Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mihaimai

DN5
In timp ce toata vara si toamna constructia podului secundar peste Argeș a inaintat anemic....
https://www.facebook.com/daniel.nicolaina/videos/2450692018308927/
Pot confirma ca carpeala a dat ceva rezultate, cozile din ultimele zile de pe sensul spre Bucuresti nu s-au mai repetat azi dimineata.

carutasul

Am avut vinerea trecută un drum la Severin, la o oră destul de târzie, și cum practic locuiesc pe DN6 ( :) )  am avut ocazia să îl parcurg până acolo. Habar n-aveam că după centura Caracal mai există încă o porțiune din contractul lui Romstrade abandonată ( limitele lotului coincid cu limitele județului Olt. Traseul meu obișnuit părăsește centura Caracal pe DJ-ul spre Dăbuleni). Dar mi-am adus aminte acum, apropo de discuția de acum de pe A3 cu marcajele laterale, de un amănunt: insulele de liniștire a traficului pe zona din Teleorman nu sunt marcate cu vopsea albă - spre deosebire de cele din Dolj. Pentru mine a fost foarte obositor ( fiind și ceață și noapte, și un pic de precipitații, mereu mi-a fost teamă să nu urc pe vreunul din ele, pentru că e greu de distins limita) Inițial am crezut că sunt doar murdare de la resturile de zăpadă, dar m-am convins la întoarcere că nu, nu sunt trasate deloc. Mult mai comod mi s-a părut in Dolj, unde sunt bine demarcate și am mers mai relaxat, deși ceața era mai deasă decât dincoace. Evident, cel mai rău e pe fostul lot Romstrade, unde liniile galbene practic sunt invizibile noaptea.  Am și o laudă pentru tronsoanele Craiova-Severin, care sunt in stare bună după destul de mulți ani de la darea în folosință... să sperăm că și celelalte vor ține.

NGC

Quote from: NGC on May 24, 2018, 10:19:23 AM
Quote from: NGC on April 19, 2018, 09:32:26 PM
Quote from: NGC on March 27, 2018, 10:15:41 PM
Quote from: NGC on February 09, 2018, 08:23:32 PM
Ofertele pentru "Reactualizare SF pentru obiectivul " Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300"":

   120.168,07 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    SC MEM PROJECT CONSTRUCT SRL
2. ? RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

MEM PROJECT CONSTRUCT a fost descalificata in etapa de evaluare tehnica (+ DUAE) si a contestat decizia de descalificare, dar contestatia va fi respinsa.

Contestatia a fost respinsa.

MEM PROJECT a contestat la CAB decizia CNSC, dar, dupa cum era de asteptat, contestatia a fost respinsa.

21.05.2018

Quote
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 21.05.2018.

Oare cine va castiga licitatia? :lol:

Avem un nou episod din seria "sa ingrasam porcul in ajun de Craciun". :lol:

Saptamana aceasta au atribuit in sfarsit si acest contract. Nu a durat decat aproape 7 luni de la decizia CAB. Eficienta, nu gluma! :lol:

Dupa cum se stie, urmeaza la semnare VO Timisoara Sud.

Ionut

Șeful CNAIR, promisiuni de reluare a lucrărilor pe DN76 Oradea-Deva

Noi promisiuni pentru DN76, Oradea-Deva. Directorul CNAIR a dat asigurări că anul viitor se vor relua lucrările pe Drumul Național 76, după ce în decembrie 2017 a fost reziliat contractul de execuție pe un lot cu o lungime de 33,3 kilometri, între Ștei și Vârfurile. Narcis Neaga a precizat că lucrurile nu au mers din motive care nu țin de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Lucrările la DN76 au început în 2007 și ar fi trebuit finalizate trei ani mai târziu, însă termenul a fost prelungit de mai multe ori.

"Nu e normal ca un drum național (...) a ajuns un drum de pământ. Considerăm că la anul va fi rezolvat. Aceasta este mai mult decât o asumare. Sunt multe cauze: contractuale, sunt conflicte între constructori, lucruri pe care noi, practic, nu le-am putut gestiona de la București, dar la anul această porțiune de drum va arăta așa cum trebuie să arate un drum național. În momentul în care s-a reziliat contractul în 2017 trebuia făcută o expertiză referitoare la starea drumului, ca să vedem exact ce scoatem din nou la licitație. Suntem în faza de contractare a celui care va executa lucrările", a declarat Narcis Neaga, directorul CNAIR.

Digi24

carutasul

Am uitat să vă zic, pe Dn6 în Cornetu a mai apărut încă un giratoriu, tot din bidoane, la intersecția cu str Garoafei ( de fapt vechiul DN de dinaintea apariției barajului). Până la urmă cel puțin mie îmi e de folos, e chiar imediat după școală deci toți cei care vin dinspre București pot întoarce mult mai ușor; partea bună e că traficul e lejer în zonă deci disconfortul e minim în comparație cu cele două din Bragadiru, unde se formează mereu cozi. Ieri refăceau marcajele.

GDPR

In sedinta de guvern de azi s-a adoptat HG privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilului proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de unitate publică de interes național "Reabilitare DN 1C/DN 19; DN 1C Baia Mare-Livada, km 155+125-km 200+170; DN 19 Satu Mare-Livada, km 135+000-km 150+000; reabilitare DN 1C Livada-Halmeu, km 200+170-km 216+630"

Earthchild

Uf! Îmi sărise inima după prima frază, crezusem că era vorba de DN1 langa Breaza, unde se îngustează pe câteva sute de metri la o singura banda. Acolo nu se mai întâmplă chiar nimic?

GDPR

Bineinteles ca nimic. Cum de ai ghicit? :) Uite ce ne zice ceneaireul la pozitia 49 din porcaria aia denumita pompos "Stadiul proiectelor in derulare":

QuoteContract de executie lucrari "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate si puncte negre"
LOT 3: PN km 78+985-80+890,Banesti km 87+900-89+880, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+400-95+640, Nistoresti km 101+180-103+710, Predeal km 138+750-144+000, Timisu de Sus km 147+447- 149+780 - POIM

estimat 2018 semestrul II (re-licitare)

Contract semnat in 23.07.2013 - fara a fi emis Ordin de Incepere a Lucrarilor
Probleme identificate
1.Aplicabilitatea solutiilor din cadrul Proiectului Tehnic (luand in considerare perioada indelungata de timp scursa de la data debutului proiectului, normele tehnice in vigoare)
2. Nefinalizarea procedurilor de expropriere - Prahova
3. Expirarea termenelor de valabilitate a Certificatelor de Urbanism (Prahova)
4 Autorizatia de Construire nr.041 din 29.07.2015 pentru localitatile Predeal si Timisu de Sus aferente judetului Brasov, a fost prelungita pana in data 30.07.2017
Mod de solutionare
Au fost intreprinse demersruri de realizare a Auditului de Siguranta Rutiera in etapa a 2-a, Proiect Tehnic si Detalii de Executie.
In data de 24.11.2017 a fost semnat Acordul de vointa al Partilor, privind incetarea Contractului de Lucrari nr. 92/48939 din data 23.07.2013, conform prevederilor art. 1321 din Codul Civil, fara alte costuri suportate de Parti.
Ulterior semnarii Acordului, Scrisoarea de Garantie de Buna Executie si amendamentele aferente acesteia au fost returnate Antreprenorului in original.

horatiu.cosma

Nu se uită nimeni la camere. Apropo de sunat pentru problemele de pe drumuri, am sunat ieri la poliția Zalău pentru o problemă destul de nasoală pe Meseș cam pe aici, la intrarea în Zalău dinspre Cluj. Acolo a fost o alunecare de teren care a luat una dintre cele 3 benzi ale drumului, au rezolvat-o cu coloane, au ajuns până la balast și nu au mai apucat să aștearnă și asfaltul. Cât s-a lucrat erau jaloane prin care traficul pe ambele sensuri era deviat frumos pe cele 2 benzi de urcare, ca nu cumva cei de pe urcare să vină pe ambele benzi prin zona aia și să se întâlnească cu cei din sens opus. Acum că aproape au terminat, au luat jaloanele și a rămas doar semnalizarea pe sensul spre Zalău pentru ocolire. E super urât, că cei care vin din sens opus pe 2 benzi nu mai au niciun indicator de îngustare la o bandă și acea zonă e chiar după o curbă. Cei de la poliție pur și simplu nu au înțeles ce nu e bine acolo, că e semnalizare, totul e în regulă, șoferii trebuie să se asigure, ba chiar mă certau pe mine că i-am pus pe drumuri până acolo. E de muncă pentru educare, chiar și pentru cei care s-ar presupune că știu lucrurile astea.

marinul

Quote from: NGC on December 11, 2018, 06:11:10 AM
^^^

Dupa cum se stie, zilele trecute a fost lansata licitatia "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 2 km 150 + 000 - km 166 + 000 - Etapa 2"".

Valoare estimata: 60,529,867.56 RON fara TVA
Durata contractului: 8 luni
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 09.01.2019

Astazi in schimb a fost lansata licitatia "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133 + 660 - km 150 + 000 - Etapa 2"".

Valoare estimata: 54,114,669.62 RON fara TVA
Durata contractului: 12 luni
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 30.01.2019


Pe sectorul 3 se lucreaza frumos, au inceput mai multe podete pe care le-au finalizat inainte de mini-vacanta, sa se poata circula pe ambele sensuri

voicul

Toata lumea care merge la munte este luata prin surprindere ca este aglomerat pe DN1 (gen: "100 de metri într-o oră").

O parte din aglomeratie e la Comarnic de la ... trecerile de pietoni, desi s-a pus o pasarela (sau 2).

Exista vreun plan concret (stiu sigur ca ganduri si vorbe exista) sa se puna mai multe, ca ar cam rezolva problema (sau s-ar merge mai cursiv) pana dupa Sinaia?

Liviu M

Fix de pasarela din centrul Comarnicului povesteam pe topicul cu siguranta circulatiei si ziceam ca evit s-o folosesc. Asa ca, din partea mea, pot sa puna cate vor ei, tot aiurea o sa traversez acolo.
Da' oricum in Comarnic nu e (numai) de la trecerile de pietoni (parca n-au mai ramas decat doua). Pur si simplu nu incap atatea masini pe strada.

voicul

Parerea mea e ca trecerea de la 2 benzi la 1, fara alte obstacole, nu creeaza stationari in trafic sau cel mult stationari de secunde. In nici un caz coloane in care se opresc motoarele/se sta minute.

E clar ca undeva se sta si 1 locatie este la intersectia de langa Rompetrol.

pasadia

Da, dar nu e "vina" pietonilor ci a soferilor care vireaza stanga, fie din, fie spre DN1. Acestia nu beneficiaza de benzi de incadrare si astfel creaza dopuri. In plus configuratia drumului (latime si viraje) obliga la o viteza medie de 40-50 de km/h (masini care veneau cu 100-120km/h). Si asta va crea iarasi dopuri caci unii vor merge considerabil mai lent.

Liviu M

Quote from: voicul on December 29, 2018, 10:13:05 PM
Parerea mea e ca trecerea de la 2 benzi la 1, fara alte obstacole,
Pai nu e numai ingustarea, e si limita de viteza de localitate plus circulatia locala.
M-am mai dat mare pe aici ca ma mai plimb prin Germania. Sa vezi acolo stauri in zonele de ingustare (de la 3 la 2 benzi) si la orele de naveta.