Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

esendy

#49905
dumnezeule!!!! comsa inca lucra, era in santier, era la 99%

alti constructori (ST2) nu au fost in santier luni de zile si nu s-a reziliat nimic!!!!

despre ce tot vorbim aici? ca nu au respectat termen de 15 zile de remediere a deficientelor? Straco nu lucreaza de 1 an, aktor nu a lucrat 1 an! e evient ca s-a facut o reziliere cu rea intentie si pentru a acoperi ceva magarii care le-au facut. probabil cu ecoductul!! (zic si eu, habar nu am specific) dar e clara situatia/atitudinea.

sufera participantii la trafic pentru ca circula pe DN si nu pe A finalizata 99%, care avea garantie, constructor prezent in santier. ce tot despicam firul in 4? este cineva pt care nu e clar?

orice deficienta ar fi! cand a zis comsa ca nu remediaza sau ca nu isi asuma garantia din contract?

care este explicatia pentru acest dublu standard evident? de ce la comsa atat de catolici si nu si la ceilalti? de ce cand era la 99% sa reziliezi cand comsa a stat 1 an si nu a lucrat nimic! reziliezi cand lucreaza?

nu se va deschide luni sau poate ani de zile! daca nu face cineva puscarie pt asta chiar suntem o tzara de kkt!

cristi5

#49906
Este clar ca actuala conducere CNAIR care tocmai ce l-a aburit pe Cuc sa elimine rivalii din companie (pe langa reziliere, O600 si alte decizii aberante) nu vrea sa deschida LD3. Mai arunca pe piata cate un os, dar de vrut nu vor. Au ceva personal cu Comsa si acum e vremea lor. Vor face tot ce pot, chestii tehnice, dramatice, expertize, poduri, ca sa arate ca au avut dreptate.

Dar poate altceva e mai putin clar: Scarlat si Ionita pot continua cel putin un an! Situatia politica este de asa natura, nu exista putere politica la ora asta si poate sa nici nu existe pana la alegerile parlamentare.

Deci sa stam linistiti sa ne intrebam cand deschid e strategia gresita.

Ar fi interesant de transformat asta in chestiune de campanie. Niste functionari scapati de orice control politic isi bat joc de cetateni.

adrian sibiu

Cristi5 sunt de acord cu tine intru totul,cred ca ar fi super sa cautam un slogan de campanie din acesta bătaie de joc la adresa cetățenilor.


adrian sibiu

Salutare tuturor, astăzi pe o vreme superba de vară am scos bicicleta si am facut o tură pe șantierul lotului 1 .La intersecția Dj Talmaciu Sadu sa continuat cu drumul tehnologic pana langa răul Sadu iar in dreapta Dj Talmaciu Sadu sa unit cu cel ce vine de la Selimbar. La intersecția Dj Talmaciu-Talmacel am gasit o echipă care execută lucrări de foraj  pentru viductul autostrăzii.

adrian sibiu

Foreza in actiune la intersecția Dj Talmaciu-Talmacel. (GPS) (GPS) (GPS) Continuarea drumului tehnologic in partea stanga a Dj Talmaciu Sadu. (GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

Cu placa asta pe care o tot canta Scarlat ( ca deja Cuc-ul are probleme mult mai grave si e pa) va fi prioritatea 0 a noului ministru sa il puna pe faras. Tot pe faras trebuie asezat si colegul sef de la Cestrin, fost dir gen...
As spune doar atat tic-tac, tic-tac.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Si mai sunt inca cativa semnatari ai rezilierii Comsa in posturi de conducere in CNAIR. Tic-tac.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

#49914
Quote from: adrian sibiu on October 20, 2019, 06:58:00 PM
Foreza in actiune la intersecția Dj Talmaciu-Talmacel.

Mi-au stârnit nostalgie pozele astea. Pe 20 noiembrie 2015, după Comitetul de Monitorizare POIM de la Sibiu m-am dus pe viitorul traseul al Sibiu-Pitești lot 1 și am făcut niște poze (un scurt citat mai jos). Nu-mi închipuiam atunci că vor trece 4 ani până vom vedea primele lucrări... Și dacă ne gândim ce rău stăm pe celelalte secțiuni, cum pe lot 2 și 3 cele grele, nu avem documentație la un nivel mai actualizat de 2008... cât timp pierdut din viața noastră de către oameni nepotriviți, proști și haini, puși în funcțiile de management infrastructură.


Quote from: cutter on November 21, 2015, 02:21:15 PM
Am făcut poze în trei puncte, marcate cu A, B și C pe imaginea din satelit:



Să începem cu punctul A, unde traseul intersectează DC61 Tălmaciu-Tălmăcel.

Suntem pe traseul autostrăzii, privim spre sud (spre punctul B), în față-jos este DC61, iar în zare se vede coama dealului (punctul B), traseul trece printre acele construcții cu acoperiș roșu.


adrian sibiu

Asa este Cutter s au pierdut 4 ani in care se puteau face multe pt infrastructura din Romania daca se dorea,dar nu sa facut nimic .Acum ca sa nu se piardă finanțarea pt 2016-2020 se fac eforturi  in teren cu foraje și pt PISI dar si pentru Făgăraș Sibiu la care acum se actualizează studiul.

horatiu.cosma

PiSi1 poate că se termină pe POIM (dacă avem noroc după 2020 de conducători profesioniști care să radă cancerul din CNAIR), dar celelalte au șanse foarte mici spre deloc.

TS30

Pe rogop la CNAIR a aparut

Data: 21 . 10 . 2019
Funizor: IPTANA
Valoare: 31.701,60 LEI
Obiectiv: REALIZARE EXPERTIZA TEHNICA A LUCRARILOR DE DRUM PROIECTATE SI EXECUTATE IN CADRUL CONTRACTULUI "PROIECTARE SI EXECUTIE AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 3, KM 56+220 - KM 77+361"

TibiV

De banii aia le dau eu expertiza, de acasa: "E bun, dati-i drumul in trafic!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

serban vlad

Pe santinel-hub se poate vedea traseul drumului tehnologic pana in punctul C la vest de Talmaciu