Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luc

Zona unde se lucrează, unde au avut loc alunecări în repetate rânduri: (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

luc

#5896
Încă doua zone rămase înghețate în timp, aici podul peste râul Crișul Negru, se circula pe o singură bandă:
(GPS)


Și final de lot și al neputinței noastre administrative!
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

user201

@luc
Oau, impresionat drumul.
Ma felicit ca nu am continuat niciodata spre Oradea din Varfurile incolo si cred ca vor mai trece ani buni pana va deveni cu adevarat practicabil!

luc

#5898
Dacă e să dăm Cezarului ce al Cezarului trebuie să recunoaștem că traseul Deva Beiuș (aprox 120 km) a evoluat mult în bine în ultimii ani. Zonele vulnerabile au rămas în continuare Ionești - Vârfurile (aprox 14 km), se circulă în regim de șantier, precum și marea durere Vârfurile - Ștei unde sunt aproximativ 5 km adunați în care se circula în regimul de mai sus. În rest aproximativ 85% sunt modernizați sau în curs.

În aceeași ordine de idei, pentru cei care cunosc: ce se întâmplă cu traseul din orașele Beiuș și Brad unde drumul nu a fost modernizat? Nu a făcut parte din contractul inițial? Spre comparație orașul Ștei a beneficiat de reabilitare completă.

pasadia

In interiorul municipiilor traseurile DN-urilor sunt in administrarea primariilor locale (se considera ca ele au bani, plus investitii de derulat in subteranul lor). E o intelegere absurda care conduce in continuare la probleme mari in interiorul unor municipii fara resurse adecvate (Fagaras, Medias, sunt exemple care imi vin usor in minte).

Allex

DN-urile din interiorul municipiilor au fost date in administrarea primariilor din cauza utilitatilor aflate pe (si sub) drum. Va dati seama ce insemna ca pentru fiecare lucrare la vreun canal, teava, stalp, bordura, etc.  sa se ceara avize de la CNAIR/DRDP? Nu cred ca solutia pe termen scurt ar fi cedarea acestor drumuri catre CNAIR dar cu siguranta solutia pe termen lung este construirea de centuri/variante ocolitoare la aceste orase/municipii si mutarea indicativelor DN-urilor din centrul localitatilor catre centuri (stiu, a mai fost discutia asta, e greu, dar nu imposibil).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

marinul

Quote from: afreddyapp on April 23, 2019, 09:51:01 PM
De la Ceica pana la zona "Dealul  Bitii"(unde este limita sector AZVI)cum ramane?Are careva vreo veste?


Asta era ultima veste

Quote from: NGC on January 31, 2019, 03:15:37 PM
Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133 + 660 - km 150 + 000 - Etapa 2"":

   54.114.669,62 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
2. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL + SC TRAMECO SA + SC DRUMURI BIHOR SA

NGC

"Proiectare si executie Drum National 28B Targu Frumos - Botosani"

Quote from: NGC on April 12, 2019, 03:49:19 PM
Noul termen pentru depunerea ofertelor este 02.05.2019.

Intre timp procedura s-a suspendat.

StefanCelMare

Quote from: pasadia on April 28, 2019, 02:55:52 PM
In interiorul municipiilor traseurile DN-urilor sunt in administrarea primariilor locale (se considera ca ele au bani, plus investitii de derulat in subteranul lor). E o intelegere absurda care conduce in continuare la probleme mari in interiorul unor municipii fara resurse adecvate (Fagaras, Medias, sunt exemple care imi vin usor in minte).

Petroșani e alt exemplu... S-a reabilitat mai tot drumul național de la Simeria la Tg. Jiu.
A mai rămas bucata de la Lainici, și bucata din Petroșani (intrare dinspre defileu).

carutasul

Să facă bine să își scoată drumurile din oraș :)

ovideatza

^^ si eu care visam la UMB pt Tg Frumos- Botosani...

Care ar fi motivul suspendarii?

nenea_hartia

#5906
Dacă s-a mai vorbit despre asta aici îmi cer scuze, dar eu abia acum am aflat că CxxxR mai pregătește un giratoriu pe DN1, aici. Zona e extrem de periculoasă și mulți au murit acolo, de mult trebuia făcut ceva. Dar un nou giratoriu pe un drum cu două benzi pe sens unde se circulă cu peste 100 km/h??? Când suntem în 2019, când terenul e plat ca în palmă, când nu există nimic de demolat și trebuie să expropriezi doar terenuri agricole, când la doar câțiva kilometri mai încolo ți se dă mură în gură ce trebuie să faci... Prostia și reaua voință a acestor indivizi plătiți regește din bani publici nu au absolut nici o limită...

TibiV

I-am promis lui Ionut pe A0 ca <<mai am "bunatati" si pentru alt topic...>>
Iar nenea_hartia "mi-a ridicat mingea la fileu" cu "dragostea" lui pentru giratorii...

Deci... Urmeaza un mega-reportaj de pe DN5 Bucuresti - Adunatii-Copaceni si podurile peste Arges.
Foarte mare, dar cum este cam "seceta" pe forum sper sa nu se supere nimeni...
Este foarte lung (desi am postat doar jumatate din pozele facute) dar cred ca nu va fi foarte plictisitor.
Mai ales pentru cei care fani ai giratoriilor si podurilor provizorii... ;)

Pozele au fost facute luni, 30 aprilie 2019, dar mersul pe teren a fost floare la ureche fata de urcatul pozelor pe imgur si crearea unor postari suficient de explicite...
Plecam din Bucuresti, de la fosta CF Bucuresti Filaret - Giurgiu.

Vedere spre gara CFR Progresu...

... si spre fosta gara Filaret

Incredibil, dar au ajuns cu trotuarul din pavele pana la CF



Va era dor de un nou giratoriu ?!...

Incredibil, dar a aparut!...

Evident, calea de rulare este varza



Am traversat pe partea IVECO
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O singura privire spre Bucuresti, cu priveliste cu turnulete...

Pornim spre Jilava/1 Decembrie/Giurgiu. NJ explica necesitatea giratoriului...

Intrarea la PETROM

Chiar la PETROM avem o scurta intrerupere de NJ

Inca doua poze in urma, spre Bucuresti, unde pe 30 aprilie SE LUCRA...

In fundal se vede statia PETROM, ca punct de reper

Reluam drumul spre Jilava/1 Decembrie/Giurgiu. Alveole de autobuz...

In general este facut trotuarul din pavele...

Treceri de pietoni printre NJ

Si se mai lucreaza la banda locala/auxiliara
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Inca mai au treaba cu utilitatile...

... multe utilitati.

Partial au inceput sa re-betoneze...

... si chiar sa re-asfalteze

Cam pana la PETROM-ul de pe sensul spre Bucuresti

Am ajuns la Piata de Rasaduri Flori...

...adica asta, in curte la KIA

Zona podetului cu fosta deviere

Slava Domnului, Cimitirul Merlani este pe partea opusa. Si Cimitirul Jilava...

Hoooopaaaaa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)