Compania Bogaris Residential, detinatoarea fostei baze RATC de pe strada Soveja, din zona Delfinariu a obtinut certificatele de urbanism pentru construirea unui turn cu 24 de etaje.
Mai exact este vorba de un imobil desfasurat pe 3S+P+24E+Terasa circulabila, alcatuit din 4 corpuri de cladire. Subsolurile vor fi destinate spatiilor de parcare, iar parterul spatiilor comerciale.
https://www.youtube.com/watch?v=QgIycovjGVU
Să înțeleg din poze că a mai apărut un giratoriu pe Soveja? Adică trei bucăți între Delfinariu şi Lăpuşneanu. Acum înțeleg de ce ne împrumutăm cu 20 milioane de euro pentru "reabilitarea infrastructurii de transport". Bucata aia de drum are sub 1000 de m, dacă le trece prin cap să facă un giratoriu şi la intersecția cu Chiliei (unde chiar ar fi necesar), se fac 4 bucăți. Hai să facem unul şi la McDrive, că tot întorc jmecherii pe linia continuă acolo.
Cât de greu e să mai mergi 100 m şi să te întorci la giratoriul cu Rompetrolul (dacă vii dinspre Delfinariu)?
Nu ştiu cine gândeşte traficul în Constanța, dar după părerea mea oamenii ăia iau salariul degeaba. Intersecția de la Delfinariu e un coşmar dacă virezi la stânga, indiferent din ce direcție vii. Şi asta pentru că nişte idioți se încăpățânează să țină semaforul ăla în 2 timpi în loc de patru.
Tehnic e un scuar nu chiar un giratoriu, dar are o forma foarte dubioasa....
Intre timp pe 26 se dechide Lidl si cred ca au inceput si lucrarile la turnurile cu 24 de etaje
Dezvoltatorul Bogaris Rom Cuatro a obtinut de la mediu actele necesare realizarii infrastructurii stradale care va deservi viitoarea dezvoltare imobiliara. Reamintim ca este vorba de o cladire cu parter comercial si accente verticale rezidentiale cu 24 de etaje.
Cele 3 strazi denumite B, C si D vor fi dispuse in forma literei U si vor avea urmatoarele caracteristici:
-strada B: 138.40 m lungime, latime 15 m (carosabil 10.5 m - 3 benzi si trotuare de 4.5 m)
-strada C: 167.40 m lungime, latime 11.5 m (carosabil 7 m - 2 benzi si trotuare de 4.5 m)
-strada D: 195.30 m lungime, latime 8 m (carosabil 6 m - 2 benzi si trotuare de 2 m)
Pentru viitor se are in vedere largirea suprafetei carosabile aferente strazilor C si D.
Thread-ul asta era varza. Am scos postarile cu Lidl si le-am pus in thread-ul Retail. Hai sa vorbim aici doar de turnurile astea. Las acest thread separat pentru ca proiectul pare interesant si foarte mare. Sunt 4 turnuri cu 24 de etaje fiecare din ce vad. Corect? Se face proiectul? Noutati? Daca nu ma insel vor fi cele mai inalte cladiri din oras?
De facut se fac, inca se lucreaza la PUZ. Le pusesem pe toate alea aici pentru ca initial era un singur proiect f mare pentru intreg lotul. Din pacate in bun stil romanesc a esuat intr-un lidl si turnurile astea si mai raman cateva mii de metri liberi. :(
Deci am facut bine atunci. :D Am pus Lidl la Retail si acest thread a ramas pentru cele 4 turnuri. Dar nu mi-ai raspuns: aceste 4 turnuri sunt cele mai inalte cladiri in Constanta?
Aa scuze. Da. Vor fi cele mai inalte cladiri din Constanta. In prezent "recordul" este detinut de silozurile Saligny - cam cat un turn cu 16 etaje. Da, din pacate de la 1909 incoace nu am reusit sa facem ceva mai inalt... :(
^^
Dupa ce in luna noiembrie agentia de mediu si-a dat acordul pentru realizarea infrastructurii rutiere ce va deservi proiectul 4 City Towers, maine agentia va da unda verde pentru proiectul in sine.
Ansamblul cuprinde 4 turnuri cu 24 de etaje cu corp comun si este amplasat pe strada Soveja, langa magazinul Lidl. Blocurile vor fi deservite de 3 strazi dispuse in forma literei U:
-strada B: 138.40 m lungime, latime 15 m (carosabil 10.5 m - 3 benzi si trotuare de 4.5 m)
-strada C: 167.40 m lungime, latime 11.5 m (carosabil 7 m - 2 benzi si trotuare de 4.5 m)
-strada D: 195.30 m lungime, latime 8 m (carosabil 6 m - 2 benzi si trotuare de 2 m)
Pentru viitor se are in vedere largirea suprafetei carosabile aferente strazilor C si D.
Corpul comun cuprinde 3 subsoluri destinate parcarilor, parterul care va gazdui spatii comerciale si o terasa cu spatii verzi si zona de promenada.
Cele 3 subsoluri vor gazdui 844 de locuri de parcare, sistem antiincendiu alcatuit din perdea de drencere si 2 bazine cu apa cu un volum total de 505.87m3.
Parterul va dispune de 1.000 mp de spatii comerciale. De la etajul 1 pana la etajul 24 vor fi spatii locative dupa cum urmeaza:
-8 garsoniere/etaj
-12 apartamente cu 2 camere/etaj
-8 apartamente cu 3 camere/etaj
Corpul A va totaliza 168 de spatii locative, corpul B 168 spatii locative, corpul C 168 de spatii locative si corpul D tot 168 de spatii locative, totalizand un numar total de 672 spatii locative.
Fiecare turn va avea o inaltime de 80.92m , masurati de la cota zero, ceea ce le face cele mai inalte cladiri din Constanta, record detinut anterior de silozurile realizate de Anghel Saligny in portul Constanta, intre 1904 si 1915 (echivalente cu o cladire cu 15 etaje). Cladirea A va avea si un paratrasnet cu o inaltime de aproximativ 5 metri.
CU emis pt servitute
Constanta Altfel (un fel de nicusori dani) a pierdut in instanta procesul prin care dorea blocarea proiectului 4 City Towers de pe fosta baza RATC de pe strada Soveja, proiect ce prevede construirea a 4 turnuri cu 24 de etaje - cele mai inalte cladiri din Constanta. Acum investitorul se poate in sfarsit apuca de proiect.
https://www.youtube.com/watch?v=2HMTm3jn2wc
Cum măi @Harry "nicușori"? Nu e gesepeu' și cu bàcteru' acolo?
PS: din randare să înțeleg că se vor face turnurile în pădure, nu în Chiliei printre curți betonate și paranghelii pe stradă
Stadiu la data de 26.03.2021 (https://www.santiereonline.ro/app/projects/details/Ansamblu-rezidential-4-imobile-de-locuinte-colective-3S-P-24E-25Et-4-tronsoane-672-spatii-locative-si-844-locuri-parcare-4-City-Towers-Constanta-P236948): conform dlui. Farah lucrarile sunt demarate, fiind in executie infrastructura (au fost realizate forajele tehnice, s-au introdus pilotii foratii si se afla in curs de finalizare sapaturile, se toarna primul strat de beton pe o sectiune). Dansul mentioneaza ca sunt stabilite comapniile de executie (sunt implicate mai multe companii fiecare cu un segment de executie, care apartin grupului de investitori al proiectului). Dansul mentioneaza ca in mare pondere materialele de constructie sunt achizitionate, se lucreaza in compensare cu diversi furnizori.
Cred ca il confunda cu Tomis Tower
Au fost castigate toate procesele si acum s-a reintrodus documentatia la comisia de urbanism.
Avem si PUZ
^^ Au inceput lucrarile :drunk: :gj:
PUZ-ul la rezolutie mare