Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

Sunt din zona si am fost doar o data pe lotul lipsa de pe A1 si clar e mult mai OK pe Meses. Asfalt bun, 2+1 la urcare. Tot va fi varianta preferata de utilajele de mare tonaj, pentru ca pe DN1 pana la Oradea ai de urcat cam tot pe-acolo, daca nu putin mai mult. Pentru cei ce doresc sa vada pe Google Maps, e vorba de bucata de drum intre Bucea si Cornitel.

raulbogdan23

Obiectiv: Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Modificare traseu Mihãiești - Topa Micã
Data Filmare: 26.08.2023
Constructor: necunoscut, licitatie in desfasurare



Enjoy!

andrei.obreja

27.08.2023
Nod rutier Nușfalău


Vedere spre Suplacu de Barcău



Powered by API/PUM imgur uploader

Light

#33048
Cred că vor fi contestații la greu ținând cont de ce oferte avem.
QuoteInteres major pentru câștigarea contractului de proiectare și execuție a secțiunilor #PoartaSălajului - #Zalău și Zalău – #Nușfalău (inclusiv tunel rutier #Meseș)!
Până astăzi, la termenul limită de depunere a ofertelor, 7 operatori economici s-au înscris pentru a câștiga contractul pentru proiectarea și execuția celor 41 km dintre Poarta Sălajului și Nușfalău, inclusiv Tunelul Meseș:
- Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o (România – Bosnia Herțegovina)
- WEBUILD SPA – MILANO (Italia)
- IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
- Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)
- MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
- Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. - DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.Ş. (Turcia)
- Asocierea TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. - DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

Contractul pentru construcția celor 41 km (din care 2,8 km de #tunel), are o perioadă de implementare de 78 de luni (18 luni pentru etapa de proiectare și 60 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor).
Contractul prevede inclusiv construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km) și a Tunelului Meseș (în lungime de 2,89 km).
Valoare estimată este de 7,48 miliarde lei fără TVA, iar  finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Sursă: FB Cristian Pistol

GIV

preferinte personale : nurol we build umb. la cat de multi s-au inscris e posibil sa dureze mult timp pana la atribuire. intrebare: umb tot cu 80% s-a inscris?

misiekwas

Chiar decenta competiție cu mai mulți serioși.

a.l.x

#33051
^Păi urmează evaluarea , cel mai probabil contestații , semnare+ 18 luni de proiectare, o să termine din loturi până ajung la momentul execuției. Păcat că nu au ofertat PORR și STRABAG.

*A fost șters mesajul la care am răspuns.

neobluenet

Are logica miscarea UMB-ului: la 18 luni de proiectare se adauga inca vreo 3 luni pana la stabilirea castigatorului, inca vreo 3 luni pentru contestatii, deci se va intra in teren dupa 2 ani in cel mai fericit caz, adica sfarsit de 2025. La momentul respectiv ar trebui sa aiba la dispozitie resursele dinspre Nadaselu. Chiar daca o mare parte din cei de pe A3 se muta pe A7 (ma refer la camioane, buldozere si excavatoare), contractul de pe lotul cu Mesesul are 5 ani, deci nu au o mare presiune a timpului.

Nurol a fost in zona si poate avea preturi bune avand deja niste contacte cu subcontractorii. Chiar daca au intarziat pe lotul lor din A3, per total au facut o treaba buna.

WeBuild pot veni cu preturi bune pentru ca vor avea resurse la dispozitie dupa ce termina cu podul de la Braila.

GIV

oare cand a mai fost batalia asa de mare intre cei buni?

Ionut

Adevărul că da, drumul de 20 km 1+1 în lunca Dunării e la fel ca autostrada de 40 km în dealurile transilvănene din care 3 km în Meseș, cel mai lung tunel rutier din RO.

Exact.

RazesIesean

#33055
E o batalie interesanta intre romani, turci si italieni.
Acum la modul serios Mapa si Nurol, stiu sau invata cum merg lucrurile pe plaiurile mioritice.
Webuild - termina PiSi5 chiar cand termina proiectarea. Ei au si PiSi3 care o sa necesite multe resurse, dar unele echipe specializate se pot muta la Meses.
UMB -ul ar trebui sa termine o mare parte din A3 si A7 in 2025 (deci ar putea sa oferteze destul de bine pentru continuare de lucrari). Sau se va focusa pe A8 pe montan sau spre Iasi.
Nurol are experienta pe tuneluri si stiu deja cum merg lucrurile la noi.
Ceilalti turci dupa portofoliu par ok.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

dumbravaandrei


mike_us

Nurol a făcut o treaba decenta spre buna (au totuși întârziere) dar pe un lot foarte simplu de 13km. Aici vorbim de 40km + un tunel mare pentru standardele romanești. Nu mi se par comparabile.

Iceman

Eu sper să fie 6 descalificați din ofertă și doar unul singur admis (câștigător)... sigur totul s ar mișca mai repede :o  :lol:

GIV

@Iceman si daca antreprenorul desemnat castigator se misca precum aktor, pizza sau tirrena sau altii ce te mai faci?