Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Se cam termină cu Shapir Structures. Mă mir că Morgenstern nu a plecat din România după ce a fost reținut prima dată.

alecu26

Culmea e ca pe partea de drumuri face o treaba super, fara nici un fel de probleme la preturi excelente. Si aici...problemele sunt strict la contractele din Cta.

Plus ca la Transalpina a avut un pret de 250 milioane euro fata de 350 milioane euro a lui Romstrade. Si am fi avut transalpina gata demult. Sper ca macar aici sa se aleaga ceva din controlul facut de corpul de control a ministrului sau a prim ministrului. A dat Neaga un interviu recent destul de detaliat despre asta.

PS: sincer, dupa ce Neaga a scapat din plasa lui Sova, mi se pare mult mai capabil si mai clar si coerent in declaratii. Adica sunt chiar tehnice intervurile, nu discursuri politice pure.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

O asociere româno-italiană va moderniza şoseaua Bucureşti-Adunaţii Copăceni, pentru 95 milioane lei

BUCUREŞTI (MEDIAFAX) - CNADNR va plăti unei asocieri româno-italiene 94,4 milioane lei, cu TVA, pentru modernizarea unui tronson de 11,6 kilometri ai Drumului Naţional 5, între Bucureşti şi Adunaţii Copăceni, contractul iniţial pentru acest proiect, semnat cu Romstrade, fiind reziliat acum doi ani.

Lucrările au fost adjudecate prin licitaţie deschisă de asocierea Eurogen Filiala Aninoasa - Aleandri - Beozzo Costruzioni - Smart Building Project.

Obiectivul contractului vizează modernizarea DN5 Bucureşti - Giurgiu, între km 7+573 şi km 19+220, pentru asigurarea infrastructurii de bază necesare cererii de transport în creştere către graniţa cu Bulgaria, respectiv vama Giurgiu, potrivit CNADNR.

Valoarea totală a acestui contract este de 76,1 milioane lei fără TVA, din care 85% reprezintă finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană.

Durata de execuţie a lucrărilor este de un, la care se adaugă o perioadă de garanţie de doi ani.

Contractul iniţial pentru aceste lucrări a fost atribuit în martie 2011 companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache, pentru 80,2 milioane lei fără TVA. CNADNR a reziliat acordul la finele anului 2012, invocând nerespectarea termenelor de execuţie, şi a reluat procedura de achiziţie.

Nelu Iordache a fost trimis în judecată într-un dosar privind deturnarea de fonduri europene, iar Romstrade a intrat în insolvenţă în decembrie 2012.


Sursa: Mediafax
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Smart Building e fostul Shelter Construct, si-au schimbat numele intre timp. 70% din valoarea estimata.

Tavi

Bai, ce limbaj de lemn au si oamenii astia! Zi-ne bai nenea ceneadenere data inceperii si data terminarii lucrarii asteia, deschidere trafic etc nu blablauri d'astea ieftine!

TibiV

 km 7+573 este la intrarea sau la iesirea din Jilava ? Sensul Bucuresti-Giurgiu, desigur...

Daca este la iesire nu e bine deloc, pentru ca In Jilava drumul e tandari. Banda 1 pe sensul spre Bucuresti este frezata de peste un an si ... atat. Acum se circula practic pe o singura banda.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

este exact la iesire din Bucuresti, unde intoarce tramvaiul (la linia de tren)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi


dr4qul4

dap. cam pe unde au vrut sa-si faca pasarela intre palate  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 19, 2014, 01:56:56 PM
este exact la iesire din Bucuresti, unde intoarce tramvaiul (la linia de tren)

Atunci este perfect. Poata fac ceva civilizat la trecerea peste calea ferata, sa nu iti rupi masina daca treci cu mai mult de 5 km/h...

Dar asta inseamna ca soseaua a fost frezata in Jilava de Romstrade, nu ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

nu stiu de ce...dar acei Italieni par victime in asocierea asta. Ca Monte adriano cu Romstrade, ca si Aldesa-Comsa cu Teloxim....:))

O alta lucrare cu sanse de relicitare a 2-a oara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Poate scapă un buldozer nesupravegheat în palatele alea.
Se face ceva și cu accesul în/din centura București? Că pe-acolo mereu am avut surpriza unor TIR-uri care intră direct pe/de pe banda 2.

TibiV

Quote from: igorashu on November 19, 2014, 02:38:45 PM
Poate scapă un buldozer nesupravegheat în palatele alea.
Se face ceva și cu accesul în/din centura București? Că pe-acolo mereu am avut surpriza unor TIR-uri care intră direct pe/de pe banda 2.

Foarte buna mobservatie. Intrarea pe breteaua de acces la DNCB cand vii dinspre Giurgiu este aproape la 90 de grade, eu ma mir intotdeauna cum reusesc tiristii sa faca dreapta - normal ca sunt obligati sa se duca inati mult in stanga ca sa poata vira. Bretelele alea ar trebuiie refacute complet.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

cred ca intersectia cu DNCB tin de modernizarea CB si nu a DN5.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Quote from: alecu26 on November 19, 2014, 02:37:43 PM
nu stiu de ce...dar acei Italieni par victime in asocierea asta. Ca Monte adriano cu Romstrade, ca si Aldesa-Comsa cu Teloxim....:))

O alta lucrare cu sanse de relicitare a 2-a oara.

Relicitare la relicitare la licitare. Incredibil.