Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dan74

#1335
Quote from: CristiM on July 02, 2014, 03:55:29 PM
Da, asa ar fi frumos pe Deva - Oradea, DAR eu am de facut pana la Deva 370km, mai departe catre Felix cca 200, drum de munte , serpuit, deci nu prea am timp. Nu pot pleca cu noaptea in cap de acasa ca sa urmez drumul prin Apuseni (Deva-Felix), am doi copii, suntem in concediu asa ca macar acum sa nu fim pe graba.

Oricum multumesc pentru sugestie. Pentru noi ramane, deocamdata, tot Sibiu-Turda-Gilau-Oradea singura varianta mai "fluenta".

Ca un ultim argument impotriva Deva Felix spun din propria experienta ca de la Soimus pana la Felix faci minim 4 ore.
Pe Gilau Oradea este destul de aglomerat, in special dimineata si spre seara, deci e posibil sa ai parte de trafic mai lejer, iar drumul este foarte bun exceptand portiunea din Bihor de pe Piatra Craiului, unde e acceptabil.

alecu26

Quote from: florin74 on July 02, 2014, 04:00:58 PM
Quote from: alecu26 on July 02, 2014, 02:09:59 PM
PS: legat de Deva-Brad....avem de cateva zile autorizatie completa de executie si aici....si probabil Selina va accelera tot mai mult.

Da, ai dreptate, a fost emisa in 17.06.2014. La pachet cu autorizatia pentru Centura Tg Mures. S-au miscat rapid cei de la Copisa. Poate se misca la fel si cu executia.

E Red FIDIC deci obtinuta de beneficiar...de fapt de proiectant...de Arcadis (Eurometudes). Probabil erau niste milestone-uri acolo si s-au primit niste bani pe asta. Plus ca nu cred ca vroia proiectantul sa incaseze castanele pentru eventuale intarzieri.

Pe de alta parte...poate exista acum si o dorinta de ""razbunare"" a CNADNR care vor pune o presiune fantastica pe Copisa ca au stricat socotelile pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Quote from: florin74 on July 01, 2014, 08:41:08 PM
A inceput procesul intre STRACO si SECOL la reabilitarea DN 6
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000316935&id_inst=2

SECOL ataca decizia CNSC.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000316935&id_inst=2

Intra la reverificare oferta SECOL. Posibil ca STRACO sa ia reabilitarea DN 6 iar SECOL sa ramana numai cu centura Caracal.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

1. SECOL,
2. STRACO
(in urma evaluarii ofertelor, cred ca STRACO ca pret a fost al treilea, SECOL a rupt cu pretul a fost primul.)

alecu26

secol nu sparg gura targului pe unde au lucrat...chiar si la lotul 2 unde sunt cu Salini.

In afara de faptul ca Boagiu a fost angajata la ei pe la începutul carierei....eu nu prea am auzit de ei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Nu bag mana in foc dar mi se pare ca au reabilitat Pitesti - Slatina - Craiova pe la inceputul anilor 2000.


florin74

S-a publicat la sfarsitul lui iunie anuntul pt achizitionarea servicilor de realizare  SF , asistenta tehnica pentru reabilitarea DN17 C ( Bistrita Salva Moisei) si DN 17 D (Beclean Carlibaba).

nenea_hartia

^ Asta e culmea tupeului. Conform lui Neaga într-o ședință cu primarii de pe DN18, nu există anul ăsta bani pentru continuarea reabilitării drumului și foarte probabil nici la anul. Dar se lansează SF-uri pentru încă două DN-uri adiacente (foarte costisitoare: lungimi mari, zone montane, iar DN17D mai sus de Valea Mare e un simplu drum forestier) ca și cum pentru alea s-ar găsi finanțare.

florin74

Si ca sa fie completa, imi aduc aminte ca in bugetul pe 2014 erau prevazute sume importante pentru cele 2 drumuri. Clar ca au fost trecute doar ca sa fie taiate la rectificarea bugetara, de parca la sfarsitul lui 2013 nu stiau ca nu au absolut nimic pregatit. Bugeteaza drumuri care nu au nimic pregatit, si drumurile care au constructori desemnati si lucrari incepute, primesc 0 lei. Idioti, ca altceva nu am ce sa zic. Sau doar politicieni de ultima speta.

florin74

Quote from: nenea_hartia on July 04, 2014, 12:50:09 PM
^ Asta e culmea tupeului. Conform lui Neaga într-o ședință cu primarii de pe DN18, nu există anul ăsta bani pentru continuarea reabilitării drumului și foarte probabil nici la anul. Dar se lansează SF-uri pentru încă două DN-uri adiacente (foarte costisitoare: lungimi mari, zone montane, iar DN17D mai sus de Valea Mare e un simplu drum forestier) ca și cum pentru alea s-ar găsi finanțare.

Au rezolvat problema pe DN 18. Au reziliat contractul. Vezi ce simplu e ?  :bash:
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2004%2007%202014%20DN18.pdf

alecu26

Quote from: florin74 on July 04, 2014, 01:38:05 PM
Si ca sa fie completa, imi aduc aminte ca in bugetul pe 2014 erau prevazute sume importante pentru cele 2 drumuri. Clar ca au fost trecute doar ca sa fie taiate la rectificarea bugetara, de parca la sfarsitul lui 2013 nu stiau ca nu au absolut nimic pregatit. Bugeteaza drumuri care nu au nimic pregatit, si drumurile care au constructori desemnati si lucrari incepute, primesc 0 lei. Idioti, ca altceva nu am ce sa zic. Sau doar politicieni de ultima speta.

daca vor sa-l faca prin fonduri structurale UE...e o strategi OK dar posibil cu dedicatie daca exista undeva prin sertar un SF mai vhechi la care acum doar se schimba cartusul.

Cine stie...poate era prevazut in ceva etapa 7 sau 8 de reabilitare. Poate north stie mai multe de etapele de reabilitare dupa 6.

Oricum, eu am scapat de cine stie ce aventura odata, v-am povestit cred, cand drumul DN dar forestier nu era nici macar semnalizat...asa ca nu am reusit sa-l gasesc si sa intru pe el ca probabil acolo ramaneam. Era asta iarna...practica fara zapada, dar pe un drum in padure si munti sigur as fi gasit.

Neaparat acolo ar trebui invstit in acel drum forestier....dar DN sa scapam de rusinea asta...DN dar e de pamant. Dupa aia mai departe....

Acel drum spune eu ar avea ceva trafic...find o scurtatura buna spre Bistrita si mai departe. Altfel trebuie ocolit mult. E o diagonala buna...care a fost declarata de Ceuasscu DN, dar s-a amenajat doar pana in satul Sant cred.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

Quote from: florin74 on July 04, 2014, 03:58:50 PM
Au rezolvat problema pe DN 18. Au reziliat contractul. Vezi ce simplu e ?  :bash:
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2004%2007%202014%20DN18.pdf
Acolo e o minciună, în fapt Shapir au reziliat pentru neasigurarea finanțării, dar CNADNR vrea să iasă bine. Iar argumentele sunt ridicole. Parapete nu mai sunt pe acolo de ani buni, iar ,,lucrările la podețe, poduri și casete au rămas în diferite faze de execuție" pentru că nu se fac pe gratis, mai ales când îi spui în față antreprenorului că nici peste un an n-o să ai bani să-i dai. Din câte se zvonește, și Aktor vor să plece.
Oricum, PSD pare să fi numit în Companie un responsabil cu gură mare, pe chipul și asemănarea lui Șova, căruia nu îi e rușine să mintă prin comunicate de presă (vezi și minciunile repetate legate de pasajele de la Arad).

dan_c

http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=334

Initial contractul era doar un tronson de 88.46 km, valoare estimata de 340.063.046,14 ( fara tva)
Dupa impartirea in 3 loturi asa cum spune CNADNR, avand in vedere ca stadiul lucrarilor in septembrie 2013 era de 13.23 %, iar pana astazi nu cred ca depaseste 15 %.
Normal ar fi ca valoarea totala a celor trei loturi sa nu depaseasca 300.000.000 (fara tva), dar ma indoiesc.....
Ar trebui puse cateva intrebari asupra :
1.stadiului contractului ( normal, in urma vizitei facute de comisiile CNADNR si DRDP- au facut un raport privind stadiul acestui contract), ma refer procentual
2. care ar fi valoarea estimata pe fiecare tronson in parte
3. termenul de executie

adiarc

exact ce spuneam despre drumul SB-Sighisoara,....cei ce au luat aceste decizii , s-au lovit puternic la cap si nu mai judeca limpede

http://turnulsfatului.ro/26229/bataie-de-joc-pe-seama-soferilor:-exemplul-dn-14-sibiu-ndash-medias.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura