Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

Johnny1711

Totusi Salard nu tine de lotul Chiribis Biharia care aparține celor de la Precon? ???

marinul

Nici nu o sa fie vreo mișcare anul ăsta la Salard, acolo e Precon cu oil in 2025.OIL in mai cu 6 luni proiectare

reed

greșeala mea,într-adevăr e vorba de Precon

piXel

Poate au furat notițele pe care le-a luat Selina după ce a câștigat lucrarea și apoi a renunțat la ea.

P3trut

@piXel n-au ce face cu notitele daca au OIL in 2025. CNAIR nu vrea sa plateasca de 2 ori pentru acelasi lucru si le-a dat startul foarte tarziu anume ca sa se clarifice situatia cu procesul pe rol.

mirceaeliade

Quote from: tom_sawyer on Today at 03:28:33 PMconform SF-ului.








Powered by API/PUM imgur uploader
^Putin off-topic, dar ceva de genul nu se putea face si la unul din viaductele de la Topa Mica pe A3? Nu era mai ieftin sa cut-cover in loc de un voaduct de 1+ km care serpuieste peste DN? Ca oricum fusese sapata zona aia si alunecarile cred ar fi putut fi stabilizate cu un tunel de 100-200 m.

naivu

^Și mie mi se părea ideal un cut&cover pe același traseu. Posibil să nu fi fost fezabil dpdv tehnic (nu mă întreba de ce, mă depășește)

mdragos

Probabil planurile de alunacare sunt mult mai jos. Si atuncea pleaca tunelul cu totul. Nu reusesc sa inteleg cu CNAIR a licitat pe acealsi traseu in conditiile in care Maltauro dupa studii serioase a zis : nu pe aici  ca e nasol. Chiar au crezut ca antreprenorul vrea "sa-i faca". Ca dovada ca acele studii au fost pe bune si chiar nu s-a putut realiza autostrada pe traseul IPTANA din 1900 toamna.