Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

sebba

ieri am intrat eu in arad si ocolirea era doar ptr camioane
turismele au mers pe dn7 pana in arad
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Si eu am fost sambata pe traseul asta. Dar nu inteleg de ce au gasit solutia asta sa bage camioanele pe acolo. Banii comunali pentru realizarea drumului cine ii dau inapoi dupa ce intreg drumul va fi distrus? Ala nu e drum pentru camioane, e un drum comunal totusi.  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

probabil vor sa termine pasajul CF de pe centura... nu stiu...
oricum... ca orice "afacere" .ro, interesele sunt altele si ce se strica sau nu se face cum trebuie... intra la "victime colaterale" :(
si noi platim ca doar avem de unde! :(
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Da, cica din cauza aluia au deviat traficul, oricum sambata era o harababura generala acolo, mai ales in Vladimirescu  :rant:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


alexandrum

Mi se par o prostie. Dacă e nevoie să ,,te dai la o parte", că vine unul pe contrasens, ce faci? Unde te urci?
În urmă cu jumătate de an a trebuit să ies cu jumate de mașină din carosabil să nu intre unul de pe contrasens în mine, care depășea neregulamentar. Dacă aveam borduri, ce făceam? Eram mort.

sebba

cam asa ceva... mori si tu si mai mor si altii in care ai toate sansele sa ricosezi...
si dintr-o iesire in decor se ajunge la impact frontal....

deh... pareri si pareri... o sa ne zica sa stam in 20 km/h "la limita evitarii oricarui pericol" si cu asta ne inchid gura
din pacate asta e "rezolvarea" autohtona a problemelor: in loc sa faca ei ce trebuie sa ne adaptam noi la conditiile (a se citi "mizeriile") intregii clase politice conducatoare (atat din trecut cat si din prezent)
Sailing away! S/Y Haimana

udar


stelian222

Quote from: Mrs on August 20, 2012, 02:14:46 PM

Mai jos cateva imagini cu DN24/E581.. cu toate ca data de finalizare este aprilie 2013, UMB aproape a terminat... in multe zone este pus deja stratul de uzura... Se lucreaza intens la cele peste 7-8 poduri/podete dintre Tutova si Crasna
Multumiri pt poze, din pacate acum o luna erau cam in acelasi stadiu cum sunt in pozele tale, cu toate ca lucreaza intens.

Quote from: Mrs on August 20, 2012, 02:14:46 PM
Vi se pare ciudat ceva?

Da, acele ciudatenii de podete care "musca" din carosabil, culmea e ca toate sunt la fel in special unde au terminat de la Crasna la Albita. Sa vezi ce o sa le mai urneasca din loc (sau o sa isi rupa lamele, tot UMB-ul) la iarna cand o viscoli pe la Crasna.

MRS

Foarte urat arata... Pana in lamele folosite la des-zapezire mi-e teama de cati se vor opinti in ele...

Ee, au lucrat vizibil in ultima luna... Sensul giratoriu de la Podul Turcului, 2 podete terminate, sensul giratoriu de la Simila/Murgeni

Peste 2 saptamani am drum din nou la Iasi, sa vedem...
:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

mariansb

In concediul asta am umblat mult prin tara si am ajuns si pe DN 6,intre Severin si Craiova ,in urma cu vreo 10 zile.Se lucra prin Strehaia dintr-o parte in cealalta a orasului si apoi inca vreo 7-8 km catre Filiasi.Erau coloane lungi circulandu-se alternativ pe cate o banda .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

jailor

Din cate vad eu bordurile sunt doar in localitati si nu pe camp. E normal sa fie asa. Satele Romaniei trebuie sa se civilizeze si sa se modernizeze. Asa cum nu te urci pe trotuar in orase cand iti vine unul pe contr-sens mai tare asa nu o vei face nici prin sate. E normal sa aiba si satele trotuare astfel incat sa nu mai mearga pietonii pe asfalt. Cine a mers prin strainatate pe nationale stie ca nu exista sat fara trotuar langa carosabil.

iuli

Corect, pentru a civiliza oamenii trebuie să creezi condiţii de civilizţie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stelian222

 :lol:
Adevarul este ca trotuarele le lipseau satelor romanesti. Apa curenta, drumurile comunale, dispensare, scoli,  toalete, iliminatul public, locurile de munca, case de cultura etc le lasam mai pe urma. Daca au trotuare sunt fericiti.

radutm

Quote from: stelian222 on August 29, 2012, 02:22:46 PM
:lol:
Adevarul este ca trotuarele le lipseau satelor romanesti. Apa curenta, drumurile comunale, dispensare, scoli,  toalete, iliminatul public, locurile de munca, case de cultura etc le lasam mai pe urma. Daca au trotuare sunt fericiti.
Problema la sat este ca daca asfaltezi un drum local si nu ai grija de el, intr-un an de zile se face praf. In lipsa trotuarelor, marginile drumurilor se cariaza si se rup in foarte scurt timp. Abia in ultimul timp au inceput sa constientizeze primarii de la sate necesitatea bordurilor pentru drumurile modernizate, insa in lipsa de bani, se face rabat. E un cerc vicios.

Totusi, drumul national din acel videoclip nu intra in competenta autoritatilor locale, ci a CNADNR. Asta inseamna ca nu se duc banii de la dispensare pe borduri si nici ca daca nu se fac borduri, banii se pod duce in schimb la dispensare. Circuitul banilor este altul.

Acele sate care sunt strabatute de drumuri nationale sunt fericite, pentru ca se investesc bani de la bugetul central, dar cele care nu au norocul asta, nu vad nici asfalt, nici borduri.

In fine, acel drum national nu e un exemplu izolat si cred ca CNADNR a ridicat standardul modernizarilor de DN-uri si cere mai nou si efectuarea infrastructurii de acces, pentru ca am vazut f.multe modernizari similare care includ si podetele si drumurile de acces in gospodarii si, de ce nu, borduri.

Romania e in urma la capitolul asta, dar dincolo nu e asa. Imediat cum treci granita de vest, este lucru obisnuit, in orice sat. Mai mult, e un standard chiar si in satele de la vecinii nostri de la sud, din Serbia. Acolo cam toate drumurile din sate sunt marginite de borduri, nu doar drumurile principale.
cont inchis