Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

boer_escu

Pe DN14 Sibiu-Medias, Strabag a ajuns cu stratul de uzura in Slimnic (17 km de Sibiu), incepand asternerea dinspre Medias. Undeva la mijocul lui iunie ar trebuie sa termine cu stratul de uzura. Apoi va mai fi de lucru la parapeti, marcaje, etc.

Pana la urma toata lucrarea a durat putin peste doi ani, in conditiile in care anul trecut guvernul nu a alocat niciun ban pentru aceasta investitie, iar Strabag a lucrat din propriul buzunar.

amarokTM

Quote from: boer_escu on May 18, 2014, 10:41:15 PM
iar Strabag a lucrat din propriul buzunar.
Sincer ma cam indoiesc de asta. Pe de alta parte la cate lucrari are Strabag-ul poate-si mai permite si acte de caritate.

boer_escu

Quote from: amarokTM on May 19, 2014, 01:05:52 AM
Quote from: boer_escu on May 18, 2014, 10:41:15 PM
iar Strabag a lucrat din propriul buzunar.
Sincer ma cam indoiesc de asta. Pe de alta parte la cate lucrari are Strabag-ul poate-si mai permite si acte de caritate.

"din propriul buzunar", in sensul ca au lucrat fara sa primeasca niciun ban anul trecut, urmand ca anul acesta (in cazul fericit) sa le fie platite retroactiv lucrarile.

adiarc

este adevarat..alocarea financiara pt 2013 a fost zero
nu stiu cum arata contractul ..poate este credit furnizor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

A fost "bunavointa" lui STRABAG. Drumul e prins in programul de reabilitare a DN-urilor (faza 5 sau 6 din prograsmul BEI), si cum maretul guvernul a taiat investitiile masiv in 2012 si 2013, primele pe lista au fost astea (si DN18 si DN 15A). Din anul asta incep sa le plateasca, la fel si UMB-ului pe sectorul Sighet-Borsa si lui STRABAG pentru Bistrita-Tg Mures. Aici sunt banii de acciza, sa plateasca lucrari deja executate ca altfel aveau probleme mari  :bash:

adiarc

#1265
cateva poze de pe DN 14..intradevar utilajele de asfaltat sunt la iesirea din Slimnic spre SB

[img ]https://farm6.staticflickr.com/5494/14252145373_c9eef272bf_s.jpg[/img]IMG-20140520-00262 by adiarc, on Flickr

IMG-20140520-00261 by adiarc, on Flickr

si pe tot parcursul se asfalteaza si iesirile pr drumurile laterale

[img ]https://farm3.staticflickr.com/2896/14045308038_19ce1250ef_s.jpg[/img]IMG-20140520-00264 by adiarc, on Flickr
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexIP

În sfârșit...

QuoteDirectorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Narcis Neaga, a făcut marți un control inopinat pe şantierul de pe DN 66, pe tronsonul Petroşani - Lainici, unde circulaţia este închisă ziua, și a declarat că atmosfera de pe șantier era de "Adormirea Maicii Domnului", găsind foarte puțini muncitori la lucru, informează mediafax.ro.
Șeful  CNADNR s-a întâlnit miercuri, la Târgu Jiu, cu reprezentanţii firmelor care au contracte pentru modernizarea tronsonului de drum, pe care i-a întrebat de ce îşi bat joc de transportatorii români şi de ce au mai cerut închiderea traficului rutier dacă nu muncesc conform graficului de lucru.
"Până la Lainici, de la Petroşani, aş vrea să vă spun că atmosfera era de parcă era Adormirea Maicii Domnului pe şantier. Am întâlnit o echipă de cinci muncitori care puneau plase, o altă echipă care punea plase, se lucra la două podeţe cu câte patru muncitori la fiecare podeţ. Să ştiţi că i-am filmat şi pot demonstra asta. Din cei patru doi lucrau şi doi stăteau prin tufişuri. Aş dori să îmi explicaţi pentru ce aţi cerut întreruperea traficului şi pentru ce există această bătaie de joc la adresa transportatorilor din România?" i-a întrebat Narcis Neaga pe constructori, potrivit mediafax.ro.
Unul dintre constructori l-a asigurat pe directorul CNADNR că începând "de mâine" se va lucra într-un ritm mai alert, dar Narcis Neaga i-a replicat că nu acceptă "de mâine", ci este interesat de ce nu s-a lucrat "până acum".
"Contractual am să vă penalizez, explicaţiile sunt de neacceptat. Suntem în luna mai şi nu aţi făcut nicio lucrare la drum. Nu aţi început până acum nicio lucrare la drum. Vă rog să explicaţi de ce, nu ce faceţi de mâine, ci de ce nu aţi făcut până acum?", a spus Neaga către Antonio Seve, reprezentant al firmei spaniole Copisa Constructore Pirenaica.
Din datele vehiculate în timpul întâlnirii de la Târgu Jiu, pe tronsonul Petroşani - Lainici s-au realizat doar 13,5 la sută din lucrări, în condițiile în care ar fi trebuit executat 87 la sută din lucrările prevăzute până la sfârșitul acestui an.

Circulaţia prin Defileul Jiului, pe tronsonul Petroşani - Bumbeşti Jiu, este închisă în fiecare zi lucrătoare de dimineaţa de la ora 8.00 până seara la ora 20.00, o pauză de două ore, între 12.00 şi 14.00, fiind luată de muncitori pentru ca în acest interval şoferii care aşteaptă la intrările în Defileu să îşi poată continua traseul.


http://hunedoaramea.ro/article/%C5%9Feful-companiei-na%C8%9Bionale-de-drumuri-dup%C4%83-o-inspec%C8%9Bie-neanun%C5%A3at%C4%83-pe-%C5%9Fantierul-de-pe-dn-66-at

RaduC

^^^Pe cineva îl strâng mușchii.  Aceeași întrebare as putea S ii pun și eu,  de ce abia acum își arată colții,  când a trecut atâta timp de când e în funcție și nu a făcut mai nimic. Sunt curios cum stau cu plățile către firma respectiva, etc... Aproape ca l-aș crede, dacă nu as ști cum merg lucrurile de fapt,  și ca aceste sforțări sunt mai degrabă praf în ochi,,  atâta timp cât harta noastră e plina de DN - uri roșii.

alecu26

ei....daca ar fi Copisa niste sfinti nepatati i-as acred. Aici am tendinta de a crede CNADNR si foarte bine ca s-a facut in sfarsit ceva. Doar sa fie ceva concret....nu povesti.

Acolo poate ca e o vina un pic comuna, daca intradevar nu sunt platiti, (dar in ultima vreme CNADNR plateste foarte bine si in general la timp) si CNADNR nu trebuia sa le dea aprobare la inchidere daca stiau ca nu au bani sa sustina lucrarile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

#1271
Quote from: alecu26 on May 22, 2014, 11:35:52 AM
ei....daca ar fi Copisa niste sfinti nepatati i-as acred. Aici am tendinta de a crede CNADNR si foarte bine ca s-a facut in sfarsit ceva. Doar sa fie ceva concret....nu povesti.

Acolo poate ca e o vina un pic comuna, daca intradevar nu sunt platiti, (dar in ultima vreme CNADNR plateste foarte bine si in general la timp) si CNADNR nu trebuia sa le dea aprobare la inchidere daca stiau ca nu au bani sa sustina lucrarile.

Quote from: RaduC on May 22, 2014, 03:03:19 AM
Sunt curios cum stau cu plățile către firma respectiva, etc... Aproape ca l-aș crede, dacă nu as ști cum merg lucrurile de fapt,  și ca aceste sforțări sunt mai degrabă praf în ochi,,  atâta timp cât harta noastră e plina de DN - uri roșii.

Se poate verifica ROGOP-ul aici: http://213.177.10.50:7777/facturi/default.aspx - nu trebuie sa ne intrebam cand si daca s-a platit ceva, putem verifica cu ochii nostri. Apar cu intarziere de cateva zile, sunt introduse datele in momentul in care ies banii din CNADNR, dar cu data emiterii ordinului de plata.

Fisierul e mht, ca sa scutesc frustrarea cautarii de soft - merge deschis cu fix trei programe in tot universul: Opera si Internet Explorer si Outlook.

Copisa, pentru 92/42013/29.06.2012, adica drumul minune, a primit pana acum 27319060+27845060+6522070+5467486 RON, adica 67.153.676 RON dintr-un total contractat de 149.705.919 RON, adica 44.86% din totalul datorat de CNADNR. Daca stadiul lucrarilor e de 15%, nu CNADNR e de vina, ci constructorul - bani au cat sa-i invarta cu lopata. Asa ca le uram constructorilor "mars la munca!".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

RaduC

^^^ Mersi de informatii.
Corect, mars!
Ce mi-e mie cu suparare e ca s-ar putea sa castige si centura Tg-Mures, si vor freca menta si acolo, dar trebuie atunci sa-mi scot palaria de data asta in fata lui Neaga si sa zic "Da, dom-le, pe ei, pe mama lor!"

szjozsef

Quote from: frunzaverde on May 22, 2014, 11:52:08 AM
Fisierul e mht, ca sa scutesc frustrarea cautarii de soft - merge deschis cu fix trei programe in tot universul: Opera si Internet Explorer si Outlook.
Pentru Firefox se poate folosi Add-on-ul : UnMHT

AFC

Sper din tot sufletul ca nu este o actiune izolata si ca genul asta de inspectii o sa devina standard. Constructorul nu are nicio justificare in conditiile in care platile sunt la zi sau in avans fata de stadiul lucrarilor, cum este in acest caz. Exista o scrisoare de garantie bancara de buna executie si exista si penalitaile contractuale deci CNADNR are suficiente argumente sa-i stranga cu usa. Repet, problema e la capitolul consecventa acestor actiuni.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell