Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misiekwas

#870
^^Ceea ce mi confirma părerea nu prea strălucită despre oamenii la butoane și la CFRCal și CFR. Pentru ca efectiv ce am obținut după 20 de ani avem urmator:

1. Linia cu capacitate redusa (ok, de înțeles), ceea ce va afecta totuși atractivitatea ei pentru navetă.
2. Lucrarea efectiv neterminata din cauza lotizarii (ca Daia), care nici navetă eficienta nu prea oferă, nici pe lunga distanță nu prea poate folosita.
3. Care nu oferă timpul competitiv.
4. Care nu prea deservește direcții unde chiar vei avea cerere.
5. Care va fi închisă cândva, deci nu oferă predictibilitate.
7. Are stații cam aiurea puse (Grădiștea) și podul ca să asigure transportul naval care niciodată nu se va materializa.
8. Componenta internaționala va include un tren (singular), care va cifcula sezonier și mai degrabă gol (am luat de mai multe ori trenul spre Istanbul, de obicei cam sub 5 călători).

Iextraordinar, ca să zic asa. Dacă m-ar întreba cineva as spune ca nu numai MT, dar și CFR încearcă sa ucidă căile ferate în România în mod activ și consecvent.