Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

Sa desenam:



In general in Romania multe DN-uri merita local niste relocari ale traseului actual. Nu neaparat un nou DX cap coada, dar cu astfel de mici solutii punctuale cu totul altfel ar arata aceasta tara.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

tom_sawyer

#7306
Quote from: NGC on October 11, 2017, 09:08:07 PM
Quote from: NGC on October 17, 2016, 12:39:28 PM
Reiau un mesaj mai vechi.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 01:05:02 PM
2) "Consolidare DN 7 km 246+500 - 251+025" -> Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt. -> Nu este prevazuta deocamdata a 3-a banda.

Se vor scoate curand la licitatie lucrarile din proiectul 2 de mai sus, dar nu stiu sa se fi modificat proiectul.
Incerc sa revin cand stiu ceva nou si sigur.

Sunt niste lucruri de adaugat fata de situatia descrisa anul trecut.

Referitor la 2), "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025", din cate stiu nu s-a mai facut aceasta achizitie publica. Mai cercetam.

Anunt de participare: [CN1034844] - "Consolidare DN 7 km 246+500 - km 251+025"

Data publicare: 16.09.2021

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 31.115.140,38  si 37.019.080,09 lei


Un articol din 2016:

Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici aferenţi proiectului de consolidare a DN7, km 246+500 – km 251+025, județul Sibiu. Sectorul de drum vizat este situat pe raza județului Sibiu şi se desfășoară pe malul drept al râului Olt, în extravilanul și, parțial, în intravilanul comunei Boița. Drumul est administrat de Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov.

Drumul, podul, lucrările de consolidare, sistemul de evacuare a apelor prin podețe, podețele și versantul, se află într-o stare nesatisfăcătoare, cu elemente constructive în avansată stare de degradare, care necesită consolidare. Degradările constatate se datorează în principal, ploilor abundente din perioada aprilie – mai 2005, traficului intens, acțiunii agresive a condițiilor atmosferice din zona, a apelor pluviale și timpului scurs de la ultima reabilitare din anii 1995-1996.

In cadrul lucrărilor se vor păstra traseul existent şi elementele geometrice existente ale drumului de clasă tehnica III, DN 7 – km 246+500 – km 251+025.
Se doreşte îmbunătăţirea vitezei de circulaţie prin:
- amenajarea curbelor cu pante transversale corespunzatoare unei viteze de circulatie de min. 60km/h;
- refacerea suprafetei de rulare prin asternerea unui strat de uzura de min. 6cm;
- inlocuirea elementelor de protectie (parapete de siguranta), acestea fiind puternic degradate;
- realizarea unui sistem de orientare, informare, avertizare si reglementare a circulatiei, pe intreg traseul, corespunzatoare normele tehnice actuale in vigoare;
- limitarea riscului ca blocurile de piatra instabila ale versantului, ce magineste drumul pe partea stanga pana la km 247+300, sa patrunda pe partea carosabila provocand blocarea drumului sau periclitarea vietii participantilor la traficul rutier.

https://www.arenaconstruct.ro/aproape-40-mil-lei-aprobate-pentru-consolidarea-dn7/

RaduG

Mulțumesc pentru link tom_sawyer. Am descărcat documentația de pe SEAP, în continuare câteva planșe:









































Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Pare ca luna asta nu e gata.

DN7 lărgirea la 4 benzi între localitățile Tălmaciu și Boița la intrarea pe Valea Oltului 21.09.2021


StefanCelMare

#7309
Am fost azi pe E79, pe sectorul Vârfurile-Groși...
O să fiu un pic rău.
Deși fac relativ des trasee montane la nivel de Drum European (E79 pe Baru Mare - Petroșani de exemplu, sau E60 Poieni - Aușeu/Aleșd), eu drum european ca ăsta, nu am mai văzut.
L-au lățit dar nu tocmai (adică are 2 benzi jumate adesea pe urcarea dinspre Vârfurile spre Groși mai ales... Nici nu știu cum se va circula pe acolo, nu-s trei benzi, dar nici două, e... hm! Adică pe urcare ai 1 bandă jumătate, pe coborâre, 1 bandă).
Pe alocuri, are succesiune de viraje stânga dreapta (3 sau mai multe), cu 2 benzi jumate sau 3 (pe teren plan, pe 1-200 metri lungime). E șerpuit dar lat. Te uiți și nu poți pricepe de ce naiba nu au mai pus încă 5, 10 milioane de euro, dar sa il mai indrepte pe unde se putea.
Este, scuzați expresia, "pișatul boului" dar lat frate. Eu nu am mai văzut așa ceva până acum.
Cred că e cel mai bun exemplu de teamă de viaducte și tuneluri. A ieșit o struțo-camila. E lat, e asfalt bunicel (vălurit ici colo dar na), daaar este mai curbat și mai ciudat decât orice am văzut eu în România.
Cine merge pe acolo, să se pregătească mental de ciudățenii.

Adisan


carutasul

depinde și cât durează, dar din ce îmi amintesc drumul vechi nu avea probleme majore, ar fi fost mai bine să amâne refacerea lui vreo doi ani până se deschidea autostrada șî să se circule acum pe patru benzi, când chiar ar conta...

TibiV

^
Constructorul are un contract, cu termene... Si probabil cu calcule de mobilizare in spatele acelor termene.

Iar aici nu vorbim despre niste aktorasi care abia asteapta sa le spuna cineva "este un cires inflorit pe dreapta, mai bine astepti pana se scutura petalele..."

Un constructor adevarat face ce i-a comandat beneficiarul, intr-un termen clar. Daca beneficiarul este "îngălat" și nu gândește, asta este treaba lui...  :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Da, evident, la beneficiar mă gândeam, dar evident că trebuie să vrea și constructorul, că pentru el e un dezavantaj... Așa cum la A2 s-a putut să se întrerupă pe timpul verii.
Oricum s-au mișcat repede, probabil n-o să stea prea mult  la reabilitare.

carutasul

Dom' primar ne anunță că mai fac un giratoriu pe DN6 .
Ce mi se pare aiurea e că locul e la 100 de m de intersecția cu A0, sunt destul de sigur că se poate găsi o soluție să se folosească viitorul pod peste DN6.
De asemenea la Aeroportului se amenajează chiar acum un semafor...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=249138130553679&id=100063724801483

minisoferul

Saptamana trecuta era termen estimat pentru semnarea contractului, REABILITARE DN6 ALEXANDRIA - CRAIOVA, LOT 2, KM 132+435 - KM 185+230. Au zis ceva vrabiutele intre timp sau se merge mai departe ?

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: NGC on July 21, 2021, 06:54:13 PM
Quote from: NGC on February 13, 2021, 12:34:26 PM
Vrabiutele spun ca pe locul 1 se afla asocierea aia cu turci (pozitia 1 mai sus).

Quote from: NGC on May 25, 2021, 11:08:44 PM
Vrabiutele spun ca intre timp (3 luni) situatia s-a schimbat si oferta CLAY WORK a fost respinsa. Pe locul 1 se afla acum asocierea condusa de MAVGO HOLDING.

Quote from: tom_sawyer on July 11, 2021, 03:58:40 PM
Quote
Vineri, 09 iulie 2021, CNAIR a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. – S.C. BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L. cu o valoare de 239.026.296,02 lei fără TVA.

Au contestat asocierile conduse de COSEDIL (locul 2 in clasamentul general dupa respingerea ofertei asocierii conduse de CLAY WORK) si CLAY WORK (respinsa dupa ce initial era pe locul 1 in clasamentul general).

Contestatia celor de la CLAY WORK a fost respinsa, iar cea a celor de la COSEDIL a fost admisa si CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta celor de la asocierea MAVGO HOLDING - BDU MAXI CONSTRUCT. In final s-ar putea sa iasa pe locul 1 cei de la COSEDIL. Sa vedem daca se face recurs.

NGC

^^

"Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare"

De ce credeti toate prostiile scrise acolo, desi sunt multe exemple ca sunt scrise doar asa? :o

Termenul oficial pentru evaluarea ofertelor este 24.12.2021, dar nici asta nu trebuie luat ca atare.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

carutasul

lucrări lărgire DN6 înainte de Alexandria ( în drum spre plaiurile căruțești :))