Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

NGC

Pentru Nadaselu - Mihaiesti, deschiderea ofertelor s-a mai amanat o saptamana, de data aceasta pana in 22.05.2015.

nicolaem

nu stie nimeni a fost semnat contractul pt SF drum de legatura A3-DN1 in zona Turda - Martinesti?
ultimul stadiu stiu ca era

"Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 22.01.2015 conform anuntului de atribuire [185978] / 17.02.2015 catre MAXIDESIGN (loc 1)"

nu inteleg ce se misca asa greu, ne trezim ca in situatia cu podu de la Gilau, A10 va fi gata ( cel putin lot 3 si 4) dar tot prin Turda trebuie sa treci...

ciprebbe

#6122
Firma care a câştigat licitaţia pentru realizarea studiului de fezabilitate a variantei de legătură a centurii Clujului, Vâlcele – Apahida, prin DN1, în zona localităţii Mărtineşti, cu autostrada Transilvania A3, şi-a prezentat in 4 martie, proiectul.

Firma care a câştigat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate este Maxi Design Bucureşti. Ordinul de începere a fost semnat în data de 22 februarie şi durează patru luni.

LE:
Varianta finală va fi aleasă în următoarele trei luni, în funcţie de rezultatele forajelor tehnice făcute pe ambele trasee. Chiar dacă prefectul Gheorghe Vușcan ar dori studiile cât mai repede pe masa autorităților, reprezentanții Maxi Design Construct au spus că va fi gata în iunie 2015, iar perioada maximă de execuţie ar fi de doi ani de zile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Parca 4 luni era durata contractului.

NGC

Quote from: nicolaem on May 13, 2015, 11:10:17 AM
nu stie nimeni a fost semnat contractul pt SF drum de legatura A3-DN1 in zona Turda - Martinesti?
ultimul stadiu stiu ca era

"Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 22.01.2015 conform anuntului de atribuire [185978] / 17.02.2015 catre MAXIDESIGN (loc 1)"
Stadiul este corect. "Contract atribuit" inseamna "contract semnat".  ;)
Vezi si ce a scris ciprebbe mai sus si poti gasi ceva planse cu ceva pagini in urma.

ciprebbe

#6125
Da Horatiu 4 luni pt SF si 24 pt executia propriuzisa.
Sunt 2 trasee studiat cu sanse mari sa se faca traseul mov(cel lung), varianta mai scurta este mai scumpa datorita viaductului si pasajului subteran de la intersectia cu DN-ul



Drumul va avea 9 m cu o bandă de circulaţie pe sens de 3,5 m. Lăţimea acostamentelor este de 1 m, din care lăţimea benzilor de încadrare de 0,5 m.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

multumesc, nu stiu de ce stiam ca atribuit inseamna doar ca a castigat licitatia, nicidecum semnat.
e perfect, asta inseamna ca anul asta se liciteaza si lucrarile efective.

horatiu.cosma

Mi se pare destul de mult o executie de 24 de luni pentru un DN de 5 km, fara structuri complexe.

horeaa

In Master Plan apare drumul express Turda - Dej/Bistrita care pare ca pleaca cam din acelasi loc de pe A3. Daca tot vor sa faca drumul express (chiar daca nu curand) era frumos un pic de viziune si acesti 5km sa fie construti ca si primii km din acest drum express care ulterior se putea continua cand sunt bani. Degeaba avem Master Plan daca nu tinem cont de el.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on May 13, 2015, 12:40:57 PM
Mi se pare destul de mult o executie de 24 de luni pentru un DN de 5 km, fara structuri complexe.
Nu s-a licitat momentan decat realizarea SF-ului, asa ca nu putem vorbi de 24 de luni pentru executie.


cricric

De ce ai discuta "opinia" aia`?

horatiu.cosma

A vrut sa ii arunce o momeala lui Pasadia :).

pasadia

@horatiu: da, am muscat. Poftim:

Cand va spuneam eu asta nu ma credeati. Acum, cand vine Baiazid cu argumente amuzante, sunt curios daca o sa-l credeti.

Apropo de argumente amuzante  - e fain ca autostrada distruge prin zgomote si ar trebui acoperita la costuri mari dar solutia alternativa, centurile, se vor construi direct tunel. Vrea el sa demonstreze ceva si nu mai lasa logica sa-i stea in cale deloc. :)

@cutter: apropo de o discutie mai veche, chiar ar trebui sa caut mesajele in care spuneam ca nu e nevoie de amandoua (PiSi si CoBra)? Sau ti le reamintesti?

horatiu.cosma

Daca se aproba Masterplan-ul, atunci sigur o sa se mearga inainte cu aceasta autostrada intr-un ritm alert(mai ales ca se doreste de la centru), fie ca ne place sau nu.