Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vladb

Acea trecere, intr-adevar e circulata slab si vine de la Ocna, dar sincer... Crucea lui Andrei + STOP pe DN1C?! Cei de la rutiera din Dej, numai acolo stau ceea ce duce la aglomeratii. De ce? Pentru simplu fapt ca exista un efect psihologic cauzat de prezenta lor. Cel putin eu gandesc asa: (a se citi "eu" - persoana care nu a avut de a face cu politia pana anul asta cand am acumulat deja 12 puncte si vreo 1100 de lei cotizati... Dar asta e alta discutie) Oare m-au vazut ca am oprit? Daca nu le convine cum am "oprit? Oare le-a" pllacut" cum m-am asigurat? Etc, etc. Ideea e ca, pe langa efectul de siguranta al pozitionarii unei asemenea solutii tehnice, se elimina si eventuala interpretare a unui paragraf ambiguu dintr-o lege. Dar castigul adevarat este altul, Nu se mai creaza cozile alea imense...

Ionut

Am terminat de procesat clipul video cu DN18, insa vad ca apare inca granulat pe youtube. Este destul de mare (45 minute, viteza 3X) si probabil are inca de procesat pana cand apare la o calitate decenta. Sper sa fie OK maine, cel mai tarziu. :)

Ionut

DN18 Viseu-Iacobeni (6 august). V-am scris in raportul meu de pe harta calitatii drumurilor cum arata DN18. Cei care aveti chef puteti vedea tot clipul (doar intre Viseu si Iacobeni). De evitat (daca puteti) este tronsonul Carlibaba-Iacobeni (cam 23 km) care este roz, este rupt complet, plin de cratere care nu pot fi evitate. Enjoy!


danutzu_1069

Bucata aia este asa de zeci de e ani... An de an se deterioreaza in plus...

vasile.silion

Incredibil! Deci pe Cârlibaba - Iacobeni nu se lucrează nimic! Acum 9 ani, când am fost pe acolo, deși și atunci era ,,în șantier", era fix la fel ca acum. Și mai durează cel puțin 5 sau 10 ani ca să se finalizeze reabilitarea acelei porțiuni de șosea! Chiar așa? Nimeni nu poate face nimic?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

slartibartfast

Eu am fost în 2011 pe acolo, drumul era rezonabil, deși cu ceva gropi. S-a degradat mult de atunci.

danutzu_1069

Te contrazic, drumul asta nu a fost reabilitat in ultimii 20 ani... Si s-a tot degeadat in timp...

carutasul

Azi am fost până la 1 Decembrie pe DN5. Așa cum zicea și un coleg, ceea ce se întâmplă cu podul de peste Argeș "nu e lucru curat"




Powered by API/PUM imgur uploader

Practic se face un pod nou, nu o improvizație din tuburi de beton.
Sincer, podul actual arată cam dubios, are o gaură fix în mijloc, cred că e o construcție tipică a anilor '89 din păcate. Probabil sunt puțin sub impresia celui de la Genova, dar când am coborât să fac poza mi s-a părut că se zgâlțâie cam mult pentru un TIR sau două cât au trecut pe el, așa că am întins-o rapid :)
În rest, se făceau diverse lucrări majoritar în afara carosabilului ( am văzut și un Vertatel); am văzut că intrarea în București s-a cam "descurcat", se circula ok, fără lucrări care să te obstrucționeze ( peste tot cred că lipsește stratul de uzură dar se circulă). La podul de peste Sabar se sabla, se vedea o mare de praf pe jumătatea închisă .


danutzu_1069

#5453
Nu ptea inteleg ce se vrea sa fie, pentru ca la forma si grosimea pe care o are nu poate fi nici pila nici culee...

TibiV

Poate ecluza, ca tot suntem fix in albia Canalului Navigabil Bucuresti-Dunare...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: Ionut on August 20, 2018, 07:13:23 AM
V-am scris in raportul meu de pe harta calitatii drumurilor cum arata DN18.
Filmarea este horror...
Eu nu am condus de vreo 20 de ani pe o astfel de mizerie de drum national...
Cativa km pe vreun DJ sau DC, da, dar pe un DN in halul asta nu am mai mers de la inceputul anilor '90...

PS
Pe Cluj-Sighet-Baia Mare vad ca ai repetat traseul facut de mine in august 2017.
"DN18 Sighetu Marmației-Baia Mare - albastru" este o veste minunata... Anul trecut erau inca multe portiuni in lucru.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: carutasul on August 20, 2018, 06:49:31 PM
Azi am fost până la 1 Decembrie pe DN5. Așa cum zicea și un coleg, ceea ce se întâmplă cu podul de peste Argeș "nu e lucru curat"
(...)

Tind sa cred ca totusi ce vedem in poza este un pod provizoriu. Dar chiar si provizoriu, ca sa tina la asa o deschidere, trebuie de beton in toata regula.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danutzu_1069

Asta ar fi deschidere pentru tablier metalic...

bugybuu

Si pentru ca se tot discuta atat de DN18, as vrea sa atrag atentia catre DN18B Baia Mare - Targu Lapus - Caseiu - Dej.
Pe tronsonul intre Baia Mare si Copalnic Manastur am observat ca se fac ceva lucrari de reparatii dar nu prea le inteleg.
Pun peste asfalt ceva. Pare a fi balast in combinatie cu ceva liant. Oricum ideea e ca ridica foarte mult drumul si in acelasi timp calitatea e mult mai proasta fata de cum era inainte. Poate cei care se pricep mai bine la drumuri sa imi explice ce fac. O zona care am observat-o este intre Baia Mare si Grosi si o alta zona in care au pus este intre dealul Grosilor si podul de la Dumbravita.




Powered by API/PUM imgur uploader

Dimensiunea stratului pare sa fie de cel putin 10 cm fata de restul drumului. Din pacate sunt deja gropi si se mananca de la vreme si de la masini. Drumul in zona respectiva era inainte valurit.
P.S. poza nu imi apartine. Sursa: https://www.facebook.com/BaiaMareOrg/photos/a.157087857747164/1695512747237993/?type=3&theater

rekul

bugybuu lucrarea respectiva se numeste reciclare in situ, prin aport de piatra si liant hidraulic realizandu-se stratul de fundatie. Dupa aceea urmeaza asterenrea  mixturii asfaltice (1 strat sau 2). Ceea ce se vede reprezinta un tronson experimental.