei ani si cate intra acum zilnic. Fiecare mai tine un an sau doi si rabla veche, mai mult pe dreapta, nu le arunca in secunda doi cand isi iau una mai noua de afara, mai trece o perioada de tranzitie pshihologica  :lol:

Cei cu dezmembrari auto sunt pur si simplu coplesiti de cei care doresc sa mai ai un ban pe rabla veche.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

thinker

@Vice33

Nu sunt de acord cu ce spui:

Acum, cei care sunt "pro UMB" sunt amenintati cu ban-ul, nu mai pot sa isi exprime increderea si admiratia fata de acest constructor...ramane sa asteptam pana la vara sa vedem ce se intampla...
Eu personal, nu voi mai lauda aici pe nimeni, chiar daca in sufletul meu, am respect si admiratie fata de UMB. Decat sa imi iau si eu ban, ma retrag.


Nu e corect ce afirmi acolo. Poti sa ii lauzi pe UMB cat vrei, nu te opreste nimeni, nici Ionut nu cred ca iti da ban, dar sa nu critici vehement pe cei care ii critica. Daca ai argumente solide nu cred se supara nimeni sa spui cand lauzi pe cineva. 
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Quote from: adiarc on January 14, 2019, 04:54:45 PM
Tibi o mica precizare bazata pe cifre oficiale
- in 2017 au fost inmatriculate peste 500.000 autovehicule SH iar in 2018 pana la sf lunii noiembrie erau deja 438.000...asadar un milion in cei 2 ani
Hmmmm....
Am gresit, pentru ca nu am cautat cifrele reale, si am incercat sa rotunjesc in jos din ceea ce imi aminteam...
Dar poate e mai corect asa.
Diferenta (de vreo 300k) or fi rablele alea de 20-30 de ani date la REMAT si inlocuite de SH-uri tinerele de 5-10 ani (REMAT-urile au de lucru 5 ani de aici incolo...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

^^^ Perioada de tranziţie psihologică în care accepţi că nimeni nu îţi va da 2000€... 1500€... 1000€ că-i rotund... măcar 5 sutare...3...2... REMAT!
La fel cum Daciile s-au vândut din Ungaria în România, apoi din Bucureşti în provincie, la fel şi aceste maşini vechi, cu resursă epuizată, sunt valorificate la maxim. REMAT-ul este ultima destinaţie!

^Referitor la ban, cred că Ionuţ a explicat destul de clar... eu am înţeles că sunt banaţi aceia care îi atacă pe cei care critică chestii legate de UMB. Acuma, atac este diferit de argumentaţie, la fel cum emoţiile sunt diferite de logică. O sancţiune născută din exasperare, aş putea spune. S-a născut pe topicul A1... sper să nu ajungă şi pe A7 :)))

Cont (aproape) inactiv.

Europiu

Quote from: Ionut on January 14, 2019, 05:37:55 PM
Primesc ban cei care trag de urechi pe cei care critica, pe motiv ca, vezi dom'le, nu le convine ca se critica.
Acum e clar, thx!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Nu inteleg ce nu intelegeti, eu zic ca am explicat anterior cat se poate de clar. Mai incerc, totusi, o data. Problema NU este ca userul X lauda pe UMB. X poate sa ii laude pe UMB si sa fie optimist si sa creada ce vrea. Problema ESTE cand X nu-i lasa pe altii sa critice doar pentru ca el e fan UMB sau nu ii place pe cei care critica.

ASTA E PROBLEMA:

Quote from: nrb on January 14, 2019, 09:21:44 AM
Nu mai cârcotiți atât cu dealul liliecilor, parcă v-ați bucura să nu se mai termine, poate norocul e că acolo e umb, chiar dacă unora nu le place

CUM SA SPUI O ASEMENEA ABERATIE?!

Adica huo ba haterilor, nu mai carcotiti. Nu mai criticati. Nu conteaza ca vine dealul ala bucata cu bucata peste autostrada, sunteti hateri, nu vreti ca UMB sa termine, blasfemie!!!!!!

^ ASTA nu e OK. Si pentru RAHATURI de genul asta veti lua ban. Nu pentru ca sunteti fani UMB. Ci pentru ca nu lasati pe altii sa critice mai ales CAND E CEVA DE CRITICAT!

E clar? Sper ca da.

thinker

#11501
Ar mai fi o problema, cand mi-am luat masina SH, am luat euro 4, fiindca daca luam euro 5 plateam in loc de aprox 500 euro taxa de prima inmatriculare 1200 de euro, ca aia ar fi poluat mai mult pana o casam.

Asa ca scoaterea taxei de prima inmatriculare eu o consider o masura buna si catre reduce poluarea, nu o creste, din motivele din postarile anterioare. Da intra SH in tara dar cam toate peste euro 4. Nu prea mai carepara nimeni prea mult un motor sau o masina. Cu taxa o sa traga de vechituri 20 de ani romanii.

La 100 000 sau chiar 200 000 de masini noi anual parcul se schimba o data la 35-40 de ani. Fiindca nu isi permit romanii masini noi care incep de la 12k si nu sunt grozave... Mai usor aduc la o masina la 5000 de euro, care e un euro 5, decent. Si se cumpara multe masini si la 7000-10 000, nu prea se mai aduc rablele din trecut.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ghrt

Părerea mea, dacă RAR va impune cumva ITP pe bune şi controale serioase la filtrele de particule, parcul auto se va înoi forţat într-o cotă considerabilă, probabil jumate sau mai mult.
Nu contează atât de mult anii, ci modul de utilizare al maşinii, care uzează filtrul respectiv (cu consecinţe serioase asupra sănătăţii noastre).
Cont (aproape) inactiv.

thinker

RAR ITP pe bune.Pai ei ar avea tupeul sa in toarca si o masina nou nouta daca nu le iese ceva.

Sunt orase unde sunt 3 linii de inspectie la RAR, una lucreaza cu programari, oficial si celelalte doua pentru angajati. Si nu de azi, de cativa ani. Mi se pare cumva naiv sa vorbesti de RAR si corectitudine. :bash:

Politia nu amendeaza administratorii de drumuri in cazul in care aceste compromit siguranta rutiera prin elmenet lipsa sau gropile si denivelarile care duc la uzura prematura a trenului de rulare si a elementelor de directie ale masinilor.  Autoritatile nu isi fac treaba sa avem circulatie fluenta, fiindca aceste blocaje, ambuteaje produc multa poluare mai ales in orase si uzura prematura la motoare.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Baietii de la Impreuna pentru A8 si Moldova Vrea Autostrada s-au unit cu alti moldoveni si au pornit o organizatie care sa reprezinte interesele Moldovei. Bafta si sper sa faca Moldova (cat mai) bine!




A fost lansată "Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei". Inițiator: Vrem o platformă a tuturor oamenilor competenți care pot să contribuie la rezolvarea proiectelor Moldovei



Asociația "Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei", din care fac parte mai multe personalități ale societății civile din toate cele opt județe din Moldova, a fost lansată luni la Iași, inițiatorii spunând că scopul este de a fi creată o platformă a tuturor oamenilor competenți care pot să contribuie la rezolvarea proiectelor Moldovei. "Încercăm să devenim o platformă a tuturor oamenilor competenți care pot să contribuie la rezolvarea aspirațiilor și proiectelor Moldovei", a declarat Dan Radu, unul dintre fondatorii asociației.

"În statutul asociației sunt trecute câteva teme mari care țin de promovarea competivității regionale, fără care nu avem nicio șansă. Ne confruntăm cu izolarea, cu plecarea moldovenilor mai mult decât a celorlați români. De asemenea, este vorba de nevoia coeziunii teritoriale, pentru că la acest moment suntem destructurați și nu avem o forță a Moldovei. Ne plângem că nu avem reprezentanți la centru, la București", a spus, la rândul său, președintele asociației, Dorin Dobrincu.

Au fost prezentate principalele idei din manifestul asociației, precum și o situație grafică ce arată nivelul sărăciei, al șomajului și al migrației din județele Moldova.

Membrii fondatori ai "Mişcării pentru Dezvoltarea Moldovei" sunt prof. Al. Călinescu (președintele onorific al asociației), Dorin Dobrincu (președintele asociației), Dan Radu, George Țurcănașu, Mihai Chiper, Ionel Apostol, Cătălin Urtoi, care în ultima perioadă s-au implicat activ în mișcarea civică pro-autostradă.

Hotnews