Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: frunzaverde on March 13, 2015, 02:01:24 AM
CNADNR a ales deja solutia de reparare dorita dintr-un set de solutii; probabil a testat solutia ca optima prin mijloace tehnice la dispozitia sa. Exact ce ar arata SF-ul mai mult decat are CNADNR la dispozitie deja?

S-a facut o expertiza tehnica in 2012.
Expertiza a fost facuta de Constantin Romanescu, seful Catedrei de Drumuri de la Facultatea de Drumuri si Poduri.
Expertiza a luat in considerare 4 variante.
   A. Ranforsare cu 2 straturi de asfalt peste beton
   B. Realizarea unui tratament (tip slam)
   C. Frezare de 9 cm si realizarea unei succesiune de 4 straturi asfaltice de 20 cm
           - un strat mortar asfaltic 3 cm sa impiedice transmiterea fisurilor din beton spre suprafata
           - 3 straturi asfalt (AB2, binder si MASF12 armat cu fibre ca strat de rulare /uzura)
    D. Ranforsare cu inca un strat de ciment de 20 cm
Expertiza a recomandat solutia C, care a si fost aprobata de CNADNR.

(Toate cele de mai sus sunt info de la CNADNR)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan_c

#766
Expertiza s-a facut in 2012

Nu cred ca s-a tinut cont de :

1. Indicativ AND 605 (revizuire AND 605-2013)
2. Decizie aplicare AND 605-2014 (2)- de retinut ce zice la pct 1 :

pct 1.începând cu data de 28 aprilie 2014 pentru toate contractele de lucrări a căror procedură de atribuire va fi demarată după acestă dată, derulate pe reţeaua de drumuri naţionale şi autostrăzi, se vor aplica prevederile Normativul AND nr. 605 / revizia I - 2014 ,,Mixturi asfaltice executate la cald Condiţii tehnice privind proiectarea, prepararea şi punerea în operă".

pct. 3.Pentru lucrările în curs de derulare se vor respecta prevederile caietelor de sarcini, parte integrantă a contractelor de lucrări încheiate.

Trebuie sa tinem cont si de aceste doua puncte conform Decizie de aplicare AND 605-2014 (2)

Normal ar trebui inca o expertiza tinand cont de reglementarile in vigoare

Mixturi asfaltice executate la cald. Conditii tehnice privind proiectarea, prepararea si punerea in opera - AND-605

Listele cu reglementarile tehnice din domeniul rutier

http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=293

http://www.cnadnr.ro/ReglementariTehnice/normativ/decizie%20aplicare%20AND%20605-2014%20(2).pdf

ghrt

Din ce am mers gropile au fost reparate practic toate (nu am mai văzut niciuna) până la ieşirea de la Drajna.
Azi se instalau panouri noi si au pus şi nişte stickere pe cele de servicii cu achitarea electronică a trecerii de la Feteşti.
Cont (aproape) inactiv.

panda_no 5

Am alimentat in seara asta la ora 21,30 de la OMV Pipera.
Cand i-am intrebat de vigneta pentru trecerea pe podurile de la Cernavoda s-au uitat la mine ca la masini straine.OMV este pe lista distribuitorilor de astfel de vignete.
Habar nu aveau, nu i-a informat nimeni si suntem in 28.04.Mai sunt doua zile pina la
1 Mai.
Daca CNADNR-ul s-a ocupat tot la fel si cu taxa prin SMS tare imi este teama ca iar pupam barierele. 
:bash:

Ionut

Asta nu e bine. Victor, baga repede pe Hotnews, poate se trezesc.

Serban

Pe 30 se da drumul in benzinarii. Sms ul cica merge deja.

rotnic

Am primit SMS de la Digi ca poti plati prin mesaj taxa de pod. :)
PUM addicted

ghrt

Pe sensul Bucureşti-> Fundulea au reînceput să apară ici şi colo gropile.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Ce gropi? Erau deja. Sau la ce te referi? ???

Telvanni

Quote from: TibiV on March 13, 2015, 11:55:44 AM

S-a facut o expertiza tehnica in 2012.
Expertiza a fost facuta de Constantin Romanescu, seful Catedrei de Drumuri de la Facultatea de Drumuri si Poduri.
Expertiza a luat in considerare 4 variante.
   A. Ranforsare cu 2 straturi de asfalt peste beton
   B. Realizarea unui tratament (tip slam)
   C. Frezare de 9 cm si realizarea unei succesiune de 4 straturi asfaltice de 20 cm
           - un strat mortar asfaltic 3 cm sa impiedice transmiterea fisurilor din beton spre suprafata
           - 3 straturi asfalt (AB2, binder si MASF12 armat cu fibre ca strat de rulare /uzura)
    D. Ranforsare cu inca un strat de ciment de 20 cm
Expertiza a recomandat solutia C, care a si fost aprobata de CNADNR.

(Toate cele de mai sus sunt info de la CNADNR)

Pare logic sa se faca asa insa ce am observat eu pe tronsonul dintre Brno si Praga e cu totul altceva. Acolo se sparge tot betonul care avea 20-30cm si, atentie, nearmat. Dupa spargerea betonului se refacea infrastructura si la urma se asternea asfaltul acela cu "sclipici" de care va ziceam in alta postare.

ghrt

Quote from: Ionut on June 03, 2015, 06:48:57 AM
Ce gropi? Erau deja. Sau la ce te referi? ???

În primul rând scuze pt răspunsul întârziat.

Erau gropi, unele mari. Au fost toate umplute, cam denivelat dar barem nu mai îţi riscai siguranţa ta şi integritatea maşinii.

Acum au reînceput să apară - dispare materialul cu care au fost umplute. Spun că reapar deoarece sunt în aceleaşi locuri cu cele vechi, nu sunt altele noi.

Cont (aproape) inactiv.

MRS

Confirm, Bucuresti-Fundulea si Fundulea-Bucuresti sunt praf, de fapt nu praf, ci dezastru, in special pe banda 1 (ambele sensuri). Extra, s-a dat drumul la nodul Cernica


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stangabriel

Nefiind poze artistice, le pun in topic, nu in Motorway spotting.

Nu mai este nici o groapa descoperita, dar plombarea a fost facuta in fuga, depaseste nivelul asfaltului. 
Cernavoda Constanta se prezinta in continuare fantastic, au lucrat recent la o alunecare de debleu, au pus pereti de beton si pietre mari, plus salcami.

La intoarcere pe seara, trafic intens, in coloana cu 120 km/h, radar politie,Logan, Duster ,mai erau si cu Porsche-ul 911 turbo.
Cu toate acestea, la taxare s-a trecut fluent, asteptau la bariera maxim 15 masini, majoritatea au ales plata taxei de pod la benzinarie sau prin SMS.

















vancouver

Quote from: stangabriel on June 14, 2015, 10:00:12 PM


Pe 18.06.2015 am surprins si eu consolidarile pozate si de colegul stangagabriel. Sunt intre Valea Dacilor si Constanta. Se lucra si o banda era inchisa:







Referitor la primul tronson, dintre Bucuresti si Fundulea, acolo evident trebuie refacuta autostrada din temelii, dar nu impartasesc parerea antevorbitorului meu. Rosturile erau tratate aproape perfect si se rula extrem de bine la 130-140 km/h. MAI ALES PE BANDA 1. Desigur erau destui care stateau pe banda 2, crezand ca acolo e mai bine --- dar prin reparatie parerea mea este ca acum se merge mai lin pe banda 1, practic rosturile acum sunt pline (numai ca la carte se cere sa fie pline cu o masa bituminoasa elastica, nu cu asfalt, deci iarna nu vor rezista) si nu se mai simt neplacut. Este posibil sa fi fost si frezate - poate cand a trecut colegul inca nu erau frezate si asfaltul in plus deranja.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Zidul ăla de sprijin este nou construit ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)