Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

myid

data finala depunere documente ?
data finala deschidere dosare ?

Multumesc pentru raspunsuri !

pasadia

Sectorul dinspre Brasov care ar avea logica sa-l faca pleaca de la nodul Rasnov sud (intersectie cu DN73) si merge spre nord, pana in capatul liber dintre Cristian si Vulcan (intersectia cu DJ 112B) de unde ar pleca acel drum de legatura spre DN73 undeva la nord de Cristian (zona INA).

Nodul de la Rasnov, in desenul de mai sus, vad ca se leaga direct in intersectia DN73 Bran - Rasnoc cu DN73 A Rasnov - Predeal. si vad ca in aceeasi intersectie este prevazut si un nou drum de legatura spre DN73A sectorul Rasnov - Zarnesti. Ar iesi o mica nebunie in acea zona, dar ar fi util ca toate acele directii sa se intalneasca in afara orasului Rasnov pentru a fi scos traficul de tranzit complet din oras.

Nu as vedea nici o utilitate momentan daca ar construi de la nodul Rasnov spre Predeal cat timp nu au de gand sa faca tot sectorul, pana la nodul Predeal (si acest sector ar costa mult mai mult decat cele 2 scoase acum la licitatie). Apropo, nu avem o valoare estimativa pentru aceste sectoare? In total n-ar trebui sa coste mai mult de 100-120 de milioane euro.

Earthchild

Quote from: Tavi on July 15, 2015, 03:09:40 PM
Quote from: dan_c on July 15, 2015, 02:57:59 PM
Gilau Nadaselu




Tunel?? :shocking:

Totul tine de perspectiva.
In plan indepartat, traversare debleu pe terasament provizoriu.
In plan apropiat, pereche de monoliti din Odiseea spatiala 2010. Supravegheaza lucrarile.

NGC

#6858
Aveti acum toate plansele in mesajul de mai sus.

Am adaugat si celelalte informatii, din care o parte erau deja trecuta in sinteza.

pasadia

Am fost generos, vad ca valoarea estimata totala este de 70 milioane euro. Probabil se va castiga cu vreo 50-55.
Ai trecut 24 luni de proiectare, banuiesc ca e de vorba de 6+18, proiectare + constructie.

Plansele utile sunt primele 2 si ultimele 2 (chit ca nu apare drumul de legatura din nordul Comarnicului.

NGC

#6860
Drumul de legatura din Nordul Comarnicului care are autorizatie de construire din 2014, nu pare a face parte din acest proiect.

Dar se pare ca vor sa faca un nod definitiv sau temporar acolo.

Lot 1



Lot 2



stangabriel

DN 73B Cristian-Ghimbav se mai reabiliteaza? 2 sau 4 benzi?

NGC

#6862
Quote from: pasadia on July 16, 2015, 09:22:52 AM
Sectorul dinspre Brasov care ar avea logica sa-l faca pleaca de la nodul Rasnov sud (intersectie cu DN73) si merge spre nord, pana in capatul liber dintre Cristian si Vulcan (intersectia cu DJ 112B) de unde ar pleca acel drum de legatura spre DN73 undeva la nord de Cristian (zona INA).
Exact acela este lotul 2 care se liciteaza acum.

Quote from: pasadia on July 16, 2015, 09:22:52 AM
Nodul de la Rasnov, in desenul de mai sus, vad ca se leaga direct in intersectia DN73 Bran - Rasnoc cu DN73 A Rasnov - Predeal. si vad ca in aceeasi intersectie este prevazut si un nou drum de legatura spre DN73A sectorul Rasnov - Zarnesti. Ar iesi o mica nebunie in acea zona, dar ar fi util ca toate acele directii sa se intalneasca in afara orasului Rasnov pentru a fi scos traficul de tranzit complet din oras.
Esti sigur despre acel nou drum de legatura? E logic ce zici, dar de unde ai informatia?

Ionut

OK, deci avem doua loturi.

Lot 1, Centura Comarnic, intre intersectia DN1-DC2 (gara Breaza Nord) si km 115+300 (dar aici e nod sau ce?!)
Lot 2, Centura Rasnov-Cristian, intre DN73 (la sud de Rasnov) si DN73 (la nord de Cristian)

La lotul 1 in nord ce avem? Avem nod?! Nu apare pe planul ilustrativ.

NGC

#6864
^^^ In Nord, posibil doar un nod temporar, sau un nod care trebuie proiectat de antreprenor. In proiectul ilustrativ nu este prevazut nod acolo, dar apare o parcare de tip S1.



Ionut

Mda, e clar, trantesc un giratoriu. >:(
Oare sa ne asteptam si la alte lansari de licitatii pentru centuri?! Sa fii atent te rog.

:cheers:

TibiV

NGC20, in PDF-ul postat de tine mai sus, pentru lotul 1", la capitolul "1.3.2. Proiectul Lot 1: Sectiunea....." documentul spune:
Quote- conexiuni cu drumurile existente la inceputul sfarsitul sectiunii de autoistrada (DN1)
Deci vor fi doua noduri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

La Cristian: Daca si cand se va continua autostrada catre nord, nodul va fi transformat in permanent, altfel drumul de legatura spre DN73 si DN73B devine inutil. Deci probabil ceva fel de "jumatate de nod", banuiesc ca se poate proiecta a.i. sa fie mai usor de "completat" in viitor.

vancouver

Fata de proiectul din 2007 as modifica totusi trecerile prin Sinaia si Busteni cu tunele in partea dreapta fata de traseul actual, din motive ecologice si turistice.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cutter

Și Prahova cum se trece la Comarnic-Nord?!

N-a observat nimeni că la km115+300 autostrada este pe partea opusă a Prahovei (față de DN1)?