Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

jalemare

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-comunicat-rezultatul-reevalu%C4%83rii-ofertelor

Miercuri, 22.03.2023, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, în conformitate cu dispoziţiile deciziei CNSC, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000 - km 100+900, Sector Centura Nord, km 0+000 - km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000".

Ofertantul desemnat câstigător este Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A. - RETTER Projectmanagement, cu prețul de 815.075.249,74 lei fără TVA.

Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Acest lot de autostradă are o lungime de 17,5 km.

În cadrul contractului sunt prevăzute 10 structuri dintre care 2 pasaje de o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 733 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București – Pitești DN7) și respectiv 650 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea).

Traseul Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord – Lotul 1 se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1 în dreptul localității Corbeanca.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

ncb

Cristian Pistol pe Facebook:

"Astăzi, după reevaluarea contestațiilor conform deciziei CNSC, Asocierea Impresa Pizzarotti& C SpA Italia S.p.A. - Retter Projectmanagement a fost declarată câștigătoare a contractului de proiectare și execuție a lotului 1 A0 nord.
Constructorul are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuția lucrărilor.
Contractul în valoare de 815 milioane lei fără TVA, prevede proiectarea și construcția a 10 structuri (poduri si pasaje) pe și peste autostradă, dintre care 2 lucrări de artă prezintă o complexitate tehnică ridicată:
- Pod/Pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București - Ploiești, CF Mogoșoaia-Buftea,
-drumuri de exploatare bretea nod rutier DN1A, în lungime de 650 de m;
- Pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București - Pitești DN7, în lungime de 733 de m.
După expirarea perioadei de depunere a contestațiilor sper să putem semna acest contract de Proiectare și execuție a ultimilor 17, 5 km din Autostrada de Centură București (A0)."

mdragos

Si ... va mai urma o contestatie :)

AdrianRO

O sa avem probabil iar contestatie CNSC, recurs la CAB. 1 an jumatate lejer.

NGC

Recursul la CAB are sens doar daca este admisa contestatia la CNSC. Altfel, se poate semna direct dupa decizia CNSC. Bine, "direct" e un termen relativ pentru ca mai sunt niste conditii de indeplinit pana la semnare.

lec11

#6230
@dorin.tabacaru@gmail.com

Eu m-am intrebat daca nu cumva podetul de la sud de Padurea Corbeanca care pare sa lege Str. Cantonului de Floarea Soarelui nu a fost gandit ca o alternativa pentru locuitorii din vestul comunei de iesi in DN1 via Radarului. Se vehicula la un moment dat, cand se asfalta Floarea Soarelui in urma cu 3 ani, ca aceasta ar fi "centura" Corbeanca.
Asta nu scuza cu nimic ticalosia cu Codrului si Socului. Locuitorii de la sud de Padurea Petresti vor fi izolati de punctele de interes din comuna odata ce bucata de A0 de la vest de DN1 va fi finalizata. S-ar fi putut proiecta macar o subtraversare in zona.

Ady_ro

#6231

al3x

^^ se anunta ceva contestatii? Din nou?

NGC

A0N1, "Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000"

Vrabiutele au transmis ca este o situatie de Stan si Bran. :lol: :lol: :lol:
Dupa ultima decizie CNSC din Ianuarie 2023, CNAIR a facut "reevaluarea" ofertei INTRAKAT (oferta valabila pana in Iulie 2023) si INTRAKAT a ajuns pe primul loc in clasamentul general, dar CNAIR sustine acum ca INTRAKAT nu a trimis documentele actualizate pentru ca sa poata fi declarati castigator, asa ca i-au respins din nou.
Dar aduceti-va aminte ca pe la mijlocul anului trecut a mai fost o situatie in care CNAIR "nu a stiut" ca INTRAKAT si-a prelungit valabilitatea ofertei si CNSC a dat apoi dreptate INTRAKAT.
Sunt curios ce surprize vom avea de data asta. :D

mike_us

Greu tare de tot merg licitațiile pe A0. Sper sa vedem anul asta măcar 2 loturi gata a UMB ului si lotul turcilor care acuma e la 70%.

miahi

@mike_us cred ca vroiai sa spui:

"Greu tare de tot merg licitațiile pe A0 astfel incat sa poate sa ii scoata pe Pizzarotti castigator ..."

TibiV

Nodul A0-DN4 filmat acum o saptamana (cand urcau ultimele grinzi pe pasaj) de @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 - Pasajul DN4 Oltenitei, Popesti Leordeni. 15.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

Desi vestea cu Pizarotti nu este cea mai vesela, problema este ca partenerul serios nu se dezminte din a trata proiectele de infrastructura cu aceeasi superficialitate cu care ne-a obisnuit.
Pe A10, Pizarotii poarta doar o parte din vina, mimetizand atitudinea pe care a vazut-o la autoritati si gasind tertipuri juridice ca sa profite.

Asadar intrebarea este daca partenerul serios a folosit timpul aferent contestatiilor pentru a preda amplasamentul 100% cu acte in regula pentru a asigura evitarea tuturor problemelor intampinate la A10 (exproprieri; relocari de utilitati; arheologie; etc).

Daca toate sunt in regula, nu vad motive pentru care Pizza sa traga de timp, caci stie ca va fi penalizat, daca nu chiar reziliat (asa cum a fost cu TS). Mai mult, vedem ca si pe A7, parca a inceput sa miste mai cu talent in ultima vreme, in special la structuri (lotul este si asa usurel si sectiunile ex-structuri ar putea fi finalizate intr-un sezon).

Atata vreme cat partenerul serios isi face treaba si Pizza va lucra, daca nu vom avea furtuna perfecta ca pe A10.

mikestarx

#6238
apelez la sfatul vostru in problema celor doua strazi. Ce credeti ca s-ar mai putea face in acest stadiu al proiectului astfel incat cele doua strazi sa nu fie intrerupte de A0 si locuitorii izolati de restul localitatii? Tinand cont ca este un litigiu pe rol si ca nu exista inca acord de mediu pentru defrisarea padurii Petresti si chiar daca ar exista, acest ciot pana la DN1 ar putea fi dat in trafic peste cativa ani tinand cont de situatia neclara a lotului 1, ce credeti ca se poate face in acest moment pentru a fi construite pasaje la intersectia celor doua strazi cu A0? petitie la CNAIR, primarie, alte actiuni, etc ar ajuta cu ceva?

GIV

umb ul isi permite sa faca si relocari de organizare de santier in timpul constructiei..