Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 47 Guests are viewing this topic.

dorum

mi se pare aiurea sa decoperezi doua bucati atat de mici si atat de apropiate in acest stadiu... avem dovada unei posibile probleme! oare se sesizeaza cineva?
pb poate fi neinsemnata, nu neg, dar in acelasi timp poate fi nasoala....

alecu26

Quote from: dorum on October 27, 2015, 11:19:39 AM
destul de urat lucrat pe LD2; nici macar in zonele cu asfalt nu exista rigole laterale, iar peisajul pe langa terasament arata jenant, spre deosebire de organizarea lor de santier (birourile) inconjurata de tuia si verdeata....

Doru si in acelasi timp despre LD2: am atras atentia ca se lucreaza urat inca de la filmarea anterioara. Situatia s-a inrautatit. E plin de apa si balti pe stanga si pe dreapta pe aproape toata lungimea. Cred ca nu am vazut un sant facut. Chestiile alea pe timpul toamnei, iernii si primaverii vor duce la ceva foarte foarte urat. Nu se vede pic de sol vegetal sa protejeze peste practic un ciclu intreg de vreme.

I-am comparatcu Tirrena Scavi dar acum sunt convins ca lucreaza mai urat decat poate orice alt constructor de autostrazi. Din pacate isi pastraza prostul renume de pe Orastie Sibiu. Stiindul personal pe Deputy PM, cred ca el e singurul inimos de acolo care se lupta cu morile de vânt, si in rest "know how-ul" firmei mama lipseste cu desavarsire.

Sunt curios cati italieni au efectiv in teren, ca conducatori de punct de lucru, de sectiune, de tipuri de lucrari. Dar care sa fie efectiv in teren, nu la birou, si care sa nu mearga odata la 10-20 de zile 5-10 zile in italia.

In plus progresul de la ultima filmare (exceptie podurile) este aproape ZERO. Impregilo va avea o mare mare problema sa termine si in mai 2016 Dumbrava-Margina care le va cauz o mare, mare, mare problema contractuala. Practic toata asfaltarea se va face la anul viitor, începând din martie. Putem face un calcul de capacitate a statie sau a esaloanelor de asfalt....si vom vedea unde ne arunca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

LD3: intradevar progres frumos mai ales in zona Ilia, dar nu inteleg de ce nu ataca mai serios si capatul nodului. Acolo debleele incepute sunt doar zgariate...fata de cat e de lucru. Cat despre montat podurile pana in Decembrie puteti uita. Acolo sunt multe suduri de facut in santier. Nu se fac si nu se testeaza cat ai bate din palme.

Sa speram ca pana in decembrie vedem sus ultima deschidere din sensul Deva-Lugoj. Va fi o operatie interesanta...ar fi bine sa avem surse când se monteaza si sa facem niste poze, filmari din drona...ceva de genul. Poate da Roklee o fuga si pune niste intrebari pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

LD 4: cam greu spre imposibil de finalizat in 2016. Practic nici un viaduct mare nu e inceput. Chiar si cel inceput, de vreo 3-4 luni stationeaza complet. OK...UMB a adus grinzi pentru pasaje, a adus grinzi si pentru podurile de autostrada mai mici...dar nici o grinda pentru podurile mari.

Ce pot sa sper e ca e o gandire in spate si s-a prioritizat Gilau-Nadasel....si dupa aia sa vina aici si grinzi si monstrul de macara. Dar pentru 20-30 grinzi nu prea se merita, mai ales ca nici la acel pod nu se pot instala toate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

alecu26... din acele deble ..si sapaturi din captul lotului 3  mai exact unde ...dnul va trece peste autostrada si incepe zona tunelelor ...ecoductelor ....se extrage pamintul pentru terasanentul autostrazi ...la fel au procedat si pe lotul 4 ...umb ...a luat material de terasamente din dealul carierei ...de  la ecoduct ...iar acum folosesc materialul din dealul  unde se sapa viaductul branisca .....zona fostul cimitir ... :)


paulmare

Quote from: adiarc on October 27, 2015, 06:55:54 PM
orice alta solutie decat pod , cu pilele mult sub planul de alunecare , va fii un esec , datorita gravitatii alunecarilor de acolo

iata o instintare Impregilo din 2012 catre compania de consultanta....cat priveste pozele horror....comentariile sunt de prisos....chiar si eu care cunosc zona am ramas masca  :o( multumesc mult sursei ) .Scuze pt calit.pozelor.Sunt poze la poze de pe ecran  :)


Adiarc zona e clar dificila - puteti cauta pe net articolul de pe hotnews contributors, explica un domn geolog deaspre dealul Bucium, podisurile care sunt "impinse" in rama Cindrelului, cum sunt fragmentate toate depozitele geologice etc, daca sunteti din zona si ati umblat pe acolo, sunt sigur ca ati vazut "rape" active in zona (spunea careva aici pe forum ca "sasii nu si-au facut case acolo" etc )
Dar nu ar fi fost cine stie ce minune inginereasca sa faca autostrada acolo,

Pozele daca va uitati sunt de la sfarsitul lui martie, nu stiu cum a fost iarna 2011-2012, cata zapada a fost acolo, cate cicluri de inghet-dezghet or fi fost care au gelificat straturile de la suprafata, unde se afla primul strat cu permeabilitate slaba unde apa multa din topirea zapezilor si ploile de primavara nu s-a mai infiltrat etc  - oricum Impregilo a lucrat execrabil si a scurtcircuitat niste etape - nu si-au protejat taluzurile nicicum inainte de a se apuca de fundatia autostrazii si aproape normal ca aia a venit la vale ca apa si gravitatia sunt neiertatoare 

Daca sunt planuri de alunecare - nu trebuie neaparat pod, poti de exemplu (ma rog acuma zic si eu din fata tastaturii, foarte probabil ca si cei care au facut proiectul au facut ca si mine) sa faci piloti armati, exact asa cum ai pune nituri ca sa fixezi doua table. Si podul sta pe coloane forate - singura diferenta e ca greutatea caii de rulare e transferata direct prin piloti spre stratul de roca stabila si nu catre cel care vezi doamne nu are portanta ca e argila contractila   

Oricum de rasul curcilor, sa demolezi dupa cateva luni de la inaugurarea aia cu fast si pompa
Nu stiu de ce am un presentiment ca o sa dureze ani pana cand o sa faca ceva acolo

adiarc

Quote from: alecu26 on October 27, 2015, 10:06:57 PM
Quote from: dorum on October 27, 2015, 11:19:39 AM
destul de urat lucrat pe LD2; nici macar in zonele cu asfalt nu exista rigole laterale, iar peisajul pe langa terasament arata jenant, spre deosebire de organizarea lor de santier (birourile) inconjurata de tuia si verdeata....

Doru si in acelasi timp despre LD2: am atras atentia ca se lucreaza urat inca de la filmarea anterioara. Situatia s-a inrautatit. E plin de apa si balti pe stanga si pe dreapta pe aproape toata lungimea. Cred ca nu am vazut un sant facut. Chestiile alea pe timpul toamnei, iernii si primaverii vor duce la ceva foarte foarte urat. Nu se vede pic de sol vegetal sa protejeze peste practic un ciclu intreg de vreme.

I-am comparatcu Tirrena Scavi dar acum sunt convins ca lucreaza mai urat decat poate orice alt constructor de autostrazi. Din pacate isi pastraza prostul renume de pe Orastie Sibiu. Stiindul personal pe Deputy PM, cred ca el e singurul inimos de acolo care se lupta cu morile de vânt, si in rest "know how-ul" firmei mama lipseste cu desavarsire.

Sunt curios cati italieni au efectiv in teren, ca conducatori de punct de lucru, de sectiune, de tipuri de lucrari. Dar care sa fie efectiv in teren, nu la birou, si care sa nu mearga odata la 10-20 de zile 5-10 zile in italia.

In plus progresul de la ultima filmare (exceptie podurile) este aproape ZERO. Impregilo va avea o mare mare problema sa termine si in mai 2016 Dumbrava-Margina care le va cauz o mare, mare, mare problema contractuala. Practic toata asfaltarea se va face la anul viitor, începând din martie. Putem face un calcul de capacitate a statie sau a esaloanelor de asfalt....si vom vedea unde ne arunca.

Sper ca toți cei abilitați sa citească cu atenție avertismentul tău....dincolo , pe Orăștie-Sibiu , la aceasi companie de țepari - Salini Impregilo , am scris de nenumărate ori ( cu poze de la fata locului ) , despre un asemenea mod execrabil de a lucra.....

Nimeni din cei abilitați nu au avut ochi sa vadă si știm cu toți unde s-a ajuns.....ce mai trebuie sa se întâmple ca acești țepari -Salini Impregilo, sa dispară din Romania ?

Urmeaza Sibiu-Pitești....oare învățam ceva din prostiile pe care le facem ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Poate pana la licitarea Pitesti-Sibiu, tronsoanele grele, din mijloc, se va introduce acea clauza cu constructorii agreati. La un moment dat incercam sa ii apar pe cei de la Salini, pe motiv ca ei doar au fuzionat cu Impregillo si nu ar trebui sa le mosteneasca si pacatele, dar se pare ca cine se aseamana se aduna. Presimt ca va aparea curand un articol despre cum lucreaza pe Lugoj-Deva lot 2, despre intarzierile cu predarea proiectului tehnic cu tunelele spre CNANDNR. Cu ocazia asta, nici CNADNR nu va mai putea spune ca nu a stiut despre defectele ascunse sau despre modul execrabil de lucru.

adiarc

Apropo.....in continuare la capătul spre Sibiu , conul de beton al viaductului Aciliu , nu este finalizat....de fapt este complet absent si rigolele sunt in exact același stadiu .....apa se scurge in continuare pe unde vrea , dar mai ales se infiltrează un terasament
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Multumim ptr filmare Eurocopter !
Acum e f. clar ca Salini nu are cum sa dea in trafic pina in dec. 2015 tronsonul de 17 km din LD2 (Dumbrava-Margina).

Intrebarea mea ar fi urmatoarea: avind in vedere ca printre colegi se afla si unii care activeaza jurnalistic pe site-uri cu mare vizibilitate nationala, luind interviuri de specialitate decidentilor pe infrastructura (vezi recentul interviu din HotNews dat de dir. Neaga lui Victor Cozmei), nu s-ar putea ca reporterul (care nu e unul oarecare, ci detine informatii vizibile cu ochiul liber despre stadiul lucrarilor) sa respinga ferm, cu argumente ce nu pot fi demontate, afirmatii fara acoperire pe care cel intervievat incearca sa le dea ?

Ma refer la cazul concret al acestor 17 km despre care dl. Neaga vorbeste in continuare ca despre un tronson pe care constructorul se straduie sa-l termine pina in decembrie curent, desi noi toti stim prea bine ca asa ceva nu se mai poate intimpla. Ideea e ca 'praful in ochi' al unor realizari ce nu se vor materializa la termenul vehiculat de cel intervievat, sa nu mai fie acceptat de reporter.

Ptr ca daca reporterul ii respinge afirmatiile fara acoperire, punerea la punct in cunostinta de cauza e preluata de alte publicatii cu tot cu restul articolului, ceea ce face ca o tara intreaga sa afle ca decidentul respectiv a vrut sa manipuleze in zadar opinia publica.
Common sense will get you far !

hyp88

Se mai aude ceva despre SF reviziut pentru capetele Sibiu - Pitesti? Finalul celor 5 luni cat trebuie sa dureze e foarte aproape.

adiarc

Ordinul de începere s-a dat doar in 15.07.....așa ca ...poate in Decembrie.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


boer_escu

Quote from: alecu26 on October 27, 2015, 10:06:57 PM
Quote from: dorum on October 27, 2015, 11:19:39 AM
destul de urat lucrat pe LD2; nici macar in zonele cu asfalt nu exista rigole laterale, iar peisajul pe langa terasament arata jenant, spre deosebire de organizarea lor de santier (birourile) inconjurata de tuia si verdeata....

Sunt curios cati italieni au efectiv in teren, ca conducatori de punct de lucru, de sectiune, de tipuri de lucrari. Dar care sa fie efectiv in teren, nu la birou, si care sa nu mearga odata la 10-20 de zile 5-10 zile in italia.


Acum o luna si ceva in Petrom-ul din Faget am intalnit niste muncitori italieni si un inginer sau sef de echipa care tocmai terminasera lucrul (era in jur de ora 20.00). Chiar eram mirat ca Salini lucreaza cu italieni... se pare ca tot degeaba!