[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

Rusinos ca acest drum este doar 1+1. Este in campie pura pura. Rusine maxima proiectantilor ca nu au gandit macar 1-2 zone de depasire a vehiculelor lente. Egal ca o sa apara si o autostrada cvasi-paralela.

De ex. intre minutul 9:30 si 10:35 suntem in no-mans-land. Si avem o curba prelungita la stanga. In acea curba va exista o mare tentatie de a depasi si e extrem de periculos. Si va exista si un risc major de pierdere a controlului in conditii meteo proaste sau pur si simplu din neatentie. Tii volanul mult timp in aceesi pozitie, pare ca nu e nici un pericol si tipa un copil sau suna telefonul sau cade ceva pe jos in masina - un sofer neexperimentat si o secunda de neatentie si esti pe contrasens cu o roata! Plus daca e ceata, polei, zapada. Deci acolo CLAR CLAR trebuia parapet median. Automat toata curba aia 2+2. In total se putea face un segment de 2-2,5 km de 2+2. Suficient pentru a se depasi in siguranta in ambele sensuri, reducand presiunea celor care vor mai repede asupra celor care nu pot sau nu vor la fel de repede.

Si nu-mi veniti iarasi cu prostia de 2+1, ca atunci 90% din avantaje se pierd, adica parapetul median. Unde fac 2 benzi pe un sens, fix acolo fac 2 si pe celalalt, nu decalat. Ca si cantitate de asfalt sau terasament e aceeasi, ca si siguranta e de 100 de ori mai sigur.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

iuli

Ma gandesc ca esti retoric in intrebarile pe care le pui, nu? Sau nu stii istoria proiectului?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cristi5

#932
@vancouver suntem de acord cu zone de depasire pt ameliorarea acestui proiect rusinos, cu conditia sa se instaleze parapete separator de sens pe toata lungimea, pt a elimina depasirea in celelalte zone (evitat contrasens). Ceea ce poate implica si mutarea parapetelui lateral, parca va fi pe toata lungimea...

Nu sunt de acord cu ideea ca "2+1 sau 1+1 exclude separarea de sens". Nu exclude, trebuie doar vointa, dedicare pt siguranta rutiera (nu pt viteza cum vedem pe DN2) si parapete ingust. Uite 1+1 cu separare de sens, 5,5 km. Parapete ingust Birsta 1P, clasa de siguranta A.

https://goo.gl/maps/YXQmdrPhH8RWgibU8

Indicatorul de 5,5 km
https://goo.gl/maps/H8FW1qdymYLZBbsM6



Chiar daca expropriezi si construiesti zonele de depasire fix simetric, pentru un sofer drumul ramane tot 2-1 alternativ, pt ca are cand o banda, cand doua :)

Fireste ca daca ai loc de 2 benzi, dublezi pe ambele parti. Dar daca n-ai?

gruiarew

Dacă nici la câmpie, unde este plat ca masa nu e loc... atunci să-mi fie cu iertare...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Timisoara2

#934
A început astăzi montarea primelor grinzi la un pasaj de pe viitoarea centură sud a Timișoarei. Elementele de suprastructură sunt poziționate la un pasaj peste conducte ale CET Timișoara, în zona Freidorf.
#VOTS

Sursa: DRDP Timisoara







Archi

Am mers sa filemez primele grinzi de pe centura, iar cu ocazia asta am filmat tot sectorul intre Fabrica de Zahar si calea Sagului. Enjoy! :D


reed

Super.Miscare anemica.Se pare ca inca sunt de relocat stalpi de joasa tensiune la pasaj.Multumim

p.suta

Am facut si eu prima mea scurta filmare din drona la podul peste bega astazi.



Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Archi

Am filmat portiunea intre Ghiroda si Mosnita


dorum

#939
Da, scuzele mele despre calitatea filmarii...
In rest, TS, mars acasa... de la TL2 si LD1 la VO TM si CraPi1 esti un dezastru :(
N-ai bani sa treci strada? Du-te frate 'napoi in Italia ca acolo sigur o sa prinzi contracte garla :(
Doar figuri avem, dar nu se vede nimic... Au macaronarii si o DUAMNA sef acolo, care doar sa se planga stie, nimic proactiv, nimic inspre rezolvarea problemelor :(
Doar vina CNAIR, TS e curat ca lacrima :(
Sunt probleme si vor fi... inevitabil din pacate...tu, TS, care ai demonstrat ca stii sa te descurci pe loturile de autostrada, stai si o freci pe un cacat de 1+1 si te plangi zilnic? Da, drumul boilor e un cacat... in rest de ce nu ai performat? Pt ca ai devenit in RO un CACAT de firma!!!
Parca mi-as dori o reziliere marca CUC :(

Archi

Filmarea e 4k, mai dureaza procesarea.

bacovia

TS avea un partener, mai din umbra asa. Respectiv Società Italiana per Condotte d'Acqua.
Divortul a survenit acum 2-3 ani, rezultatele se vad.

O scurta, dar edificatoare descriere o gasiti chiar pe wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Societ%C3%A0_Italiana_per_Condotte_d%27Acqua

elphax

pe grinzile  de pe A1 parca scrie Condotte
dar nu grinzile sunt problema ...

Lvs_tm

Pe A1 au fost in asociere de firme, Condotte fiind firma separata.

alexandru_m

Astazi dimineata pe la ora 05:00 m-am intalnit dupa organizarea TS cu 3 ansambluri care duceau 6 (cred) grinzi de beton. Mergeau catre capatul centurii actuale, catre santier.